• Maramba

    BF Januari 2019 - stannar på FL

    Hej!

    Blev lite less på att nästan det enda som diskuteras i alla gravidgrupper är hur man ska bli medlem i motsvarande grupp på FB. Finns det någon som vill stanna här på FL och bolla tankar kring sin graviditet? :)

  • Svar på tråden BF Januari 2019 - stannar på FL
  • AK78
    Siggepiggelin skrev 2018-06-19 20:17:42 följande:

    Oj, blev visst en miljon frågetecken


    Jag har gett upp glada gubbar och andra emojis.. vet inte om det är för att man skriver via mobil?
  • Maramba
    Siggepiggelin skrev 2018-06-19 20:16:09 följande:

    Hoppar in jag också! Bf 23 januari här ????


    Välkommen! :) första barnet?
  • Maramba
    AK78 skrev 2018-06-18 22:52:45 följande:

    Hänger på här med! Är med i en februari-tråd också för är inte 100 på BF. Men stannar gärna här! Har inte Facebook.

    Just nu är BF 1:a februari men har dålig koll på min mens. Födde barn i december och har inte riktigt kommit igång ordentligt. Här jobbar vi snabbt.. haha.. trodde nog att det skulle ta lite längre tid.. blir 40 i höst. Tre killar sedan innan på 16, 13 och 6 månader.


    Vad roligt! Ska du göra något ultraljud för att ta reda på hur långt gången du är? :)
  • AK78
    Maramba skrev 2018-06-19 21:39:18 följande:

    Vad roligt! Ska du göra något ultraljud för att ta reda på hur långt gången du är? :)


    Nästa gång jag träffar min bm på MVC, 9:e juli, skulle hon göra ett ul för att se vad det säger. Men det är någonstans i krokarna av vad jag tror.. hade nämligen sex vid ETT tillfälle och är egentligen bara osäker på om sista mens startade en fredag, lördag eller söndag.. iofs har jag ju haft lite oregelbunden mens efter förra förlossningen.. Men, men, det borde vara runt slutet av jan/början av feb. Det är så lustigt att man är så noga med det där datumet! Ofta kommer ju inte barnet då ändå..
  • Polon

    Hej! 

    Har BF 25/1. Första barnet. 
    Har mått jätteillamående en månad ca men idag verkar det lugnare o jag blir genast nojjig, haha. 

    Följer gärna med i den här tråden! 

  • Maramba
    Mikeybe skrev 2018-06-19 15:52:18 följande:

    Blev flyttad 1 dag så nu är jag i v.8+3 istället <3


    Men så kul det måste vara att få se den lille! <3
  • Mikeybe
    Maramba skrev 2018-06-20 15:07:05 följande:

    Men så kul det måste vara att få se den lille! <3


    Kul men lika orolig ändå! :) nu fick jag dock samtal om att jag ska börja med trombyl, gör mig inte mindre orolig. :/
  • Momofthree

    Hej :) Bra initiativ! Alla andra vill ju skapa fb grupper och jag vill inte att alla på fb ser att jag är gravid. Väntar mitt 4e barn. Vet inte när jag blev gravid så ska få göra vul. Men är väl beräknad någon gång mellan 27 Januari-9 februari. Fler som inte är helt säkra?

Svar på tråden BF Januari 2019 - stannar på FL