• Honesty

    Nåt för "Sveriges fulaste hem"?

    Jag kikade in på Hemnet och sökte på bostadsrätter lite planlöst, tycker det är kul att titta runt för att få inredningstips. Jag råkade hamna på detta objekt:
    www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx&view=Images

    (får man länka så här?)

    Någon annan som sett "fina" hem? (förlååååt....finns ju folk som bor så här alltså, men shit vad jag skulle vantrivas)

  • Svar på tråden Nåt för "Sveriges fulaste hem"?
  • Honesty
    Pruttiluskan skrev 2009-12-01 22:51:58 följande:
    Det var iallafall städat, men inte min smak av möbler! =P hahaha
    Jo...det var nog städat, tycker det ser ut som en wettex-trasa över handduken på handdukstorkaren i badrummet. *fnissar*
  • Honesty
    maria81 skrev 2009-12-01 22:56:51 följande:
    ja eller hur!
    Eller i värsta fall en stackars plågad gris från Farmville.
  • fruis

    JAG är BÄST skrev 2009-12-01 22:49:19 följande:


    Sängen var väl den som var mest katastrof. Annars så har man sett värre
    Extra snyggt med helt olika, icke-matchande överkast och vad som ser ut att vara olika höjd på madrasserna. My god!
  • Honesty
    fruis skrev 2009-12-01 22:59:21 följande:
    JAG är BÄST skrev 2009-12-01 22:49:19 följande:
    Extra snyggt med helt olika, icke-matchande överkast och vad som ser ut att vara olika höjd på madrasserna. My god!
    Shit....garvar igen....storknar nästan!
  • Pruttiluskan
    tofflisar skrev 2009-12-01 23:02:49 följande:
    beskrivningar.capitex.se/CapitexResources/Cap...= De här bilderna är roliga. Egentligen inget jättefel på hemmet, men fotografen har verkligen snöat in på växtarrangemangen Ingår de i husköpet?!
    Hahahha...& inte direkt 1 flaska vin var det heller...Ingår de med tro? =P hahaha
  • Honesty
    tofflisar skrev 2009-12-01 23:02:49 följande:
    beskrivningar.capitex.se/CapitexResources/Cap...=De här bilderna är roliga. Egentligen inget jättefel på hemmet, men fotografen har verkligen snöat in på växtarrangemangen Ingår de i husköpet?!
    Hoppla! Där var det rörigt med alla olika stilar, ganska smaklöst men ändå personligt. (höhö) Växterna fångade visst fotografen, men kattbilderna vid toaletten fångade min blick! Började garva när jag såg de tre katthuvudena på rad.
  • fruis
    tofflisar skrev 2009-12-01 23:02:49 följande:
    beskrivningar.capitex.se/CapitexResources/Cap...=De här bilderna är roliga. Egentligen inget jättefel på hemmet, men fotografen har verkligen snöat in på växtarrangemangen Ingår de i husköpet?!
    Haha, bildtexterna tyckte jag var obetalbara. Brist på fantasi eller?
  • Honesty
    Pruttiluskan skrev 2009-12-01 23:06:52 följande:
    Hahahha...& inte direkt 1 flaska vin var det heller...Ingår de med tro? =P hahaha
    De lär behöva trösta sig med vinet!
  • Honesty
    Honesty skrev 2009-12-01 23:09:11 följande:
    Hoppla! Där var det rörigt med alla olika stilar, ganska smaklöst men ändå personligt. (höhö) Växterna fångade visst fotografen, men kattbilderna vid toaletten fångade min blick! Började garva när jag såg de tre katthuvudena på rad.
    RÄTTELSE! Det var visst fyra katthuvuden! *frustar*
Svar på tråden Nåt för "Sveriges fulaste hem"?