Mega -Omega till alla! :-)
Trollet Ludenben skrev 2010-04-21 23:12:10 följande:
Men fy vad jobbigt Hoppas att morgondagen blir bättre. Här har det vart mer eller mindre kaos varje dag i flera veckors tid men idag var en helt okej dag. Hoppas det inte var en engångsföreteelse. Sånna dagar som ser ut som eran gjorde idag orkar man ju verkligen inte med. Hoppas att du får sova gott i natt och att du kommer till jobbet och får andas en stund imorgon.I natt märktes det att jag missat Omega på C. hon vaknade och var helt oresonlig. Min arm fick inte ligga där! (där den hamnar eftersom den sitter fast i min axel) Låg och sparkade hej vilt i sängen, stackars Milton som låg i feberrus vid mina ben fick några sparkar i huvudet så jag fick bara skicka bort honom så jag skulle få C. lugn. Hon somnade sen men kissade i sängen. Suck. Låg precis i mellan min och sambons madrass så nu har vi 2 madrasser att ta hand om också.
Men jag har lite goda nyheter. Z. har en lös tand. Den har varit lös i över ett år. Han har vårdat den ordentligt. Har alltid vägrat att vicka på lösa tänder för att det kan göra ont eller gud bevars den kan lossna, som en del av hans kropp. Samma som med många andra med npf att klippa naglar och håret.
Men nu vi han ha bort den, det har kommit de senaste veckorna sen han började med PlusEPA. Han försökte t.o.m. att dra ut den nyss, han fortsatte fast han samtidigt sa aj, aj.
PlusEPA har fått ADHD saker att gå tillbaka. Jag är så glad att jag har fått turen att testa PlusEPA.