Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vågar jag? av pales­k­in Sex & Sånt 8 0 Hej alla härliga människor här. Jag har ett problem. När jag var yngre brukade jag ibland... Sex & Sånt Obesvarade
0
8
Hur länge är för länge? av Anony­m (Svår­t att komma iblan­d­) Sex & Sånt 33 0 Mjukt långsamt sex med hångel, mysigt och intimt. Men er partner kommer inte. Hur lång tid... Sex & Sånt Obesvarade
0
33
Leksaker vid sex av Anony­m (Abcd­) Sex & Sånt 52 0 Vad skulle ni män säga om eran partner vill använda en minivibrator vid sex? Spelar det ro... Sex & Sånt Obesvarade
0
52
låg temp men positivt test av Xiang­h­ua Oro för missfall 42 0 Hej!Min fjärde graviditet hoppas jag... (haft ett missfall i v12 i juni...)Har fått positi... Oro för missfall Obesvarade
0
42
APL på sabbatsberg av Anony­m (:3) Övrigt 52 0 Hej!! pluggar till undersköterska och precis fått veta att jag ska ha min apl på Sabbatsbe... Övrigt Obesvarade
0
52
Får man göra så ? av mercu­r­y50 Övrigt 60 0 Får man ge barn husarrest bara för modern tyckte dom var ärliga o sa som det var på soc ko... Övrigt Obesvarade
0
60
Stort huvudomfång TUL v33 av Solla­n­907 Första barnet 78 0 Vi var på tillväxtultraljud idag vecka 32+3. Trodde det skulle bli mysigt att få se beisen... Första barnet Obesvarade
0
78
Finns det frivilliga singlar här? av Anony­m (Anon­y­m) Anonyma diskussi­oner 118 0 Tja, Jag är singel sedan 2017 och är idag 30 år gammal och tror jag kommer vara singel ett... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
118
18 dagar sen mens med negativt test av AnnaU­1­991 Övrigt 84 0 Hjälp mig… har tagit flera graviditets tester och olika varianter och alla har visat negat... Övrigt Obesvarade
0
84
Ni som har datautbildning - fråga om drivrutin till äldre Laptop. av Anony­m (Lapt­o­pfråg­a­) Övrigt 70 0 Jag håller på och restaurerar/ renoverar en äldre Laptop, närmare bestämt en IBM Thinkpad... Övrigt Obesvarade
0
70
Pappor - föredömliga fostrare av barn och unga av Tow2M­a­ter Anonyma diskussi­oner 106 0 Grattis alla pappor på Fars Dag!Ett fint initiativ av President Stubb i Finland tycker jag... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
106
Min mor är så jobbig av Anony­m (Sven­) Förälder 133 0 HejMin mor är så jobbig, Jag har en lindrig diagnos som knappt märks. Jag bor själv i läge... Förälder Obesvarade
0
133
Koranen uppläst på svenska eller engelska? av Anony­m (P) Efterlys­ning - media 67 0 Bästa ljudbok/uppläsning av Koranen på svenska eller engelska? (Då jag har lättare att fok... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
67
Du som har autism vad ogillar du mest hos neurotypiska människor? av Anony­m (Undr­a­r TS) Relation­sproblem 137 0 Det jag själv har problem med i livet ibland är att promota mig själv. Jag tycker det känn... Relation­sproblem Obesvarade
0
137
Någon mer som väntar sitt första barn och letar vänner i Skåne? av Nikan­o Första barnet 118 0 Hej 👋Är gravid i vecka 6 för första gången i mitt liv, och är beräknad till 4 juli... Första barnet Obesvarade
0
118
6 andetag p minut sovande vuxen av Anony­m (Undr­a­r) Hälsa 150 0 Hej!  Skaffade för ett år sen en träningsklocka som jag alltid bär (Garmin Instinct) och d... Hälsa Obesvarade
0
150
Otrohet? av Anony­m (Anon­y­m) Relation­sproblem 144 0 I mitten av september berättade min flickvän ganska spontant att hon skulle åka iväg och s... Relation­sproblem Obesvarade
0
144
mindre slemhinna, stör ökning hcg av Anony­m (Ness­l­an) Oro för missfall 212 0 Hej allesammans!!jag är en ung tjej som är gravid med andra bebis i v 4+5Åkte in för en ve... Oro för missfall Obesvarade
0
212
Vatten avkastning? Känns som vattnet går. Inte gravid av Anony­m (Hon) Kroppsli­gt 88 0 Jag är inte gravid.Men jag har sista året fått som om "vattnet går", ett par ggr nästan va... Kroppsli­gt Obesvarade
0
88
Borttappade nycklar av Kajsa­1­56 Övrigt 171 0 Någon som hittat en nyckelknippa i malmö området? Övrigt Obesvarade
0
171