• Anonym (uäk)

    Vad är det äckligaste din kropp drabbat dig med?

    För min del var det när jag hade magsjuka och jag spydde samtidigt som jag satt på toaletten.

    Det och när halsen liksom stöter upp sådanadär hemskt illaluktande små vita kulorna som kan komma emellanåt... UÄK!

    Så... vad har du drabbats av som du själv kan känna rejäl avsmak inför?

  • Svar på tråden Vad är det äckligaste din kropp drabbat dig med?
  • Anonym

    min influensa jag har nu, hur fan kan ens kropp producera så mycket äckel från både näsa och hals?

  • Rådjur
    Anonym skrev 2013-01-25 00:11:42 följande:
    min influensa jag har nu, hur fan kan ens kropp producera så mycket äckel från både näsa och hals?

    Håller med... 

    Har själv snytit brunt, lysgrönt, lysgult och ORANGET ur näsan vid olika "sjukor" jag haft ...
    Värst va det när jag snöt en orange skitseg slemtråd som var så jävla seg att jag var tvungen att DRA tråden ut från näsan. Gick ej att snyta ut med papper.    
  • Beemiidi

    Jag har råkat ut för många äckliga saker. Bland annat en rejäl mat/ vattenfögiftning.. Var sjuk en hel höst, när det var som värst satt jag i badkaret och spydde och sket . Eftersom jag hade en ordentlig frossa så var det en bra lösning, att vara i badkaret, det var varm dusch och varm och skönt och ganska rent inte så kladdigt. Jag gick ner 15 kilo på den kuppen. Jag har även haft ett framfall som jag efter många år gick till gyn och fick det opererat, livmodertappen stack ut en bra bit ur snippan. Sedan är det en gång då min tarm höll på att trasas sönder så det blev akutoperation.. Äckligast är nog ändock bölderna i ljumskarna som blir som gigantiska finnar, fruktansvärt irriterade, slutar med att få tömma dem själv så kommer det stora tjocka varkorvar ut. Värst och ondast är nog hemorojder , som jag blev nekade att ta bort på kirurgen, sitter jag på huk kan de spricka och då blir det blod överallt :(

  • Rådjur

    Beemiidi: vad var det som orsakade framfallet :// ? Är asrädd för att få så själv, låter hemskt att ha det så!!

  • Anonym

    Blivit gravid, helt klart det vidrigaste jag vart med om. På andra plats kommer en mindre psykos.

  • Anonym

    jag var sjuk, mitt snor var typ tjockt gult o grynigt och luktade dödens död. Blev frisk men jag luktade RUTTET i näsan länge efter o kunde snyta hårda flak som STANK i ett halvår efter. tack kropp.

  • Anonym
    Anonym (ihk) skrev 2012-06-17 17:46:54 följande:
    Efter förlossningen. En mer än knytnävsstor klump med levrata blod som sakta gled ur mig och ner i toaletten. Läskig känsla och skrämmande upplevelse.

    Jag vet! Snacka om läskigt. Första klumpen som kom trodde jag först var en kvarglömd tvilling som bara stannat i utveckligen. Men som blivit kvar i magen.
  • Anonym

    rådjur nu blöder jag mest när jag snyter mej, rött blandat med diverse hm färger, ibland levrat blod i kakor urrkKräks
    snyter jag mej blöder det som sagt och kommer ut gult med blod hur fn kan som sagt kroppen ha något såååKräks

  • Rådjur

    Usch stackars dig Anonym, det är sämst att ha infekterad nos :// brukar själv få det ofta, antagligen pga alla allergier jag har! Har också hänt mig att jag snytit ut bruna "kakor" (LOL det där lät kul) dock ej blod, utan typ torkat var!! Det där gula snoret man får borde ju vara var :// det värsta är att det åker bak i halsen också

  • Anonym (P)

    Att jag får spya genom näsan också när jag kräks. Så j#vla äckligt då det stinker i flera timmar efteråt.

Svar på tråden Vad är det äckligaste din kropp drabbat dig med?