• Anonym (Förvirrad)

    Ratad för min kuk?

    Var ute på fest häromveckan, slutade med att jag gick hem till en tjej för lite rajtan tajtan Glad

    Vi hade grymt förspel och jag pullade upp henne så hon blev sådär plaskvåt, i alla fall så droppade jag kalsingarna och hon blev som förbytt, ville inte ha sex eller någonting. Hon såg nästan förbannad ut. Rullade över på sidan och sa att hon ville sova och att vi kanske kunde göra nåot på morgonen.

    Jag vart förvånad och försökte fortsätta, men hon ville bara sova. Jag stack hem därifrån, klarade inte av att ligga kvar då det enda jag tänkte på var att jag inte dög som man, ville nästan gråta. Svårt för er med över medel kuk att förstå detta, men det sved verkligen.
    Jag har kanske 12-13cm, inte mycket omkrets.

    Varför gjorde hon så? Är relativt säker på att hon tyckte jag hade för liten men liksom, varför göra det så jävla uppenbart..
     

    Har detta hänt flera eller stötte jag på ett riktigt svin till tjej bara?
  • Svar på tråden Ratad för min kuk?
  • Anonym85a

    Sorry TS att jag skriver om mig själv på din sida. Jag har hittat kärleken 10 gånger om. Har inga problem att få massa tjejer. Men jag vet vad dom vill ha också. Inte en liten slak tumme mellan benen iallafall fall. Visst kanske jag har ett litet hjärnspöke. Men jag har inte det dom förväntar sig därnere och det kommer göra dem besvikna. Och det gör mig ledsen och oduglig.

  • Anonym (Kvinna)

    85a; din inställning är nog det mest självdestruktiva jag någonsin har läst här på FL.
    Din egen inställning ansvarar du själv för till 100%. Det finns ingen tjej, hur knäpp hon än är, som är ansvarig för din egen inställning!

    Du har själv gjort dig till ett offer.
    Om det finns någon sanning i de händelser du beskriver (jag tror inte att det är riktigt sant) så är det ändå du som tillåter dem att såra dig för det är du som tillåter dig själv att bli sårad.

    Sluta vara ett offer.
    Sluta vara fixerad vid storleken på din kuk.
    Om det nu skulle vara sant det som du säger så gäller det ju ändå inte för alla tjejer.
    Du påstår ju själv att du har goda egenskaper. Fokusera då på dessa (och inte på storleken på din kuk) så ska du se att du mår så mycket bättre.
    När du mår bättre och slutar vara ett offer så blir det så oändligt mycket lättare att träffa vettiga tjejer som uppskattar dina goda egenskaper.

    Om du själv väljer att fortsätta att behålla din inställning så är det ditt val och det kan du inte skylla på någon annan.

    Tjejer/kvinnor vill inte vara tillsammans med en kuk, oavsett storlek!
    Tjejer/kvinnor vill vara tillsammans med en kille/man, och helst en riktig man
    (kom nu för f_n inte dragande med att kukstorleken skullE ha betydelse för om man är en riktig man eller inte. DET ÄR HELT ANDRA EGENSKAPER SOM GÖR EN RIKTIG MAN!).

    (Tjejer/kvinnor är inte intresserade av dig om du väljer att göra dig själv till ett kukfixerat offer!)

  • Anonym85a

    Nej jag säger inte att kuken gör mannen. Jag är mycket bättre än så. Jag är snygg och är en toppenkille. Men just min penisstorlek gör mig jätteosäker och rädd att sexet inte blir bra. Min snopp är under vad tjejer är vana vid. Jag som man räcker till absolut. Men sexet är viktigt. Och jag kan inte se som kvinna att det är tändande med en man med liten snopp och att det blir bra sex. Förstår du min rädsla?

