• Maramba

    BF Januari 2019 - stannar på FL

    Hej!

    Blev lite less på att nästan det enda som diskuteras i alla gravidgrupper är hur man ska bli medlem i motsvarande grupp på FB. Finns det någon som vill stanna här på FL och bolla tankar kring sin graviditet? :)

  • Svar på tråden BF Januari 2019 - stannar på FL
  • Bobno1
    Joline98 skrev 2018-08-15 01:23:02 följande:

    Är det någon som fått reda på könet?? ( dem som ska ta reda på det ) hihi skulle varit kul o höra!! Ska på ultraljud på tis hoppas den är villig att visa sig för jag kan då inte hålla mig! Längtar så


    Jag har också RUL på tisdag men vi ska inte ta reda på vad det är. Har inte gjort det två tidigare graviditeter heller! Lycka till på tisdag
  • Joline98
    Bobno1 skrev 2018-08-15 05:21:23 följande:

    Jag har också RUL på tisdag men vi ska inte ta reda på vad det är. Har inte gjort det två tidigare graviditeter heller! Lycka till på tisdag


    Så kul att ni ska vänta! Det har ju varit det ultimata men e för svag för att kunna hålla mig haha!

    Hoppas allt går bra och lycka till :)
  • Bobno1
    Joline98 skrev 2018-08-15 09:08:21 följande:

    Så kul att ni ska vänta! Det har ju varit det ultimata men e för svag för att kunna hålla mig haha!

    Hoppas allt går bra och lycka till :)


    Hade jag vart rädd för att bli besviken vid födseln hade jag nog tagit reda på det men känns verkligen som det kvittar även denna gång.

    Är det första barnet för dig? Har du någon magkänsla för vad som finns där inne?
  • linnea12533

    Jag är ganska säker på att vi väntar en liten kille den här gången, i stort sett enbart baserat på att jag mår så helt annorlunda denna gång mot när jag väntade dottern. Nästa vecka på fredagen är det dags för rul, så då får vi förhoppningsvis reda på "vem" det är som gömmer sig därinne.

  • Delilah2001
    Joline98 skrev 2018-08-15 01:23:02 följande:

    Är det någon som fått reda på könet?? ( dem som ska ta reda på det ) hihi skulle varit kul o höra!! Ska på ultraljud på tis hoppas den är villig att visa sig för jag kan då inte hålla mig! Längtar så


    Har RUL nästa torsdag. Hoppas få veta könet då!
  • Joline98
    Bobno1 skrev 2018-08-15 11:22:24 följande:

    Hade jag vart rädd för att bli besviken vid födseln hade jag nog tagit reda på det men känns verkligen som det kvittar även denna gång.

    Är det första barnet för dig? Har du någon magkänsla för vad som finns där inne?


    Ja! Mig kvittar det också huvudsaken är att det är friskt och allt ser bra ut. Men är så himla nyfiken!!

    Ja det är första..

    Nä det är verkligen 50/50! I början hade jag känsla av kille sen tjej sen nu helt delad haha!!
  • Joline98
    Delilah2001 skrev 2018-08-15 16:03:47 följande:

    Har RUL nästa torsdag. Hoppas få veta könet då!


    Håller tummarna! Lycka till :)
  • Kaffe81
    Bobno1 skrev 2018-08-15 05:21:23 följande:

    Jag har också RUL på tisdag men vi ska inte ta reda på vad det är. Har inte gjort det två tidigare graviditeter heller! Lycka till på tisdag


    Vi har också RUL på tisdag, så spännande! Vi ska inte heller ta reda på könet, kommer bli kejsarsnitt för oss så kul att spara någon surprise
  • Bobno1
    Kaffe81 skrev 2018-08-15 20:07:43 följande:

    Vi har också RUL på tisdag, så spännande! Vi ska inte heller ta reda på könet, kommer bli kejsarsnitt för oss så kul att spara någon surprise


    Vad kul med en till som inte tar reda på kön! Tycker nästan alla gör det nu för tiden.

    För mig har det vart en sån otroligt fin överraskning att få se efter själv när bebin är ute tidigare förlossningar så vill ha det att se fram emot även denna gång

    Är det ditt första?
  • Bobno1
    linnea12533 skrev 2018-08-15 15:11:53 följande:

    Jag är ganska säker på att vi väntar en liten kille den här gången, i stort sett enbart baserat på att jag mår så helt annorlunda denna gång mot när jag väntade dottern. Nästa vecka på fredagen är det dags för rul, så då får vi förhoppningsvis reda på "vem" det är som gömmer sig därinne.


    Spännande! Mina två första graviditeter var som dag och natt - så otroligt olika, och trots det låg det samma sort i magen båda gångerna. Men man har ju hört om dem som mått olika när det vart olika kön. Får se om det stämmer på dig!
Svar på tråden BF Januari 2019 - stannar på FL