• Anonym (Förtv­ivlad :()
    Äldre 28 Aug 12:32
    27715 visningar
    191 svar
    191
    27715

    Han har gjort slut & bara klippt kontakten?!

    Hej!

    Jag och min sambo har haft ett bra förhållande. Vi försökte skaffa barn och han har även friat till mig. Vi skulle gifta oss nästa sommar. Men vi har haft sexuella problem hela tiden och han har nästan aldrig haft en tjej. Han ser inte bra ut, utan jag föll för hans inre, så för mig är han världens vackraste ändå. Han har haft potens problem hela livet och får nästan aldrig upp den. Dessutom ville han aldrig röra mig för han tror att det gör ont. Jag har bett han sååå många gånger att söka hjälp för det, då det påverkat vår relation, men han vägrade. Tillslut var jag otrogen med mitt ex..

    Jag ångrar mig så fruktansvärt mycket och min sambo har nu lämnat mig. Han har bara klippt kontakten och vill vara ensam. Det har nu gått 3 veckor och jag är så förstörd och det är han också. Jag är den enda tjej han någonsin sagt jag älskar dig till. Han är 40 och jag yngre.

    Hur kan man bara vilja klippa sådär med den enda kärleken man någonsin haft?
    Det här är nog hans kanske enda chans att få barn och vi ska ju fasen gifta oss. Jag är villig att göra vad som helst för att ställa allt till rätta!!
    Hur kan man vilja klippa sådär, och hur ska jag få mitt livs kärlek tillbaka? :(

  • Svar på tråden Han har gjort slut & bara klippt kontakten?!
  • Anonym
    Äldre 28 Aug 12:38
    #1

    Skojar du??

    Du förstår inte varför han valt att klippa helt med dig??
    Han friade till dig och ville ha barn med dig - du valde att gå och ligga med ditt ex??

    Låter som om du verkligen ser ner på honom och ser dig själv som guds gåva.. Det är du tydligen inte eftersom inte ens han vill ha dig..

  • Anonym
    Äldre 28 Aug 12:40
    #2

    Du undrar hur man bara kan klippa med någon sådär? Hur han ser ut, hans tidigare erfarenheter av tjejer, hans möjligheter och träffa någon ny osv ger väl inte dig rätten att gå och knulla ditt ex och krossa din blivandes hjärta?

    Jag skulle snarare undra hur någon medvetet kan skada en annan person så grovt som du gjort? Och skulle han inte ha kapat med dig direkt så skulle jag undra hur man ens kan överväga att förlåta och gå vidare efter ett sånt svek!! Att gifta sig med dig är nog de sista han tänker på just nu och förhoppningsvis vet han bättre och väljer att helt enkelt inte ha någit mer med dig att göra då han garanterat är värd någon mycket bättre!!

  • Anonym
    Äldre 28 Aug 12:40
    #3

    Han klippte kontakten för att det gör för ont att ha kontakt. Du kan nog inte räkna med någon framtid med honom. Trots att han är ful och har potensproblem så kan han förhoppningsvis hitta en kvinna som respekterar honom.

  • Äldre 28 Aug 12:40
    #4

    Varför tror du själv att han bröt? För att du knullade någon annan såklart!

    Helt ärligt så får jag dåliga vibbar av din text. Känns som om du inte riktigt ser ditt svineri, din partner borde stanna - han är ju så ful och ensam utan dig...

  • Anonym (Förtv­ivlad :() Trådstartaren
    Äldre 28 Aug 12:41
    #5

    Nej jag ser inte ner på honom. Jag älskar honom och har gjort misstag som jag verkligen ångrar.

    Du vet inte alla omständigheter så det var inte din personliga åsikt jag ville ha. Låter som att du själv blivit utsatt för otrohet

  • CMM
    Äldre 28 Aug 12:43
    #6

    Som man bäddar får man ligga, TS.

  • Anonym (*suck­*)
    Äldre 28 Aug 12:44
    #7

    Du har varit otrogen, ditt val och han har valt att du inte längre än kvinnan för honom. 
    Du skulle ha tänkt längre än din kåthet räckte innan du var otrogen...

    Har DU riktig tur, så tar han tillbaka dig sen...men det hoppas jag inte. För vad säger att
    du inte gör lika mot honom igen.  

  • Anonym
    Äldre 28 Aug 12:44
    #8
    Anonym (Förtvivlad :() skrev 2012-08-28 12:41:44 följande:
    Nej jag ser inte ner på honom. Jag älskar honom och har gjort misstag som jag verkligen ångrar.

    Du vet inte alla omständigheter så det var inte din personliga åsikt jag ville ha. Låter som att du själv blivit utsatt för otrohet
    Jo du ser ner på honom när du skriver att du är hans enda chans till kärlek och barn.

    Nej jag har aldrig blivit utsatt för otrohet.

    Vad var det för åsikt du ville ha då?
  • Anonym (Förtv­ivlad :() Trådstartaren
    Äldre 28 Aug 12:45
    #9

    Jag är 26 och hade en sambo som inte kunde ha sex och som inte vågade röra mig för han tror att det gör ont.

    Så ja, jag gjorde ett misstag. Sedan vet inte ni andra problem som ha. Har för det behöver Jag inte dra upp.

    Det jag ville veta var , hur jag eventuellt ska få tillbaka honom. Inte era personliga åsikter

  • Äldre 28 Aug 12:46
    #10

    Vad trodde du att han skulle göra när du valde att sexa med ditt ex? Du trodde att han inte skulle bry sig om det? Att han skulle förlåta dig på stört?
    Du tycker inte att du har betett dig illa?
    Varför tror du inte att han kan hitta någon annan, bättre än du?

Svar på tråden Han har gjort slut & bara klippt kontakten?!