• Svar på tråden Hehe, hm... Kommentarer på detta?
  • Anonym (IQ)
    Anonym (hhpp) skrev 2014-08-02 20:09:06 följande:
    Men om man har en massa badande småbarn utan ordentliga blöjor som badgäster så måste man ju som näringsidgare klara av att koppla ihop ett plus fjorton. Särskilt om det förra året skett bajsincidenter 31 av de 100 dagarna säsongen varade.

    Enligt konsumentlagstiftningen är det inte tillåtet att sälja undermåliga produkter. Är inte det rätt självklart?
    På hemsidan skriver de: "Vi förbehåller oss rätten att stänga av delar av poolområdet vid reparationsarbeten, ogynnsam väderlek etc."
  • Anonym (hhpp)
    Anonym (IQ) skrev 2014-08-03 04:11:21 följande:

    På hemsidan skriver de: "Vi förbehåller oss rätten att stänga av delar av poolområdet vid reparationsarbeten, ogynnsam väderlek etc."


    Självklart. Men då får man ju återbetala en del av biljetterna också.
  • Anonym (Idioter)

    De ska INTE betala tillbaka ett skit.

    När ni går på buffé, kräver ni pengar tillbaka för att ni inte kunde äta allt? Skulle inte förvåna mig. Pinsamma varelser.

  • Anonym (IQ)
    Anonym (hhpp) skrev 2014-08-03 09:09:43 följande:
    Självklart. Men då får man ju återbetala en del av biljetterna också.
    Nej. Varför skulle de?
  • Anonym (hhpp)
    Anonym (Idioter) skrev 2014-08-03 09:19:41 följande:

    De ska INTE betala tillbaka ett skit.

    När ni går på buffé, kräver ni pengar tillbaka för att ni inte kunde äta allt? Skulle inte förvåna mig. Pinsamma varelser.


    Jag antar att en restaurang skulle kompensera sina gäster på nåt sätt och all efterrätten plötsligt förstördes.
  • Anonym (Idioter)
    Anonym (hhpp) skrev 2014-08-03 09:56:44 följande:
    Jag antar att en restaurang skulle kompensera sina gäster på nåt sätt och all efterrätten plötsligt förstördes.
    Har du aldrig varit på buffé?
  • EnAnonumius
    Anonym (hhpp) skrev 2014-08-03 09:09:43 följande:
    Självklart. Men då får man ju återbetala en del av biljetterna också.
    Nej.. Det behöver de inte alls. Om du vägrar att tro det så ta det med ARN..
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (hhpp)
    Anonym (Idioter) skrev 2014-08-03 09:59:52 följande:

    Har du aldrig varit på buffé?


    Det var rätt länge sedan. Och har aldrig råkat ut för att en tredjedel av maten plötsligt blev oätbar.

    Men vore det inte självklart att buffeätarna åtminstone fick någon sorts rabattkupong till nästa tillfälle?
  • Jennie med ie

    Ursäkta att jag inte läst exakt hela tråden... Men passerar man nån sorts extra ingång till badet? Så att det ö h t kan beläggas att besökarna inte varit där?? Jag tänker mig att många skulle ta chansen till pengar tillbaka, även om de faktiskt hunnit bada...

  • gertie
    Anonym (morsan) skrev 2014-08-02 17:50:35 följande:
    Uuurk! Var bor du? Dit tänker jag aldrig åka överhuvudtaget!
    Ja, jag bor i Sverige. Om det hjälper dig att inte åka dit så kul för dig då, att olyckor händer och att folk är vidriga och dumma i huvudet är dock inget unikt just för Sverige utan händer överallt.
Svar på tråden Hehe, hm... Kommentarer på detta?