• Anonym (TS)

    Beskriv din partners penis! (eller din egen)

    Efter all detta tjat med "vilken penis föredrar du" och annat önsketänkande, så kan vi här se vad som faktiskt finns ute i verkligheten. Så, kvinnor som ligger med män: beskriv hans penis. Män, beskriv din egna. Visst är det bra att kunna vara anonym?

    Exempelvis, kan jag säga att min pojkväns är runt 15 cm lång (kanske lite längre), större omkrets än genomsnittet, och med ett stort ollon. Hans förhud är lite för trång, vilket leder till att den inte kan dras tillbaka helt över ollonet när han har stånd.

  • Svar på tråden Beskriv din partners penis! (eller din egen)
  • Alfred811
    Alfred811 skrev 2012-03-28 06:56:42 följande:

    14 är grovt! Du har hittat fel kvinnor helt enkelt. Mannens medelomkrets ligger mellan 8-12, sluta gnäll och ut leta fittan som passar dig! Lycka till :)

    Sorry, såg nu att du hade en fast relation, då blir det ju lite knepigare
  • Anonym (Vitus)

    Var tidigare rätt aktiv i Swingerskretsar och besöker en del klubbar nu också tillsammans med min flickvän. Således har man sett en hel del penisar både i slak och eregerat tillstånd. Det som är lite spännande är hur den manliga utrustningen har växt under åren om man läser annonser på BC och tittar på internetforum. tyvärr kan jag inte se samma utveckling i verkligheten. Blir alltid lika fundersam när man ser killar som i annonser har 20-21cm men när man får se dom i veklighten så är dom mindre än min som är ca 17-18cm. Är det jag som har missat något nytt sätt att mäta på eller är det många andra som inte har riktigt klart för sig hur man mäter.

  • Anonym (Nöjd)
    Anonym skrev 2012-03-27 20:45:31 följande:
    Det har inte vart ett problem på alla tusentals år människan funnits på jorden, det är först de senaste 50 åren detta blivit ett "problem". Naturen skiter väl egentligen i om kvinnorna njuter av knullet, naturen har gjort att vi killar ska plantera våran säd i dem och sen dra vidare och plantera i nästa för att arten ska fortleva.

    Sen så är väl en annan aspekt att tjejerna har blivit porrskadade idag. Ribban höjs, kickbehovet kräver mer och mer för att bli tillfredsställt.
    Sant!
    Moral skrev 2012-03-27 16:59:01 följande:
    13-14cm är inte "ganska grovt", ligger själv inne med 16 x 14 och tycker den är på tok för liten.
    Att idka samlag med en riktigt våt vagina med mina mått är fruktansvärt tråkigt då det inte finns någon friktion.
    Kvinnan är skapt för att ta stora stockar och majoriteten föredrar det om dom är ärliga.
    Naturen är riktigt korkad som gjorde 80% av oss män medelkukade.
    Eftersom jag aldrig mätt någon killes snopp så kan jag bara gå efter ögonmått och det någon skrev ovanför om toarulle, sprayflaska osv... min kille har medel åtminstone av de killar jag träffat. Tycker inte att den är för liten så att det blir ett problem men som jag skrev så hade det ju inte heller skadat om den varit större... visst försvinner friktionen lite när jag blir för våt men absolut inte helt. Sen beror det oxå på vad man kör för ställning. Som sagt jag är ändå mkt nöjd eftersom jag tänder hejdlöst på min kille och han vet hur han ska göra för att tillfredställa mig både med kuken, händerna och tungan! ;)
  • Tom Araya
    Moral skrev 2012-03-27 16:59:01 följande:
    Naturen är riktigt korkad som gjorde 80% av oss män medelkukade.
    Skulle fler ha större skulle medel vara större...kontentan: fortfarande majoritet kring medel.
  • Tom Araya
    Moral skrev 2012-03-27 16:59:01 följande:
    13-14cm är inte "ganska grovt", ligger själv inne med 16 x 14 och tycker den är på tok för liten.
    Att idka samlag med en riktigt våt vagina med mina mått är fruktansvärt tråkigt då det inte finns någon friktion.
    Kvinnan är skapt för att ta stora stockar och majoriteten föredrar det om dom är ärliga.
    Moral skrev 2012-03-27 17:26:26 följande:
    Då har du haft tur med tjejerna du hittat antar jag.
    Själv har jag 5 på bredden och jag känner nästan ingen friktion med min sambo som jag har varit tillsammans med i 4 år. 
    För det första....vill jag ha friktion använder jag sandpapper.
    Jag vill känna TRYCKET/KRAMANDET av en trång OCH VÅT fitta.
    Vissa är trängre, andra mindre trånga.
    Jag har inte särskilt stor men få är de tjejer som inte varit tillräckligt trånga för att jag ska känna något.
    Avsaknad av förhud lär påverka känsligheten negativt.
    Jag tycker jag själv blir mindre känslig om jag haft regelbunden sex (inkl onani) flera gånger om dagen de senaste dagarna. Då behöver jag vila någon dag för att återfå känsligheten.
  • Ovidius
    Anonym skrev 2012-03-27 20:45:31 följande:

