• Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9
  • tandrollet

    Måste rätta!!! Istället för "inget" ska det naturligtvis stå "någonting" i slutet på mitt senaste inlägg! Generad


    BF 23/6 2008
  • Akinna78
    Svar på #130
    Rödvinbärssaft, rödvinbärs pairfait eller hur man nu stavar det . .
  • Samaste

    Schweiz lär ha stulit sin låt lite grann, men det har inte pratats så myckey om det tydligen. Kolla här:

  • estevezz

    tandrollet - trodd ja va typ enda som tycker att perelli liknar värsta transan
    å teräsbetoni.. såg denm i oulu för 3 år sedan, förband åt twisted sister - å då va di "ingenting" - hadd just släppt ande taivas-låten.. twisted sister åka limousine när di sku ti hotelle, teräsbetonisångaren slängd se på pedin å cykla hem

  • tandrollet

    estevezz: ai ere di som sjunger hande "Missa taivas on, missä jumala on" låtin?! Nä, vem sjunger den?! Den är ju uuuur bra!


    BF 23/6 2008
  • tandrollet

    Samaste: Ja no va det likt allatid! Blir bara mer å mer av sådant där "härmas"...


    BF 23/6 2008
  • escorpito

    Tack, Akinna78! Rödvinbärssaft har jag nästan frysen full med också, men parfait kan man ju förstås göra! Blir nog efterrrätt på söndag då !

    Samaste, ojdå, det visste jag inte! Försökte gå in på länken men då jag inte får nå't LJUD från den här datorn...vet inte riktigt om det är nå knappar jag borde trycka på...

  • annamanna

    å mera naket för varje gång.. alltså..e det inte meningen att låten på nåt vis ska stå för landet? Ryssland som sjunger Hasta la Vista och sånt trams..nääh..uscha. kanske man hittar nåt annat att göra på lördagskvällen..

  • estevezz

    nej guud tandrollet he e ju apulanta!
    taivas lyö tulta blablablablablaaaa...! he e teräsbetoni

  • iolanthe

    escorpito,

    manna bärskum??? Är det samma som vispgröt månne? För det brukar jag göra av röda vinbär, ida tycker det är jättegott så det äter vi till mellanmål ibland.

Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9