• Inte jag

    Gym (anonyma svar tillåtna)

    Jag har börjat träna på gym. Jag kör 12 minuter på crosstrainer, tränar armarna pågrund av en axelskada i ca 30 minuter, kör 12 minuter på en roddmaskin. Men känner att jag vill träna överkroppen. Har en dålig hållning och vill köra rygg- och magövningar. Vad tycker ni att jag ska träna det där på gymmet?

  • Svar på tråden Gym (anonyma svar tillåtna)
  • Mongoliet

    Din text är ju inte fattbar. Nog därför ingen svarar

  • Anonym (Hållning)

    För hållningen är framåtlutade hantellyft en bra övning tex

  • Deacon

    Är inte helt med på frågan men är det förslag på rygg- ocg magövningar du önskar? Som läget är nu tränar du ju bara armarna....

  • Kjell2
    Inte jag skrev 2018-08-17 19:15:37 följande:

    Jag har börjat träna på gym. Jag kör 12 minuter på crosstrainer, tränar armarna pågrund av en axelskada i ca 30 minuter, kör 12 minuter på en roddmaskin. Men känner att jag vill träna överkroppen. Har en dålig hållning och vill köra rygg- och magövningar. Vad tycker ni att jag ska träna det där på gymmet?


    Chins, bänkpress, marklyft.
  • Inte jag
    Mongoliet skrev 2018-08-18 01:29:50 följande:

    Din text är ju inte fattbar. Nog därför ingen svarar


    Den är helt fattbar. ;)
  • Inte jag
    Deacon skrev 2018-08-18 02:25:32 följande:

    Är inte helt med på frågan men är det förslag på rygg- ocg magövningar du önskar? Som läget är nu tränar du ju bara armarna....


    Ja precis, det var min fråga. :) har blivit för mycket armträning. :)
  • Inte jag
    Anonym (Hållning) skrev 2018-08-18 01:51:00 följande:

    För hållningen är framåtlutade hantellyft en bra övning tex


    Tack för tipset! :) Har hört att en bra hållning gör att magen tränas. :)
  • Inte jag
    Kjell2 skrev 2018-08-18 08:31:10 följande:

    Chins, bänkpress, marklyft.


    Chins får jag söka på men de andra fattar jag vad de är. Tack för tipset! :)
  • Anonym (Anonym signatur)

    Om du har ekonomi till det så kan jag varmt rekommendera några timmar med personlig tränare. Den bästa investering jag har gjort!

Svar på tråden Gym (anonyma svar tillåtna)