    Det har inte vart ett problem på alla tusentals år människan funnits på jorden, det är först de senaste 50 åren detta blivit ett "problem". Naturen skiter väl egentligen i om kvinnorna njuter av knullet, naturen har gjort att vi killar ska plantera våran säd i dem och sen dra vidare och plantera i nästa för att arten ska fortleva.

    Sen så är väl en annan aspekt att tjejerna har blivit porrskadade idag. Ribban höjs, kickbehovet kräver mer och mer för att bli tillfredsställt.

    Tänk efter  lite först.  Om kvinnan får njutning av en man: Hur stor är sannolikheten att ha får komma tebax med dasen?
       Ja, mycket större än omförra besöket var obehaglligt.     Män med sköna kukar fick alltså komma till mera och kunde sprida sina gener mera. 
     ENlligt studier av dom flitigt förekommande storlekstrådarna här skulle ju en idealpenis vara något längre än medellängd och betydlligt grövre än medel.

    Människan har det största manliga organet av samtliga arter på jorden ( speciellt Familjelivskillarna)   i förhållande till kroppsvikten.  Det har blivit så enligt det naturliga urvalet som jag har beskrivit ovan.

      
  • Anonym (störst vinner)
    Ovidius skrev 2012-04-04 12:36:15 följande:

    Tänk efter  lite först.  Om kvinnan får njutning av en man: Hur stor är sannolikheten att ha får komma tebax med dasen?
       Ja, mycket större än omförra besöket var obehaglligt.     Män med sköna kukar fick alltså komma till mera och kunde sprida sina gener mera. 
     ENlligt studier av dom flitigt förekommande storlekstrådarna här skulle ju en idealpenis vara något längre än medellängd och betydlligt grövre än medel.

    Människan har det största manliga organet av samtliga arter på jorden ( speciellt Familjelivskillarna)   i förhållande till kroppsvikten.  Det har blivit så enligt det naturliga urvalet som jag har beskrivit ovan.

      

    eller helt enkelt längre än medel och grövre än falukorv
  • Ovidius
    Anonym (störst vinner) skrev 2012-04-04 12:43:51 följande:

    eller helt enkelt längre än medel och grövre än falukorv
    Ja !  om tusen  år består mannens kroppsvikt till 50% av penis!  
    Vilken blodstörtning! 
  • Anonym (störst vinner)
    Ovidius skrev 2012-04-04 12:45:43 följande:
    Ja !  om tusen  år består mannens kroppsvikt till 50% av penis!  
    Vilken blodstörtning! 

    det naturliga urvalet alla män har penisar i elefantstorlek
  • Anonym
    Ovidius skrev 2012-04-04 12:36:15 följande:

    Tänk efter  lite först.  Om kvinnan får njutning av en man: Hur stor är sannolikheten att ha får komma tebax med dasen?
       Ja, mycket större än omförra besöket var obehaglligt.     Män med sköna kukar fick alltså komma till mera och kunde sprida sina gener mera. 
     ENlligt studier av dom flitigt förekommande storlekstrådarna här skulle ju en idealpenis vara något längre än medellängd och betydlligt grövre än medel.

    Människan har det största manliga organet av samtliga arter på jorden ( speciellt Familjelivskillarna)   i förhållande till kroppsvikten.  Det har blivit så enligt det naturliga urvalet som jag har beskrivit ovan.

      

    Skitsnack!

    Det handlar inte om att komma tillbaka till samma kvinna. Naturen vill bredda generna. Varför skulle den konstruera det så att män ska sprida sina gener i samma kvinna? 

    Studierna du nämner är ju väldigt verklighetssägande bland hela stora massan tycker du?

    Vill nog inte påstå att människans könsorgan är nämnvärt större än många djurarters. Sen kan man ju diskutera om i förhållande till vikt säger så mycket, tycker inte det säger så mycket. Och kukstorlek har aldrig haft stor betydelse för vilka män som för sina gener vidare. Däremot verkar det gå åt det hållet idag tyvärr, pga kvinnors snevridna verklighetsbild och ytlighet. För om det blir avgörande för vilka gener vi för vidare lär ju den mänskliga evolutionen ta en bana mot avgrunden.
Svar på tråden Beskriv din partners penis! (eller din egen)