• RingRing

    Nya vi som försöker få syskon till våra änglar

    Välkommen alla gamla och nya till fortsättningen!



    Här får man tycka och känna och säga vad man vill utan att det blir fel.
    Ingen här inne klandrar någon annan för dess tankar.
    Alla har vi gått igenom samma hemska öde som gjort att vi kommit hit till denna tråd...



    Men nu är det dags för våra underbara änglar däruppe att få bli storasystrar/storebröder

    Så nu kör vi så det ryker



    + PLUS ÅT OSS ALLA +



    Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m26901686.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m29786350.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m35155057.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m38102012.html


    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m41097915.html
    BIM lista så vi har koll på varandra
    www.familjeliv.se/Forum-10-20/m41187392.html


    Du kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak....
  • Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar
  • Anna65
    Toka2 skrev 2009-07-30 14:24:33 följande:
    Jag var på Apoteket och köpte desinfektionsgel, pga maginfluensan som jag fick av maken. Tänkte att det var väl lika bra att köpa ett test också, så jag har ett tills imorgon bitti. Men jag kunde inte hålla mig när jag kom hem.  ?!
    Grattis till det lilla livet i magen.
    ♥ Ängeln Axel 09 och hans två Storasystrar 92 & 89 ♥♥
  • Katta77

    Välkomnar nya till tråden...beklagar att ni behövt hitta hit

    Toka: Grattis

    Massor av kramar till alla fina

  • Gersemi

    Hej... Nån där? Känner mig lite hysterisk. Eller ja, man kan nog inte vara LITE hysterisk, så jag är väl nojjig, om man nu ska märka ord. Mycket nojjig.

    BIM+3 nu, ff ingen mens, bara en färgad flytning till och från. Känner ingen antydan till mens heller. Kräktes nyss. Oro eller hormoner, ingen aning. Testet var ju negativt. Pratade med min BM (går under kategorin hysterisk, men hon var väldigt förstående) och hon tyckte att om mensen inte kommit om två veckor skulle jag testa igen. Två veckor, kom igen!!! Finns ju en tanke i bakhuvudet som säger att jag testade negativt 6 (!) gånger förra gången.

    Det borde ju vara antigen eller. Eller? Mensen kan ju inte försvinna utan att man är gravid, såvida inte man har tagit sig genom klimakteriet. Jag är 30, så det hoppas jag verkligen inte har hänt... Vet att jag borde ha is i magen och inse att mensen kommer att komma när den känner för det, men jag VILL INTE!

    Vill inte... Men om den ändå ska komma kan den väl komma NU, så jag får ÄL igen nån gång.

    BLÄ! Är det tillåtet att fräsa ur sig sitt dåliga humör här?

    Tålamod är inte min starkaste sida *ler*

  • ica003

    Toka2> Grattis! :)

    Gersemi> jag vill verkligen inte vara tråktanten..men mensen kan försvinna bara så där... det har den gjort för mig när jag mått dåligt och var stressad. Som längst var den borta 5 månader i samband med en depression efter första förlossningen... Min cykel tycks också rubbas ganska lätt i samband med stress... vilket jag märkt under min tid i sorg och bebislängtan. Hoppas att det inte är så för dig så klart för det är jobbigt...vet hur det är att inte ha tålamod... Säger inte detta för att strö salt i såren ...*kram*

  • Gersemi

    ica003: Ingen fara Jag är gammal nog att kunna ta ett 'Nej, du är tyvärr inte gravid', jag tål bara inte detta mellanting. Du skriver så snällt att jag nog kanske blir lite mindre hysterisk. Fast det är ju kvällarna som är värst (Tankar typ 'Ingen mens idag heller. Undrar om jag är gravid. Testet var negativt. Testa igen? Kommer mensen imorgon, tro? Men jag måste ju vara gravid. Men varför är då testet negativt? Varför komemr inte mensen???') Kan driva vem som helst från vettet *Ler*

    Hoppas verkligen inte att mensen försvinner helt bara så där, som du beskriver. Hemskt ju! Men måste man inte må rätt uselt för att den ska försvinna bara så där? Typ tjejer som tränar alldeles för hårt/svälter sig? För visst sörjer jag Emanuel, men livet känns faktiskt helt okej igen nu. Så skönt att kunna säga så!

    Känns lite pinsamt det här. Att jag inte har mer ro i kroppen. *suck*

    Tack för kramen, den värmer

  • Stark Längtan83

    Jag mår jätte illa* Hoppas med på ett pluss snart..BIM 18 augusti men med tanke på att mensen lät sig väntas 10 dagar över tiden förra månaden (BIM 8 juli) så e den nog inte regelbunden då heller..det känns som om jag haft äl nu. Kom ju till och med lite blodiga trådar i flytningen..Och jaaa vi har myst :)

  • ica003

    borde få mensen typ idag..eller imorgon..senast på fredag...vill inte den ska komma så klart...men orkar inte hoppas...fast det gör ju man ju ändå..men vågar inte tro nåt i alla fall..även om jag mått illa ett par dagar..

  • golla28

    Ingen bebis för oss denna månad, mensen kom igår kväll. Jag vet att vi prickade ägglossningen så det känns lite jävligt men men det är bara att ta nya tag. Nu vet jag i alla fall att jag har en cykel på 35 dagar.

  • MrsCharlotte

    bara ego här idag...

    Jag har fått missfall.. eller ma heter det väl, fostret var bara 4 mm stort, lika litet som när jag gjorde VUL för 4 veckor sen. Fick veta det i onsdags för jag åkte in till gynakuten eftersom jag började blöda. Fick åka in akut natten till fredag igen för jag hade jätteont, blödde jättemycket och var yr i huvudet och kräktes. Så jag blev inlagd och blev skrapad.. det var för min egen skull eftersom jag blödde så mkt. Efter skrapningen hade mitt blodvärde sjunkit till 73 så jag fick två påsar blod.. fick åka hem igår eftermiddag. Jag är glad att de skrapade för nu blöder jag nästan ingenting, annars hade jag förmodligen haft blödningar i flera veckor till.
    Men det är bara att vänta tills mensen kommer igång igen och försöka på nytt.... men det känns ju tungt samtidigt. Hur mycket ska man orka?

Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar