Klicka här för att lyssna på vår nya podd Kära Familjeliv »
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Han visar ingen kärlek av Anony­m (Nadi­a­) Relation­sproblem 87 0 Hej  Har varit tillsammans med min kille i 4 år nu. Första året var helt underbart och han... Relation­sproblem Obesvarade
0
87
Förlorade 1 liter blod vid snittet förra gången av Anony­m (Undr­a­r) Förlossn­ingsräds­la 69 0 Är det verkligen normalt ? De sa aldrig något , jag hade ett hb på 89 eller något men fick... Förlossn­ingsräds­la Obesvarade
0
69
Hjälp av Mamma­t­illvi Barn 3-5 år 205 0 Jag har världens mest underbare son som fyller 3 år  i sommar. Han är en riktig liten käns... Barn 3-5 år Obesvarade
0
205
Konstant spänd och svårt att andas av Anony­m (Hjäl­p­) Psykisk ohälsa 357 0 Hej! Någon mer som är konstant spänd med värk i rygg och axlar, samt har svårt att andas?... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
357
Hur ordna inaliditetsntyg till försäkringsbolag på snabbaste och bästa sätt? av Anony­m (.) Allmän debatt 110 0 Som rubriken lyder. Jag kommer tvingas bekosta själv. Allmän debatt Obesvarade
0
110
Tandvård och piercing i munnen av Anony­m (Bana­n­) Öron-näs­a-hals- läkaren 84 0 Hej!  jag ska den kommande veckan pierca mig i munnen, ska göra en såkallad smileypiercin.... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
84
Relationer och projiceringar av andii­e Relation­er 261 0 Hej!Har ni lagt märke till att ni själva inklusive andra konstant projicerar negativa sake... Relation­er Obesvarade
0
261
Vi som bor i Vidja av SW007 Barnomso­rg 241 0 Hej!  Vi flyttar till Vidja(Biätarevägen) i Dec, 2022. Tyvärr finns det inga förskolor ell... Barnomso­rg Obesvarade
0
241
Svamp/obalans i underlivet, och magbesvär efter behandling. Hjälp! av jvfos Hälsa 231 0 Förlåt i förskott för långt inlägg! Jag behöver lite råd. Jag hade för tre veckor sen ett... Hälsa Obesvarade
0
231
Nedre delen av magen v 15 av Anony­m (Grav­i­d) Gravidit­et 491 0 Ni som är gravid runt v 15. Har ni ont i nedre elen av magen, ungefär där bebismage börjar... Gravidit­et Obesvarade
0
491
Vart skall jag gå?? av Greta­c­arina Relation­sproblem 534 0 Så konstigt mitt liv har blivit. Min man och jag har varit tillsammans i tjugo komplicerad... Relation­sproblem Obesvarade
0
534
Dallriga lår av chris­t­maste­a Vikt 353 0 Hej det är så här att jag är 55+ och det var ett tag sedan jag träffade någonmen nu ska ja... Vikt Obesvarade
0
353
När senast fick ni känna er som ungdom igen? av RenLu­f­t Allmän debatt 242 0 Hej,igår var det nog den bästa dagen jag har haft på väldigt länge! Visserligen kan jag ty... Allmän debatt Obesvarade
0
242
Någon som har utmaningar med att bli gravid och inte har någon att prata med? av Mimil­o Svårt -bli gravid 294 0 Är det någon som är i samma sits som jag och känner sig ensam så pratar jag gärna.Vi har f... Svårt -bli gravid Obesvarade
0
294
Gravid symtom vid ÄL efter förlossning? av Anony­m (Undr­a­r) Kroppsli­gt 104 0 Jag fick tillbaka min mens 2 månader efter förlossningen (helammade till och med då) och d... Kroppsli­gt Obesvarade
0
104
Bemanningschef lön hemfrid? av erica­f­riman Arbete 885 0 Hej,jag undrar om någon av er arbetar eller har arbetat som bemanningschef på hemfrid? vad... Arbete Obesvarade
0
885
Slempropp EFTER förlossning? av Anony­m (anon­y­m) Kroppsli­gt 144 0 Jag födde mitt andra barn för 10 veckor sen. Den senaste veckan har jag fått massa slempro... Kroppsli­gt Obesvarade
0
144
Kort lutealfas och spottings? av Mimil­o Fertilit­et & Kropp 140 0 Jag är lite desperat och behöver era råd I januari förra året slutade jag med ppiller. Det... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
140
Medicinsk sekreterare - hur är utbildningen? av zelat­o­s Övrigt 1,3k 0 Hej!  För hoppningsvis kommer jag att börja studera till medicinsk sekreterare till hösten... Övrigt Obesvarade
0
1,3k
Uppsägningstid med flera kontrakt av Klubb­i­sen Samhälle 242 0 För cirka ett halvår sedan skrev jag kontrakt för vikariat/säsongsarbete med två veckors u... Samhälle Obesvarade
0
242