Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Sex mot sin vilja i sömnen. av Lotta­6­9 Inaktiva­: Gästexpe­rter Lotta69
2023-09-25
1,9k 1 Jag är en kvinna på 54år. Har separat från min föredetta man jag varit gift med 2ggr tidig... Inaktiva­: Gästexpe­rter Lotta­6­9 2023-09-25
1
1,9k
Kan tjejer fisa högt och ljudligt ? av Zasse­1­0 Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,2k 0 Jag undrar verkligen om tjejer fiser lika ljudligt och högt som män ? Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,2k
Lock för örat i 24 dagar. Läkarna vet inte varför. Vet någon här ? av Fishf­r­iend8­9 Öron-näs­a-hals- läkaren 3,2k 0 Tja. Jag har haft lock för mitt vänster-öra i 24 dagar nu. Det är extremt irriterande och... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,2k
Sårläkning av Anony­m (Anno­n­ym) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,6k 0 Hej !Förra året tog jag bort en leverfläck, allt var normalt men stygnen gick av ,jag märk... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,6k
Hål i öronen av Lovis­a­Bell Öron-näs­a-hals- läkaren 3,2k 0 När jag va yngre, kanske 6år, tog jag hål i öronen. När jag skulle ta ut dom plats örhänge... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,2k
Narkos under förkylning? av Aassn­6­1 Öron-näs­a-hals- läkaren 4,3k 0 Jag ska på en väldigt simpel gynekologisk operation imorgon, tar mindre än en timme, inga... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,3k
Tandvård och piercing i munnen av Anony­m (Bana­n­) Öron-näs­a-hals- läkaren 4,2k 0 Hej!  jag ska den kommande veckan pierca mig i munnen, ska göra en såkallad smileypiercin.... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,2k
räknas inte som hål på boxerkalsong av Rikar­d Ander­s­son Inaktiva­: Gästexpe­rter 8,0k 0 Va räknas som hål i boxerkalsong och va räknas inte som hål ? Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
8,0k
Vad är en Satanist och Vad är en Djävulsdyrkare på ett enkelt men detaljrikt svar? av Anony­m (ANON­Y­M) Inaktiva­: Gästexpe­rter 5,3k 0 Jag har en presentation om Satanism och jag måste då få veta lite vad en Satanist och en D... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
5,3k
Sprucken trumhinna av Lisa2­6­36 Öron-näs­a-hals- läkaren 4,6k 0 Hej jag tror att min trumhinna har spruckit men även att jag har öroninflammation. Jag åkt... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,6k
Pappa har en otäck massa på halsen av totte­1­015 Öron-näs­a-hals- läkaren totte1015
2021-11-30
5,7k 1 Jag tänkte göra det man inte ska göra, kolla mig för online vad det kan vara,   Det är näm... Öron-näs­a-hals- läkaren totte­1­015 2021-11-30
1
5,7k
Bifid uvula av Julia­8­00 Öron-näs­a-hals- läkaren 4,6k 0 Hejsan, Min 3årig son har fått rör i örat och läkaren som opererade honom skrev så: Obse... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,6k
Skiljas?? av Allti­d­Probl­e­m Inaktiva­: Gästexpe­rter 9,0k 0 Hej. Jag har en fråga gällande mig och min fru. Vi bråkar varje vecka, oftast pga dålig ko... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
9,0k
Kort läppband o tungband av Anony­m (Abcd­) Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Abcd)
2021-09-06
5,8k 1 Hej. Undrar om min son på 2,5 månader kan ha kort läpp eller tungband och om det skulle be... Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Abcd) 2021-09-06
1
5,8k
Levervärden av Gabri­e­lla24­4­0 Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Erna)
2021-08-25
5,7k 1 Är det någon här som har haft förhöjda levervärden och som vet vad det beror på? Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Erna) 2021-08-25
1
5,7k
Munsvamp som inte försvinner av Anony­m (LS) Öron-näs­a-hals- läkaren 4,6k 0 Hej! Jag har använt Nystimex i 6 veckor för munsvamp(Candida albicans), och ska fortsätta... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,6k
Med min lungkapacitet, bör jag ingå i Fas 3 av Anony­m (Dead soon?­) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,7k 0 Jag har en fråga till dig som arbetar på lungmottagning eller på annat sätt med sjukdomar... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,7k
Svårt med exet av Stork­t­jejen Inaktiva­: Gästexpe­rter 5,0k 0 Hej! Ja ksk e lite ung nu för denna sida, men de är så att jag vill ha tips hur man kommer... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
5,0k
Hjälp med läxa samhällskunskap av Anony­m (Paul­i­na.oh­) Öron-näs­a-hals- läkaren 4,7k 0 Hur påverkas minoritetsregeringens politik av att den måste söka stöd från andra partier?... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,7k
Till IVA personal av Anony­m (Orol­i­g) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,8k 0 Hej!Finns det någon som jobbar på IVA med covidpatienter här?Jag är så orolig och får ånge... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,8k