• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Wet (kissa på sig)
  • Anonym (Tjej 27)

    Anonym som gjorde det i duschen, hade du kläder på dig?

  • Misstiq

    Inget för mig men har du hittat "rätt" så kan ja ju bara säga: grattis...

  • Lady summer

    Det fattar inte jag heller! Tycker det är mycket perverst...
    Anonym (hur) skrev 2007-05-09 14:53:01 följande:


    jag undrar om det är tjejer här på fl tråden som skriver om att kissa ner sig .jag är nog underlig för jag fattar inte vitsen eller????
  • Anonym (kissat)

    Jag har hört talas om att det finns tjejer som låter en kille stoppa in sin kuk i hennes slida, det tycker jag låter väldigt perverst, men det är vad jag tycker...

  • Lady summer

    :) :) Kansje det tillhör kategorien "normalt" ? Eller vad tror du? :) :)
    Anonym (kissat) skrev 2007-05-09 22:30:53 följande:


    Jag har hört talas om att det finns tjejer som låter en kille stoppa in sin kuk i hennes slida, det tycker jag låter väldigt perverst, men det är vad jag tycker...
  • Anonym (kissat)

    Fy faan, den såkallade "konstnären" Dorinel Marc borde straffas för det han gjorde och förstörde hennes performance! Troligtvis kände han att hans manlighet provocerades och var tvungen att komma fram med kisskannan. Han visade på noll procent respekt för konsten och kvinnan. Han ville bara ta över föreställningen själv. Jag vet inte vad han gör för "konst", men då skulle man kunna gå och förstöra hans "konstverk" och kalla det konst. Han borde straffas för det han gjorde.

  • Anonym (åxå)

    Jag tycker nog inget specielt om artikeln. Förmodligen som de flesta andra tänker, oj det finns människor till allt

  • Anonym (åååh)

    drömde lite härligt inatt..såå jag måste ju berätta..
    började med att jag drömde att jag, två andra tjejr hade sex med en kille..inte så mycket märkvärdigt. men drömde sedan att jag duschade..och att jag sedan tog en handduk och virade runt benen, som byxor ungefär, och tänkte kissa..för jag ville se om jag blev kåt av det, och det blev jag då. och fick tag i ett par jeans och satte på mig dom, började kissa å blev så jäkla kåt!
    kommer inte ihåg så mycket mer.. men en spännande dröm var det.

    gissa om jag var kåt när jag vaknade!!!??
    ååå, det var det enda jag kunde tänka, på, ville somna om, för jag vaknade så tidigt..men det gick inte..låg bara å tänkte på drömmen..
    kanske att jag skulle prova med byxor på..
    har känt att det egentligen inte är just det som jag tänder på..mer lite andra saker..men man kan ju prova..precis som i drömmen, bara för att se..vad tycker ni?.. haha, undra vad ni svara på det :P

Svar på tråden Wet (kissa på sig)