Mor-/farförälder
Gick med i gruppen: 2025-01-28
Presentation

Hej är en " gammal gubbe " enligt en del men mina barnbarn tycker inte det. Själv föddes ?ag 1953 l. Östergötland. När jag var 18 träffade jag på en vithårig gubbe med stort yvigt vitt skägg. Det var en rolig gubbe som kunde allt och lite till om naturen och friluftsliv. Han hade fått gåvan att stanna åldrandet för alla som verkligen brydde sig om naturen. Han gav mig en tablett som han fått av en nåid den gjorde man blir kvar i sin ålder hela livet. Så är egentligen bara 18 år. I mitten av 1970 talet gifte jag mig med världens godaste kvinna. Vårt äktenskap har resulterat i 4 barn som är gifta öch fått 15 barnbarn tack vare dem plus ett barnbarns barn.på 7 månader. Vi har haft ett sagolikt liv tillsammans ingen har varit otrogen för vi hade faktiskt sexliv där vi tagit initiativ bägge två. Tyvärr dog min älskades sexlust för 10 år sen hon klarar inte få in min lem I skötet den är på tok för stor och styv säger hon. Vi fått mycket hjälp av hennes bästa väninna som är barnmorska och hennes man som är gynekolog. De säger så är livet bara. Lika väl som en del män inte får stond kan kvinnan drabbas så. Deras råd det finns en uppsjö av kvinnor som längtar efter få uppleva orgasm av ett samlag. De säger annonsera... Inte så himla lätt när man är 72 kåta år. Var och vad skriver man. Har lovat min älskade va diskret så hon inte behöver veta något. .
Vill inte va otrogen men hon säger att jag inte är otrogen bara snäll som låter henne slippa från... Livet är inte alltid så lätt när man har en stor styv lem som ståri tid och otid