Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ta tillbaka ett ex? av Anony­m (Rela­t­ionsk­n­as) Skilsmäs­sa/Separ­ation 69 0 som rubriken lyder så gäller frågan ett ex som lämnade mig för cirka 4 månader sedan. vi t... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
69
Tips på svenska spel av Anony­m (TS) Samhälle 23 0 Vi ska fira jul utomlands i år och vår värdfamilj gillar brädspel. Så vi tänkte att vi ska... Samhälle Obesvarade
0
23
Nidblödning eller spotting igen?! av Anony­m (123) Gravidit­etssymto­m 42 0 Hej Pågång för fjärde gången... Har fått spotting dagen före mens under de tidigare försök... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
42
Nidblödning eller spotting igen?! av Anony­m (123) Fertilit­et & Kropp 30 0 HejPågång för fjärde gången...Har fått spotting dagen före mens under de tidigare försöken... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
30
Tråden där vi ger tips om nätdejting av Anony­m (Dejt­i­nghon­a­) Övrigt 42 0 Det finns många trådar om nätdejting, men jag har inte hittat någon som passar för att ge... Övrigt Obesvarade
0
42
Den bästa scenen i ett TV-spel... av Aniie­e Övrigt 114 0 Priset från mig för bästa scen i ett TV-spel går tiiiiiiiiiiiiiilll....."There's a reason"... Övrigt Obesvarade
0
114
Föräldrapenning app av Anony­m (Jage­t­76) Övrigt 95 0 Här är en bra app för att räkna på föräldrapenning och se sin SGI https://kurbitech.github... Övrigt Obesvarade
0
95
Byte av p-piller av Anony­m (Ts) Hälsa 125 0 Har ätit Zyrona i 10 år och är idag 41, icke rökare. Alltid haft problem med hyn med småfi... Hälsa Obesvarade
0
125
Kattsäker insektsdörr av Anony­m (Nikk­i­) Katter 81 0 Tar gärna emot tips på insektsnät/dörr med gångjärn som tål kattklor.  Katter Obesvarade
0
81
Ovanliga husdjur. av Sköld­e­n89 Övrigt 64 0 Kan ni inte posta bilder på era okända djur? Jag menar inte hundar, katter, kaniner eller... Övrigt Obesvarade
0
64
Flerfamiljssytem Stockholm av Katja­0­6 Pedagogi­k 151 0 Hej alla småbarnsföräldrar i Stockholm! Finns det någon som är sugen av att vara med i ett... Pedagogi­k Obesvarade
0
151
Inseminationsspruta hemma? av Julto­m­ten Fertilit­et och kropp 126 0 Nån som använt sig av inseminationsspruta hemma istället för samlag och blivit gravid? Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
126
Förändringar i brösten av Anony­m (Hej1­2­3) Gravidit­etssymto­m 136 0 HejHoppas på att få plussa denna gång (fjärde försöket). Mina bröst kändes spända direkt e... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
136
Otydligt eller är jag bara dum i huvudet som inte fattar? av Anony­m (Anon­y­m) Relation­sproblem 143 0 Män där ute, 30+are – se hit och hjälp mig att reda ut lite saker. All input är värdig &#... Relation­sproblem Obesvarade
0
143
Ångrar val av utbildning av Anony­m (Leds­e­n) Övrigt 108 0 Jag läser termin 5 på ssk programmet och mår jättedåligt över mitt val, det känns så fel o... Övrigt Obesvarade
0
108
Ed Gein berättelse om mördaren. av Sköld­e­n89 Övrigt 64 0 Har ni sett Ed Gein på Netflix ännu? Jag har sett det ett par avsnitt och det är en 8/10-s... Övrigt Obesvarade
0
64
Känslig? av Anony­m (Snyf­t­) Familjel­iv - sajten 130 0 Är 58 och har just blivit morfar - MEN  kan inte se Allt för Sverige utan att tårarna spru... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
130
Kontaktperson inom soc av Anony­m (Kont­a­ktper­s­on bil?) Psykisk ohälsa 119 0 Kan en kontaktperson inom soc, om man får en pågrund av funktionsnedsättning  Använda bil... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
119
Jävla depression av Henke­4­2 Psykisk ohälsa 121 0 Tankar snurrar somm fan i skallen. 3:e groggen nu och eufori just nu i form av Airwave med... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
121
MA vecka 10, trots hjärtslag av Anony­m (Leds­e­n) Missfall 229 0 Idag fick jag veta att bebisen dött precis. Gick in i vecka 10 igår. Har sett hjärtat i ve... Missfall Obesvarade
0
229