Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Sex mot sin vilja i sömnen. av Lotta­6­9 Inaktiva­: Gästexpe­rter Lotta69
2023-09-25
110 1 Jag är en kvinna på 54år. Har separat från min föredetta man jag varit gift med 2ggr tidig... Inaktiva­: Gästexpe­rter Lotta­6­9 2023-09-25
1
110
Kan tjejer fisa högt och ljudligt ? av Zasse­1­0 Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,2k 0 Jag undrar verkligen om tjejer fiser lika ljudligt och högt som män ? Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,2k
Lock för örat i 24 dagar. Läkarna vet inte varför. Vet någon här ? av Fishf­r­iend8­9 Öron-näs­a-hals- läkaren 1,9k 0 Tja. Jag har haft lock för mitt vänster-öra i 24 dagar nu. Det är extremt irriterande och... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,9k
Sårläkning av Anony­m (Anno­n­ym) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,8k 0 Hej !Förra året tog jag bort en leverfläck, allt var normalt men stygnen gick av ,jag märk... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,8k
Hål i öronen av Lovis­a­Bell Öron-näs­a-hals- läkaren 2,6k 0 När jag va yngre, kanske 6år, tog jag hål i öronen. När jag skulle ta ut dom plats örhänge... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,6k
Narkos under förkylning? av Aassn­6­1 Öron-näs­a-hals- läkaren 3,8k 0 Jag ska på en väldigt simpel gynekologisk operation imorgon, tar mindre än en timme, inga... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,8k
Tandvård och piercing i munnen av Anony­m (Bana­n­) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,7k 0 Hej!  jag ska den kommande veckan pierca mig i munnen, ska göra en såkallad smileypiercin.... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,7k
räknas inte som hål på boxerkalsong av Rikar­d Ander­s­son Inaktiva­: Gästexpe­rter 7,3k 0 Va räknas som hål i boxerkalsong och va räknas inte som hål ? Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
7,3k
Vad är en Satanist och Vad är en Djävulsdyrkare på ett enkelt men detaljrikt svar? av Anony­m (ANON­Y­M) Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,8k 0 Jag har en presentation om Satanism och jag måste då få veta lite vad en Satanist och en D... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,8k
Sprucken trumhinna av Lisa2­6­36 Öron-näs­a-hals- läkaren 4,1k 0 Hej jag tror att min trumhinna har spruckit men även att jag har öroninflammation. Jag åkt... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,1k
Pappa har en otäck massa på halsen av totte­1­015 Öron-näs­a-hals- läkaren totte1015
2021-11-30
5,1k 1 Jag tänkte göra det man inte ska göra, kolla mig för online vad det kan vara,   Det är näm... Öron-näs­a-hals- läkaren totte­1­015 2021-11-30
1
5,1k
Bifid uvula av Julia­8­00 Öron-näs­a-hals- läkaren 4,2k 0 Hejsan, Min 3årig son har fått rör i örat och läkaren som opererade honom skrev så: Obse... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,2k
Skiljas?? av Allti­d­Probl­e­m Inaktiva­: Gästexpe­rter 8,4k 0 Hej. Jag har en fråga gällande mig och min fru. Vi bråkar varje vecka, oftast pga dålig ko... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
8,4k
Kort läppband o tungband av Anony­m (Abcd­) Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Abcd)
2021-09-06
5,3k 1 Hej. Undrar om min son på 2,5 månader kan ha kort läpp eller tungband och om det skulle be... Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Abcd) 2021-09-06
1
5,3k
Levervärden av Gabri­e­lla24­4­0 Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Erna)
2021-08-25
5,1k 1 Är det någon här som har haft förhöjda levervärden och som vet vad det beror på? Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Erna) 2021-08-25
1
5,1k
Munsvamp som inte försvinner av Anony­m (LS) Öron-näs­a-hals- läkaren 4,1k 0 Hej! Jag har använt Nystimex i 6 veckor för munsvamp(Candida albicans), och ska fortsätta... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,1k
Med min lungkapacitet, bör jag ingå i Fas 3 av Anony­m (Dead soon?­) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,3k 0 Jag har en fråga till dig som arbetar på lungmottagning eller på annat sätt med sjukdomar... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,3k
Svårt med exet av Stork­t­jejen Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,5k 0 Hej! Ja ksk e lite ung nu för denna sida, men de är så att jag vill ha tips hur man kommer... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,5k
Hjälp med läxa samhällskunskap av Anony­m (Paul­i­na.oh­) Öron-näs­a-hals- läkaren 4,2k 0 Hur påverkas minoritetsregeringens politik av att den måste söka stöd från andra partier?... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,2k
Till IVA personal av Anony­m (Orol­i­g) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,3k 0 Hej!Finns det någon som jobbar på IVA med covidpatienter här?Jag är så orolig och får ånge... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,3k