Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Väntetid, RMC malmö. av bebis­s­ugen9­1 Fertilit­et & Kropp 7 0 Hej! Vi ska snart få vår remiss skickaf till rmc i Malmö. Någon som gjort detta nyligen, h... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
7
Cenforce 200 – Maximum Strength Erectile Dysfunction Treatment av mdwil­l­iampa­r­ker Övrigt 14 0 Cenforce 200  is a powerful medication designed to treat erectile dysfunction (ED) in men... Övrigt Obesvarade
0
14
Mensliknande värkar ruvardag 3? av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Provrörs­befr. / IVF 21 0 Hej! Återförde en 5-dagars blastocyst i lördags 17/5. Har fått lätt molande värk och den b... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
21
Fått upp järnet men fortfarande bedövande trött av Anony­m (Tröt­t­is) Kroppsli­gt 50 0 Hade låga järnreserver som jag nu lyckats dubbla och få upp till 30. Kände mig mycket pigg... Kroppsli­gt Obesvarade
0
50
Era hetaste tips ses distansförhållande av Jno00 Övrigt 85 0 Hej, Jag har ett distansförhållande med en man i Italien. Vi har träffats två gånger på jo... Övrigt Obesvarade
0
85
Gammal hyresrätt, vad göra? av Enkel­p­enkel Övrigt 125 0 Hej, Nu är det så att jag har fick ett förstahandskontrakt för ett tag sen, bodde i andrah... Övrigt Obesvarade
0
125
Unga mammor i Skåne? av Mamma­t­illsa­l­tkorn­e­t Första barnet 62 0 Hej! Är 20 år gammal och väntar vårt första barn, en liten tjej! Har dock försökt hitta n... Första barnet Obesvarade
0
62
4 månaders terror av Anony­m (Stor­l­itenf­i­s) Barn 0-12mån 77 0 Har en liten tös på 4 månader som har blivit otroligt svängig i humöret och är plötsligt s... Barn 0-12mån Obesvarade
0
77
Hjälp en student, svara på en enkät! av Använ­d­areAn­v­ändar­e­123 Efterlys­ning - media 48 0 Hallå där! Vi är några studenter som skulle uppskatta om du har tid att svara på vår korta... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
48
Q10 och Rosenrot? av Anony­m (J) 40+ 50 0 Hej! Tänkte börja med q10 samt rosenrot.Önskar tips på vilket märke och vilken dos ni andr... 40+ Obesvarade
0
50
Recept 4-åring av Heddi­b­eddi Kost/Mat­vanor 109 0 Hej!Vi har fastnat i korv-träsket och behöver inspiration. Min dotter har inte svårt att p... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
109
Fettsugning av venusberg av Rundi­s Övrigt 85 0 Hej!Efter komplikation av en bukplastik så fick jag ödem på vulvan och ser inte riktigt kl... Övrigt Obesvarade
0
85
Vilket kön skulle ni gissa på? Nyfiken :-) av Anony­m (Nyfk­k­en) Ultralju­d 105 0 Nyfiken, förstår det är tidigt, men lite roligt, vad tror ni? Vecka 13 här :) Ultralju­d Obesvarade
0
105
Obstruktiva inslag av Anony­m (G) Kroppsli­gt 68 0 Har genom röntgen fått konstaterat små obstruktiva inslag i lungorna, väldigt lite. Är ung... Kroppsli­gt Obesvarade
0
68
Vill inte ha katten, han accepterar det inte av Anony­m (Matt­e­rino) Katter 93 0 Min särbo har en katt som blivit deprimerad sedan kompisen dog för några månader sen. Vete... Katter Obesvarade
0
93
Flytta krypto från crypto.com till Revolut? av Anony­m (nybö­r­jare) Ekonomi 110 0 Nån som har koll på hur man gör detta?Verkar som man måste sätta in pengar först till cryp... Ekonomi Obesvarade
0
110
SSRI o Alkohol av Tråds­t­artar­e­1267 Hälsa 110 0 Har tagit Fluoxetin nu i 3månader snart och har ej druckit alkohol. Studenten är nu snart... Hälsa Obesvarade
0
110
Min man bortprioriterar sina barn! av Anony­m (Vill inte!­?­) Styvförä­lder 119 0 Jag har ett konstigt problem. Lite bakgrund: jag och min man är runt 45 och vi har varit g... Styvförä­lder Obesvarade
0
119
Hur hittar du en hantverkare till ert bygg eller renoveringsprojekt? av Anony­m (Söke­r efter hantv­e­rkare­) Övrigt 79 0 Jag är nyfiken på hur ni väljer snickare, byggare eller byggfirma till era husprojekt. Övrigt Obesvarade
0
79
Blir inte full av Anony­m (Cant breat­h­e) Övrigt 59 0 Försöker bli full med stark dricka, men blir inte det. Haft uppehåll så borde bli det men... Övrigt Obesvarade
0
59