• johannessssss

    Ensam oskuld kille dödade 6 människor

    En oskuld kille skjöt vilt igår, skadade många och dödade 6 personer. Varför? För att han inte var snygg. Oskuld. Ingen Brad Pitt. Han postade en video där han pratar om hur han nedvärderats hela livet av tjejer, hur han hatar alla kvinnor och män och varför de är så ytliga. Precis egentligen som så många svenska killar också känner idag, bara det att de inte har modet att gå ut och döda. Ännu?

    Vad tycker vi om det? Varför är kvinnor så ytliga? Varför ger de inte en chans till män som inte ser ut som Brad Pitt?

    Har kvinnor ingen logik? En dålig tjej vill inte ha en dålig kille, vilket vore det bästa, de skulle ju passat, hon vill ha en bra kille och får det.

    JAG DÅ? vem fan ska jag leva med.

    http://www.independent.com/news/2014...ng-isla-vista/






    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-25 01:07


  • Svar på tråden Ensam oskuld kille dödade 6 människor
  • Indianica
    johannessssss skrev 2014-05-25 15:16:58 följande:
    jag har inga krav alls.

    jag får ingen för att jag är vidrigt ful och socialt handikappad.

    det är inte samma ska, dom har nån iaf, det hjälper mkt.


    Finns ju en massa knepiga och halvknepiga kvinnor också, tro mig. När jag ibland sitte ri lekparken kan jag förundras över alla människor som uppenbarligen skaffat barn med rena rama vraken och idoterna, kanske både otroligt oattraktiva (t ex väldigt feta och ovårdade) och där till socialt handikappade.
  • Anonym (Läs på!)
    Anonym (.) skrev 2014-05-25 17:04:53 följande:
    Ungefär lika många tjejer som killar är i relationer, så hur man kan få det till att så många fler killar är singlar förstår jag inte.
    Men ska det vara så svårt? Under skoltiden håller Alfa-Anders på med Alfa-Anna, Beta-Beatrice och diverse andra brudar växelvis(men inte samtidigt!). Alfa-Anders har oftast en brud och nån på gång om det skulle ta slut. Samtidigt som Beta-Bosse står vid sidan som ett stort frågetecken och undrar vad det är som händer och aldrig ens kommer in i matchen.

    Åren går och Beta-Bosse får knappast upp några skills på att flirta eller få ihop det med brudar, självförtroendet i botten såklart,  på samma tid som Alfa-Anders har kanske haft 5-10 st och ett gott självförtroende på brudfronten.

    Samma sak men värre ju äldre de blir. Om Alfa-Anders blir singel, så har han inte så svårt att hitta nån ny tjej, eller så lever han livet som singel ett tag, men många kvinnor att leka med innan han hittar rätt tjej att stadga sig med.

    Då när Alfa-Anders stadjar sig, kanske när han är runt 25-30 år, så har Beta-Bosse i bästa fall tappat oskulden.

  • Pluxus
    Anonym (Läs på!) skrev 2014-05-25 17:14:15 följande:
    Men ska det vara så svårt? Under skoltiden håller Alfa-Anders på med Alfa-Anna, Beta-Beatrice och diverse andra brudar växelvis(men inte samtidigt!). Alfa-Anders har oftast en brud och nån på gång om det skulle ta slut. Samtidigt som Beta-Bosse står vid sidan som ett stort frågetecken och undrar vad det är som händer och aldrig ens kommer in i matchen.

    Åren går och Beta-Bosse får knappast upp några skills på att flirta eller få ihop det med brudar, självförtroendet i botten såklart,  på samma tid som Alfa-Anders har kanske haft 5-10 st och ett gott självförtroende på brudfronten.

    Samma sak men värre ju äldre de blir. Om Alfa-Anders blir singel, så har han inte så svårt att hitta nån ny tjej, eller så lever han livet som singel ett tag, men många kvinnor att leka med innan han hittar rätt tjej att stadga sig med.

    Då när Alfa-Anders stadjar sig, kanske när han är runt 25-30 år, så har Beta-Bosse i bästa fall tappat oskulden.

