Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Näring under graviditet av Krist­i­n_B Kosthåll­ning 5 0 Hej!Jag heter Kristin och är kostrådgivare som jobbar med struktur och planering som verkt... Kosthåll­ning Obesvarade
0
5
Hur många ivf försök gjorde du? av Julto­m­ten Provrörs­befr. / IVF 42 0 Hejskulle va intressant och ni som gjort ivf skulle vilja svara på följande frågor:1. hur... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
42
Du som sällen vill ha sex - njuter du? Får du orgasm? av Anony­m (Jag) Sex & Sånt 73 0 En fråga till er som sällan vill ha sex i ert förhållande och inte tar några initiativ - n... Sex & Sånt Obesvarade
0
73
Hur många barn har du? av Anony­m (Det gör så ont.) Övrigt 49 0 Hejsan, Han skulle ha varit 18 månader nu. Han som kom med ilfart i v.24 som klarade sig t... Övrigt Obesvarade
0
49
Test av Anony­m (Ts) Anonyma diskussi­oner 127 0 Test - Första gången jag gör detta  Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
127
Regionf. vård: Nekad IVF pga behandling för depression? av Anony­m (Enso­m­längt­a­r) Provrörs­befr. / IVF 179 0 Hej,jag undrar om någon har erfarenhet om det blir problem att man är i behandling/har beh... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
179
Tips från föräldraledigheten: jag byggde en app för vardagspusslet av Johsv­e­n Övrigt 201 0 Hej Familjeliv!Jag tänkte tipsa om en app jag har byggt under min föräldraledighet. Från b... Övrigt Obesvarade
0
201
WTF?? av Anony­m (Suck­!­!) Övrigt 175 0 Varfrt hamnar så många trådar  i 404 ... inget svar?? Övrigt Obesvarade
0
175
Kvinna som styr av Lazzi Sex & Sånt 207 0 Finns de nån kvinna här som vill diskutera dominans med mig privat Blir ju oftast massa ko... Sex & Sånt Obesvarade
0
207
När har ni sex? av Anony­m (Väld­i­gt hemli­g­) Sex & Sånt 431 0 Ni som har sex någolunda regelbundet (oavsett frekvens) - när har ni det under veckan? Hän... Sex & Sånt Obesvarade
0
431
Pappor, vi är intresserade av att höra vad ni tänker om era barns skärmanvändning! av ellen­k­indlu­n­d Förälder 231 0 Hej! Vi heter Lukas och Ellen och är två studenter som just nu skriver vårt examensarbete... Förälder Obesvarade
0
231
Starta IVF cykeldag 5? av IVF20­2­6 Provrörs­befr. / IVF 273 0 Hej,Gjorde FET med blastocyst förra måndagen. Har nu RD 11 fått mens. Det började komma br... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
273
Strandskyddområdet av Bempa­8­5 Övrigt 269 0 Hej,  Förra året jag köpte marken som är skogsmark och ligger under strandskyddsområdet. J... Övrigt Obesvarade
0
269
Inga flytningar i vecka 19+4? av Mek12­3 Andra trimeste­rn 120 0 Hej Jag undrar om det är någon annan som inte har så mycket flytningar, är själv i vecka 1... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
120
Uttag spiral av Anony­m (Sari­s­en) Fertilit­et & Kropp 201 0 Hej! Vet att det finns gamla inlägg/trådar om detta.2/4 togs min mirena spiral ut och vi s... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
201
Kan inte träna - blir knäpp av Anony­m (Sand­b­ox) Sport & Fritid 385 0 Jag har varit sjuk i 2 veckor. har säkert med pollen att göra. Är van att träna mycket men... Sport & Fritid Obesvarade
0
385
Osäker på kön av Anony­m (Mvh(­E­H)) Ultralju­d 397 0 Jag har varit på ultraljud i vecka 19+2. Allt såg bra ut! Då vi skulle avsluta frågade hon... Ultralju­d Obesvarade
0
397
Våld i nära relation - bidra till ökad kunskap av stell­a­c Efterlys­ning - media 165 0 Hej! Har du erfarenhet av våld i nära relation? Jag skriver min masteruppsats inom cyber... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
165
Kan jag koppla Kinderkraft barnvagn med Maxi Cosi Carbonfix av VeraU­z­unova Barnvagn­ar 439 0 Hej jag har en Kinderkraft Prime 2 barnvagn ich vill köpa andrahand bilskydd och jag hitta... Barnvagn­ar Obesvarade
0
439
Marknadsundersökning av Anony­m (gamm­l­a stan) Förälder 361 0 Hej alla föräldrar på Familjeliv! Jag håller just nu på att utveckla ett koncept kring vi... Förälder Obesvarade
0
361