Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Tsh graviditet av Anony­m (G) Övrigt 16 0 Då ingen svarar i fliken graviditet så provar jag här.Är gravid i vecka 24 och har lite fö... Övrigt Obesvarade
0
16
Medförälder /föräldrar sökes i Mellansverige av DrömE­n­Dröm Barnläng­tan 93 0 Hej!Jag är en man i 35-årsåldern som undrar om det finns fler än jag som funderat på och v... Barnläng­tan Obesvarade
0
93
Socialpedagog arbeta som? av Anony­m (S123­4­) Övrigt 61 0 Hej! Ni som är socialpedagoger (OBS! läs socialpedagog inte specialpedagog) vad arbetar ni... Övrigt Obesvarade
0
61
Socialpedagog arbeta som? av Anony­m (S123­4­) Övrigt 59 0 Hej!  Ni som är socialpedagoger (OBS! läs socialpedagog inte specialpedagog) vad arbetar n... Övrigt Obesvarade
0
59
Tsh graviditet av Anony­m (G) Gravidit­et 109 0 Är gravid i vecka 24 och har lite förhöjt tsh. Har innan graviditeten haft normalt värde.... Gravidit­et Obesvarade
0
109
Kan en tand dö vid liten operation i munnen? av Anony­m (Orol­i­g) Kroppsli­gt 119 0 Jag hade en liten utväxt av tandköttet mellan två tänder, mindre än ett riskorn, som opere... Kroppsli­gt Obesvarade
0
119
Hur dejtar man som queer? av Queer­Q­ueen Minskad lust 114 0 Jag har ingen särskild stor erfarenhet när det kommer till att dejta icke-heterosexuella.... Minskad lust Obesvarade
0
114
Tåg till Göteborg av Pucci­n­i Resor: Resor 112 0 Någon Q som ska åk tåg till Götet i morgon från T centralen..? Resor: Resor Obesvarade
0
112
Otrolig barnlängtan av Solro­s­enH Barnläng­tan 148 0 Någon mer än jag som går i tankar om ett barn till.? Jag har en dotter och min man har tre... Barnläng­tan Obesvarade
0
148
P-spruta av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 120 0 Hej! Jag tog min första spruta för ca 2 veckor sen. Jag har märkt av humörsvängningar, smä... Övrigt Obesvarade
0
120
Dåligt resultat på KUB, behöver stöd av SK123 Fosterdi­agnostik 170 0 Hej! Idag var jag på KUB, är i v12+5. Jag fick ett nackmått på ca 2,5mm. Sannolikheten för... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
170
Är Juve.se en pålitlig källa? av user1­1­97 Nöje 58 0 Jag har precis beställt ett halsband från dem men när jag söker på deras hemsida för att f... Nöje Obesvarade
0
58
Gratis babyboxar? av Karin­4­14 Efter förlossn­ingen 166 0 Hej! Är det någon som testat någon av babyboxarna här https://familjebubblan.se/kopguider/... Efter förlossn­ingen Obesvarade
0
166
Blöder av Anony­m (Goog­l­aren) Oro för missfall 193 0 Jag har snart i vecka 7.  Jag blöder måttligt men har gjort det i fem dagar. Har ibland sm... Oro för missfall Obesvarade
0
193
Söka till högskolan mha "reell kompetens" av Anony­m (stud­e­nt?) Myndighe­tskontak­t 223 0 Är det någon som sökt till högskolan på "reell kompetens"? I mitt fall för språk.Sista dag... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
223
Äggdonation i Danmark vilka krav? av Anony­m (A) Äggdonat­ion 155 0 Hej, är det någon som gjort insemination i Danmark och använt sig av donerade ägg?  Jag oc... Äggdonat­ion Obesvarade
0
155
En studie om digitalt föräldraskap av Anony­m (Jonn­a­) Uppfostr­an 185 0 Hej allihopa! Jag skriver just nu mitt examensarbete på socionomprogrammet vid Uppsala uni... Uppfostr­an Obesvarade
0
185
Opererat in ett rör i örat, återhämtning? Menieres av Anony­m (Meni­e­res/P­s­A) Övrigt 242 0 Hej! Jag fick plötsligt en dag hörselnedsättning på vänster öra, sedan tinnitus och de hel... Övrigt Obesvarade
0
242
Stortfrågetecken av Ettst­o­rtfrå­g­eteck­e­n Minskad lust 145 0 Okej så Minskad lust Obesvarade
0
145
Minns ni? av max32 Sex & Sånt 204 0 Minns du första gången du sög av en kille? Var det som du trodde att det skulle vara? Bätt... Sex & Sånt Obesvarade
0
204