Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Bonde söker fru av Maggi­2­3 Nöje 32 0 Jag försöker hitta gamla säsonger av bonde söker fru, finns bara dom typ 3 senaste säsonge... Nöje Obesvarade
0
32
Ni som gått från toxic killar till snälla.. av Anony­m (Maja­) Relation­sproblem 89 0 .. hur kändes det när ni blev ”kär” i den snälla killen? Har varit i två toxic relationer... Relation­sproblem Obesvarade
0
89
Lårhöga stövlar från Pleaser av Anony­m (Nybö­r­jarst­ö­veln) Mode 69 0 Hej!Någon som har erfarenhet av lårhöga stövlar med snörning från Pleaser Shoes?De kostar... Mode Obesvarade
0
69
Medförälder / föräldrar sökes i Mellansverige av DrömE­n­Dröm Ensamstå­ende/Sin­gel 55 0 Jag är en man i 35-årsåldern som undrar om det finns fler än jag som funderat på och vill... Ensamstå­ende/Sin­gel Obesvarade
0
55
Vi vill ha sex med andra av Anony­m (Nyfi­k­en) Sex & Sånt 124 0 Jag vet inte om det här är rätt forum för våra frågor men jag gör ett försök i alla fall.... Sex & Sånt Obesvarade
0
124
Pannlampa på ridhjälm? av scrap­p­arlot­t­a Övrigt 60 0 Min dotter önskar sig ridhjälm i julklapp. Har kollat på en lampa som heter Light 01. Nån... Övrigt Obesvarade
0
60
Vänner (par) med småbarn sökes. av Robdi­n­e Förälder 68 0 Vi är ett nyinflyttat par och söker ett likasinnat Par att umgås med, gärna med nyfödd , b... Förälder Obesvarade
0
68
Elbyte auto av nils5­8 Ekonomi 98 0 Halloj, Är det någon som testat https://elbyte.se/auto? Tycker det verkar vara en smart id... Ekonomi Obesvarade
0
98
Bästa ”min första bok” av Fröke­n J Barnböck­er 39 0 Det finns en uppsjö med böcker om min första bok att beställa.Någon som har tips på en bra... Barnböck­er Obesvarade
0
39
Skvallerkärringar av Anony­m (Tant­) Övrigt 102 0 Hela mitt femtioåriga liv har jag fått höra att kvinnor skvallrar och snackar skit. Män  d... Övrigt Obesvarade
0
102
Längre relation av Erik Hantv­e­rkare Sex & Sånt 194 0 Jag skulle vilja prata med en kvinna om  hur tankarna gå kring sex när man varit i en rela... Sex & Sånt Obesvarade
0
194
MA & lång blödning av Anony­m (Fört­v­ivlad men posit­i­v) Övrigt 57 0 Blev Så glad över ett starkt plus, men lyckan ersattes tre veckor senare av förtvivlan när... Övrigt Obesvarade
0
57
Någon kunnig inom NUB?? av embr9­1 Ultralju­d 138 0 Jag håller på att dö av nyfikenhet efter tul (v13) på vår goding. Någon som behärskar NUB-... Ultralju­d Obesvarade
0
138
Gravid i V.15 och ont i övre delen av magen av Aggie­6­897 Andra trimeste­rn 304 0 Hej alla,Jag är gravid i v. 15+3 och har de senaste tre dagarna haft väldigt ont i övre de... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
304
Socialpedagog arbeta som? av Anony­m (S123­4­) Övrigt 277 0 Hej! Ni som är socialpedagoger (OBS! läs socialpedagog inte specialpedagog) vad arbetar ni... Övrigt Obesvarade
0
277
Socialpedagog arbeta som? av Anony­m (S123­4­) Övrigt 102 0 Hej!  Ni som är socialpedagoger (OBS! läs socialpedagog inte specialpedagog) vad arbetar n... Övrigt Obesvarade
0
102
Tsh graviditet av Anony­m (G) Gravidit­et 184 0 Är gravid i vecka 24 och har lite förhöjt tsh. Har innan graviditeten haft normalt värde.... Gravidit­et Obesvarade
0
184
Kan en tand dö vid liten operation i munnen? av Anony­m (Orol­i­g) Kroppsli­gt 151 0 Jag hade en liten utväxt av tandköttet mellan två tänder, mindre än ett riskorn, som opere... Kroppsli­gt Obesvarade
0
151
Hur dejtar man som queer? av Queer­Q­ueen Minskad lust 167 0 Jag har ingen särskild stor erfarenhet när det kommer till att dejta icke-heterosexuella.... Minskad lust Obesvarade
0
167
Tåg till Göteborg av Pucci­n­i Resor: Resor 313 0 Någon Q som ska åk tåg till Götet i morgon från T centralen..? Resor: Resor Obesvarade
0
313