• Anonym (3,33333)

    Du som Är feminist, se hit.

    HUR mycket hatar du Män, på en 10-gradig skala?

  • Svar på tråden Du som Är feminist, se hit.
  • Anonym (Feministen)
    Anonym (3,33333) skrev 2018-02-05 18:23:18 följande:

    HUR mycket hatar du Män, på en 10-gradig skala?


    10
  • Anonym (3,33333)
    Anonym (Feministen) skrev 2018-02-17 19:22:43 följande:

    10


    Utveckla!
  • Bibbidi

    0. 

    Jag hatar personer, inte kön. 

    Mycket märklig fråga förresten... En man kan ju även vara feminist, men antar att ts utgår från att alla feminister är mänshatande kvinnor... Obestämd

  • Anonym (orka)

    Mycket mindre än vad s k antifeminister hatar kvinnor. 

  • Anonym (Kaja)

    Jag säger om män som den kvinnliga SSU:aren i Gävleborg som proklamerade sig som en stolt manshatare: ?ni är äckliga varelser som lever på vår jord?.

  • Anonym (orka)
    Anonym (Kaja) skrev 2018-02-17 20:17:02 följande:

    Jag säger om män som den kvinnliga SSU:aren i Gävleborg som proklamerade sig som en stolt manshatare: ?ni är äckliga varelser som lever på vår jord?.


    Låter väldigt lindrigt jämfört med antifeministernas våldtäktshot och annat som de slänger sig med varhelst de tar ton. Där kan man snacka könshat. 
  • Anonym (Lisa)

    Eftersom jag aldrig har träffat en enda man hittills i mitt 34 åriga liv (inte ens någon i min egna familj) som har varit snäll så kan jag säga 10.

    (Jag blir även trakasserad på jobbet, av busschafförer och kassapersonal i mitt dagliga liv, de är också män)

  • seoltang
    Anonym (orka) skrev 2018-02-17 20:25:29 följande:
    Låter väldigt lindrigt jämfört med antifeministernas våldtäktshot och annat som de slänger sig med varhelst de tar ton. Där kan man snacka könshat. 
    Jepp och trots det är våldtäktshot en av de mildare formerna av kvinnohat. Kvinnohat leder till att kvinnor blir våldtagna och mördade på riktigt varenda dag.
    Manshat leder till att män blir ledsna i ögat när de läser kommentarer på internet.
  • Anonym (Her)

    Är inte feminist men svarar ändå :

    0 - Jag hatar inte ett kön jag hatar beteenden och felaktiga beteenden är inte könsbaserat det är individ

    baserat.

  • Anonym (3,33333)
    Bibbidi skrev 2018-02-17 19:36:34 följande:

    0. 

    Jag hatar personer, inte kön. 

    Mycket märklig fråga förresten... En man kan ju även vara feminist, men antar att ts utgår från att alla feminister är mänshatande kvinnor... 


    Nope, men ser man inte att sådana också finns så är man naiv.
Svar på tråden Du som Är feminist, se hit.