    Ja, men då ska Beta-Bosse bli en Alpha-Bosse för det går eftersom beta Bosses medvetande inte är statiskt. Men han måste inse det själv.
  • Anonym (Oskuld)
    Pluxus skrev 2014-05-25 17:24:56 följande:
    Ja, men då ska Beta-Bosse bli en Alpha-Bosse för det går eftersom beta Bosses medvetande inte är statiskt. Men han måste inse det själv.
    Med hormonbehandling eller vad? Känner du till ett enda fall där en bly och introvert kille förvandlats till en extrovert alfahanne? Sådant sker inte. Det som sker i bästa fall är att Beta-Bosse kommer in i spelet i medelåldern och i bästa fall träffar en kvinna som lekt färdigt och ser potential i honom.

    Du får gärna ge referenser till fall där blyga introverta förvandlats till självsäkra extroverta.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Läs på!) skrev 2014-05-25 17:14:15 följande:
    Men ska det vara så svårt? Under skoltiden håller Alfa-Anders på med Alfa-Anna, Beta-Beatrice och diverse andra brudar växelvis(men inte samtidigt!). Alfa-Anders har oftast en brud och nån på gång om det skulle ta slut. Samtidigt som Beta-Bosse står vid sidan som ett stort frågetecken och undrar vad det är som händer och aldrig ens kommer in i matchen.

    Åren går och Beta-Bosse får knappast upp några skills på att flirta eller få ihop det med brudar, självförtroendet i botten såklart,  på samma tid som Alfa-Anders har kanske haft 5-10 st och ett gott självförtroende på brudfronten.

    Samma sak men värre ju äldre de blir. Om Alfa-Anders blir singel, så har han inte så svårt att hitta nån ny tjej, eller så lever han livet som singel ett tag, men många kvinnor att leka med innan han hittar rätt tjej att stadga sig med.

    Då när Alfa-Anders stadjar sig, kanske när han är runt 25-30 år, så har Beta-Bosse i bästa fall tappat oskulden.

    När Beta-Bosse har mognat och har utbildning och välbetalt jobb är Alfa-Anders chanslös, kvinnor väljer inte a-lagare och socialfall, så brukar det gå. De skötsamma får familj och skitstövlarna få leva ensamma resten av sitt liv för de saknar inkomst att tala om.
  • Anonym (M)

    Problemet är också att tjejer lyssnar på andra tjejer. 
    Om en tjej fått en dålig bild av en kille så snackar hon med sina tjejkompisar som istället för att bilda sig en egen uppfattning också tycker samma sak då. Ett rykte inom tjejerna väger tungt i valet, ingen tjej väljer en kille om ryktet om honom är dåligt. 

    Ett sådant rykte kan sprida sig fort och tillslut finns det ingen tjej som vill ha killen oavsett hur bra eller förändrad han kan vara. Det blir en skaplig uppförsbacke att gå. 

    Så det räcker att man får ett sådant rykte så räcker det inte sen att bete sig bra och attraktivt utan då blir ingen tjej intresserad på grund av ryktet, även om ryktet från början var falskt eller något som en tjej tyckte bara.

    Sen det mest skrämmande är rykten som skapas av tjejer som vill göra det bara för att hämnas på någon eller för att visa sin makt. Huga. 

  • lilletrille
    Anonym (:() skrev 2014-05-25 15:39:38 följande:
    Nej, ensamma tjejer "får" inte liggparters. Jag hade en bekant som raggade killar hysteriskt från det hon var ca 11 år gammal. Ingen kille var intresserad, tror många blev skrämda av hennes sätt och många fann hennes yttre inte särskilt attraktivt heller. Vid ett tillfälle var hon faktiskt tillsammans med en kille men bara via telefon. Han var också ensam och hade aldrig haft någon partner tidigare. När de sen tillslut fick träffa varandra "på riktigt" var han plötsligt inte intresserad längre.  När hon var 25 och fortfarande inte hittat någon blev hon desperat. Hon hittade en kille på nätet som inte var snäll mot henne. Men det faktum att han faktiskt kunde tänka sig ligga med henne gjorde att hon ställde upp på allt. Han gjorde henne illa men hon trodde det var helt normalt att blöda i rumpan efteråt, att det bara var att bita ihop. Det närmaste sex hon hade haft tidigare var via porrfilmer så hon hade ingen aning. Hon trodde i sin enfald att om hon ställde upp på precis allt så skulle han tillslut lämna sin flickvän för henne. Killen var inte ett dugg intresserad henne, han kunde lika gärna satt en pappåse över hennes huvud. Det enda han ville var att få utlopp för sina sjuka sexuella fantasier, vilket han inte kunde med sin flickvän (man gör ju inte illa någon man faktiskt älskar..) Så nej, det handlar inte om att få sex. Det handlar om närhet, ömsesidig respekt från en annan person, uppskattning, kanske tom kärlek etc. Det finns så många fler faktorer än att bara "ligga".    