  • Anonym (cissi)

    Det finns tyvärr hjärnspöken av många slag. Är det inte kuken så är det kroppsligen eller ansiktet eller att man är för tjock. ( Just det sista verkar inte män ha komplex för fast ölmage är faktiskt något jag hört kvinnor klaga på om sina dejter. Till skillnad mot liten kuk)

    Tjejer förväntar sej hetta, upphetsning, orgasm. Om man kan få orgasm av bara in ut med en stor kuk så vill man väl ha det. De flesta behöver någon form av klitoris stimulans och då blir fingrarna viktigare för tillfredsställelsen. Eller munnen. Och hjärnan förstås för fantasin och stämningen kommer från era hjärnor.

    Jag önskar att du träffade en tjej som kunde hjälpa dina hjärnspöken genom att gilla hela dej och ha mindblowing sex med dej så du glömmer dina tankar!

  • Anonym (Kvinna)

    Men snälla lilla 85an, direkt i ditt nästa inlägg så fortsätter du att indoktrinera dig själv och du upprepar samma saker igen och igen.

    "Om du själv väljer att fortsätta att behålla din inställning så är det ditt val och det kan du inte skylla på någon annan."

    Lägg ner!

  • Anonym85a

    Jag önskade också att jag hittade rätt tjej. För här är det en kille som det håller gå åt helvete för. Vet inte bara hur jag ska hitta rätt tjej. Det är inte så lätt. Många vackra kvinnor har krav. Har man inte allt så kan dom lätt gå vidare och hitta en annan. Tjejer kan välja och vraka.

  • Anonym (cissi)

    Hur gammal är du? Född 85? Alla tjejer är inte så " vana" vid något, vissa har hunnit med många men har man haft några längre förhållanden och inte gillat ons så har man inte haft så många. Vi tjejer ser inte så många kukar som ni gör i omklädningsrum osv.

    Nej ingen kan bara gå vidare om killen inte har allt. Ingen har allt så då blir man ensam. Sex är en viktig del av ett förhållande det håller jag med om men kuken är inte avgörande för sexet. När jag blev ihop med min man hade han prestationsångest ett tag i början och fick inte upp den av ren nervositet. Så vi hade en massa bra sex utan penetrering öht som start. Jag var toknöjd och hade aldrig haft så rolig och bra sex. Tur att han inte drog sej undan av osäkerhet.

  • Anonym (J89)
    Anonym (hejhej) skrev 2014-10-23 02:28:56 följande:
    Kan förstå om du haft 3 cm eller 30 cm, det hade kanske varit en chock.

    För en tjej som har mycket ONS så är 13 cm förmodligen en lika stor chock som 3 då majoriteten män som är ute och raggar ONS ofta har ett bra självförtroende, något som är direkt kopplat till storleken på mannens kuk.


    Män med en medelstor penis (~14-15x13) eller under lider ofta av komplex och dåligt självförtroende och drar sig pga det ofta undan från kvinnor, ofta pga prestationsångest eller rädslan för att allmänheten ska få reda på att man har en liten kuk.

  • Anonym (Förvirrad)

    Som många poängterar ut så förväntar sig tjejer en viss storlek om mannen i fråga är självsäker, om jag åker hem med en tjej och har betett mig som en riktig alfahane på krogen, sen droppar kalsongerna och har liten så blir hon sjukt förvånad/besviken.

    Att sedan tjejer blir extra förvånade (även om medel kanske är 14-15) är nog att många killar med små helt enkelt väljer att leva i celibat pga att dem blivit mobbade/utskrattade pga det, därför träffar tjejer mer välhängda män oftare än tvärtom.
    Förstår för övrigt verkligen inte hur man kan vara kukfixerad om man t.ex. har 16-17cm, helt sjukt.

    Och snälla, ni tjejer som säger att det är samma sak som att vara tjock, eller obekväm med sin kropp/bröst osv, ni är bara slöa jävlar.
    Man kan banta/träna, man kan lägga in silikon, nu kan man även (om man vill gå till överdrift) tighta till fitan men..

    Det är fortfarande OMÖJLIGT att ändra sin kukstorlek vid erigerat tillstånd, det går att förstora kuken som slapp och då riskera att inte kunna gå erektion längre, så enligt mig, har killar rätt att klaga.

Svar på tråden Ratad för min kuk?