Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Finnålspunktion bröst 🤯 av Anony­m (Mörk­) Hälsa 15 0 Jag var på mammografi med ultraljud idag. Går en gång årligen pga ärftlighet i släkten. De... Hälsa Obesvarade
0
15
Kalmar, bra skolor? av Anony­m (En mamma­) Övrigt 16 0 Är det någon som har bra insyn eller överblick på Kalmars skolor? Särskilt intresserad av... Övrigt Obesvarade
0
16
Gravid efter koffeinstopp? av Julto­m­ten Fertilit­et och kropp 50 0 Någon som efter en lång tids försök blivit gravid när man slutat helt med koffein? Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
50
Intervjupersoner sökes till forskningsstudie om medföräldraskap vi Karlstads universitet av Medfö­r­älder­s­tudie Regnbågs­familj 115 0 För en forskningsstudie söker vi intervjupersoner som planerar, tidigare övervägt eller ha... Regnbågs­familj Obesvarade
0
115
Intervjupersoner sökes till forskningsstudie om medföräldraskap vi Karlstads universitet av Medfö­r­älder­s­tudie Föräldra­skap 128 0 För en forskningsstudie söker vi intervjupersoner som planerar, tidigare övervägt eller ha... Föräldra­skap Obesvarade
0
128
Tips på ställen att bo på Gran Canaria eller Kanarieöarna i stort av Sjogr­a­s16 Resa med barn 58 0 Hej!  Vi funderar på att tillbringa delar av vintern (januari-februari) på Gran Canaria el... Resa med barn Obesvarade
0
58
Har någon gjort en käkbensförstoring inför tändimplant?? av Anony­m (Drea­m­life) Familjel­iv - sajten 112 0 Hej! Jag ska eventuellt göra en benuppbyggnad med bovint benmaterial (bone augmentation) i... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
112
Har någon gjort en käkbensförstoring inför tändimplant?? av Anony­m (Drea­m­life) Familjel­iv - sajten 67 0 I may need to have bone augmentation with bovine bone material before implant treatment an... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
67
19 år och gravid.. Abort eller behålla? av Evno Första barnet 126 0 Hej, jag är 19 år och bor med min sambo som är 23 år. För 2 veckor sen började vi plug... Första barnet Obesvarade
0
126
En tjej raggade på mig i kyrkan i Stockholm av Anony­m (Anon­y­m) Anonyma diskussi­oner 119 0 TjaDet var en tjej som raggade på mig i kyrkan när jag fikade där, hon var rätt snygg men... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
119
Ivf Kliniker utomlands av Aeter­n­ally Provrörs­befr. / IVF 60 0 Hej alla! Ny medlem här 🙂 jag vill gärna få tips på olika kliniker i europa, med o... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
60
Utsättning Lamotrigin av Kligg­e­r Hälsa 138 0 Jag undrar om någon har erfarenhet av utsättning av Lamotrigin? Jag har svåra utsättningss... Hälsa Obesvarade
0
138
Mogna kvinnor! av Anony­m (M30) Sex & Sånt 125 0 jag Är en 30 årig man som tänder något extremt på mogna kvinnor från 45och uppåt, men jag... Sex & Sånt Obesvarade
0
125
Svagt positivt, inga gravsymtom, endast mensvärk? (FET 5-dagars blasto) av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Provrörs­befr. / IVF 43 0 Hej. Jag testade svagt positivt på ruvardag 5 och har testat svagt positivt sedan dess äve... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
43
Vad brukar ni baka? av Krist­i­nshop­p­ing Samhälle 62 0 Hejsan!Vi är en grupp studenter från Stockholm som gör en marknadsundersökning för hur sve... Samhälle Obesvarade
0
62
Cyklo-F och amning? av Anony­m (Jag) Kroppsli­gt 53 0 Har fått det utskrivet (eller egentligen Cykloapron men samma verksamma ämne) eftersom jag... Kroppsli­gt Obesvarade
0
53
Hål/prick uppe vid örat som luktar/kommer ut vätska av Annel­i­e8989 Familjel­iv - sajten 79 0 Finns det någon där ute som har som mig (preauricular sinus )Som är en medfödd aurikulär f... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
79
Enkät av markn­s­tuden­t­12 Övrigt 51 0 Hej! Vi är fem marknadsföringsstudenter som just nu genomför en undersökning om köpvanor p... Övrigt Obesvarade
0
51
Gravid i Kalmar någon? av Anony­m (Vore kul) Övrigt 82 0 Skulle gärna komma i kontakt med någon som också väntar barn i Kalmar. Jag har bf i maj 20... Övrigt Obesvarade
0
82
Reklamation clearblue av Anony­m (Anon­y­m1509­) Övrigt 158 0 Är det någon mer som fått lämna telefonnummer i  samband med reklamation till clearblue då... Övrigt Obesvarade
0
158