    Men usch vad sorgligt! Jag tror tyvärr att det är rätt vanligt :(
  • Ronni

    Vad gäller Brad Pitt så funderade jag just över varför han går hem så hos kvinnor, kanske för att han trots sin välsvarvade kropp är oerhört kvinnlig själv i sin personlighet. Jag ser absolut inget manligt i honom överhuvudtaget, han har ett sånt där utseende som gör att han alltid kommer se ut som en tonåring. Kvinnor verkar gilla det.
    Jag tycker Brad Pitt är så vacker...precis som en kvinna. Annars gillar jag nog mer personligheten hos män faktiskt, de är inte lika falska som kvinnor. Män har rätt personlighet men fel kön, kvinnor har fel personlighet men rätt kön. Därför är det alltid lättare att hitta en bra karl att stadga sig med än en bra kvinna tyvärr.
    Om män rakade bort sin buskar under armarna, vaxade benen, sparade ut håret, skaffade mer muskler, lite mascara och svagt läppglans så. På 80-talet var de så vackra männen, sen klippte de plötsligt av sig håret och slutade göra sig fina. Sorgligt Om det är några som borde anstränga sig att snygga till sig är det män, inte kvinnor. Det är helt fel att kvinnor ska stå en timme var morgon och sminka sig, kamma sig etc när det borde vara männen som gör det där eftersom de naturligt oftast är mer fula än kvinnor.

    Se på killen från Modern Talking och Brad Pitt här. Så här ska ni se ut grabbar!


    MUMS!!!

  • Anonym (Läs på!)
    Anonym (Kille) skrev 2014-05-25 17:30:30 följande:
    När Beta-Bosse har mognat och har utbildning och välbetalt jobb är Alfa-Anders chanslös, kvinnor väljer inte a-lagare och socialfall, så brukar det gå. De skötsamma får familj och skitstövlarna få leva ensamma resten av sitt liv för de saknar inkomst att tala om.
    Ja, ibland är det så, men det är inte alla Beta-killar som pluggar vidare och får välbetalda jobb, men de som gör det ligger bra till hos brudarna sen. Men då är det så dags.

    De Beta killar utan sociala skills som inte ens har ett bra jobb, ligger ju illa till som vuxna också på relationsfronten. (Mest pga deras dåliga självförtroende?)

    Många Alfa-killar går det ju också väldigt bra för(de blir väl inte ofta a-lagare?), då de har sina sociala skills, perfekt för högavlönade säljjobb mm. Eller för nätverkande som ska vara så enormt viktigt nuförtiden, både privat och i arbetslivet. Många av dessa pluggar väl också vidare.
  • Anonym (Kvinna&oskuld)

    TS,

    Jag är kvinna på 23 år och är oskuld. Såg hur killar faller för mina tjejkompisar  men ingen slänger ett andra titt på mig.. det sägs att jag inte är ful alls utan helt ok men däremot socialt handikappad. TS, det är inte bara ni killar som det är sååå synd om.. jag har blivit mobbad och slagen flera ggr av killar, jag har blivit ignorerad och osynlig efter det både psykiska och fysiska misshandeln och därmed blev jag socialt handikappad och misslyckad.. hade inte killarna misshandlat och mobbat mig hade jag fortfarande varit den sociala begåvade populära tjejen som många älskade.. Trots det hatar jag inte alla män och tänker inte gå runt och skjuta de.. jag har t.o.m förlåtit de som har gjort mig illa, trots att dessa händelser påverkar mig än idag och gjort mig till den misslyckade, konstiga, socialt handikappade ensamma tjejen.. Idag har jag inte ens tjejkompisar längre.. och bor fortfarande med familjen - de enda som jag har kontakt med - och som fortfarande försörjer mig

Svar på tråden Ensam oskuld kille dödade 6 människor