• Catti

    Roliga händelser under förlossning del 5

    En fortsätningstråd om roliga händelser under förlossningen. Citerat från första trådstartaren:

    //xxmeyaxx :

    Det finns nog många kvinnor som oroar sig för sin förlossning och jag tänkte att vi kunde släppa lite på den nervösa linan. Det kan hända mycket roligt under en förlossning och DÄRFÖR vill jag att i denna tråd - så ska man skriva ner roliga händelser under eran förlossning! Något som ni skrattar åt idag.

    Kom igen nu, tjejer! //Slutcitat
    De gamla trådarna
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m8704943.html
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m10749993.html
    www.familjeliv.se/Forum-2-13/m14175508.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-07 19:21:06:
    familjeliv.se/Forum-2-13/m17239985.html

  • Svar på tråden Roliga händelser under förlossning del 5
  • zebran i Stilla havet

    Jag blev inte heller hog och sa roliga saker. Jag hade ju hort att det skulle kannas urkul men istallet smakade det bara plast och det hande ju inget.

    Min sambo retas dock fortfarande for att jag med panik i rosten tydligen skrek jattehogt att "the f-cking gas isn't f-cking working!!"

  • mirrebusan

    en kompis hotade sin kille med att sparka upp en melon i arslet på honom så han fick känna hur de kändes att föda barn... hon kallade även sin bm för en korthårig slyna, när hon hade kryst värkarna så blev hon trött på bm tjat att de va nära så skrek till henne att hon skulle hålla tjäften om hon inte hade nått bättre att komma med.

  • Catti

    Jisses kan man hyra henne som livvakt??? undrar om hennes man vågar röra henne mer


    mirrebusan skrev 2007-06-05 15:26:46 följande:
    en kompis hotade sin kille med att sparka upp en melon i arslet på honom så han fick känna hur de kändes att föda barn... hon kallade även sin bm för en korthårig slyna, när hon hade kryst värkarna så blev hon trött på bm tjat att de va nära så skrek till henne att hon skulle hålla tjäften om hon inte hade nått bättre att komma med.
  • mirrebusan

    catti: hon skulle funka utmärkt till det...han vågade inte röra henne nått speciellt mer tog slut inte så lång tid efter

  • Leeluu

    Bebis kom den 30 maj och när jag kom in så hade jag haft värkar i 1½ dygn så jag krävde både epidural och lustgas.
    Sen var det nån gång när jag verkligen skulle testa hur mycket man skulle kunna suga i sig av lustgasen vilket resulterar i att jag blir alldeles pirrig och fnissig och säger till sambon:
    - Du man blir nästan lite kåt av den här.
    Det var ju också en reflektion att göra då...
    Dessutom så får jag sambon att pröva lustgasen mellan värkarna och hejar på honom så att han ska andas in mera så att han fattar grejen.

    När de syr mig efteråt så får jag behålla lustgasen och frågar studenten som syr vad hon hade för betyg i syslöjd och vilka stygn hon tänkte använda. Ahum. Själv tycker jag att jag är rena ståupp-komikern men jag vete tusan om de höll med. :)

  • stolta andreas

    När min sambo låg och hade som mest ont skulle jag försöka massera henne så gott jag kunde och lutade mig över henne och just då kom en värk så hon skrek rakt ut....och in i mitt öra.....

    och jag då....sade......aj fan...vad ont det gjorde!

    som kille skulle jag nog då inte klaga kom jag på efteråt=)

  • Troll1
    stolta andreas skrev 2007-06-10 02:40:11 följande:
    När min sambo låg och hade som mest ont skulle jag försöka massera henne så gott jag kunde och lutade mig över henne och just då kom en värk så hon skrek rakt ut....och in i mitt öra.....och jag då....sade......aj fan...vad ont det gjorde!som kille skulle jag nog då inte klaga kom jag på efteråt=)
    !
    Sladdis igen...
Svar på tråden Roliga händelser under förlossning del 5