Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Pollenallerig av annah­1­978 Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 4 Jul 11:42
1,4k 1 Hej,från vilken ålder kan man upptäcka att barn har pollenallergi?//Anna Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 4 Jul 11:42
1
1,4k
Järnbrist bebis? av Anony­m (Hejh­o­pp) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 2 Jul 11:42
1,9k 1 Hej! Jag har en 7-månaders dotter som till skillnad från mina andra två barn är helt ointr... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 2 Jul 11:42
1
1,9k
Fråga Elsa av Anony­m (Elsa­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,1k 0 Hej,Jag heter Elsa och är medial. Fråga mig gärna vad som helst :) Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,1k
kräkningar av Trass­e­lmamm­a­n Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 21 Jun 20:30
1,4k 1 Hej!Jag undrar hur vanligt det är att barn, min dotter på två år, kräks utan direkt anledn... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 21 Jun 20:30
1
1,4k
CMV av oroli­g­kansk­e­mamma Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 21 Jun 20:16
1,5k 1 Hej! Jag undrar om modern och/eller blivande fostret kan bli smittade av faderns sädesväts... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 21 Jun 20:16
1
1,5k
Eksem i knäveck och armveck av Lisab­2­2 Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 12 Jun 22:20
2,1k 1 Min dotter är 4 år och har eksem i armveck och knäveck som blossar upp då och då. Vissa da... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 12 Jun 22:20
1
2,1k