Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Spara föräldradagar eller skydda sgi? av Anony­m (E) Föräldra­skap 35 0 Jag har en son på 2,5 år och har jobbat 60% i ett år nu, tagit ut 2 dagar föräldrapenning... Föräldra­skap Obesvarade
0
35
Är det bara jag som på riktigt trodde jag höll på att bli dement? av larss­o­n385 Hälsa 111 0 Okej, måste bara skriva av mig lite för jag har haft en sån klump i magen över detta de se... Hälsa Obesvarade
0
111
MA & lång blödning av Anony­m (Fört­v­ivlad men posit­i­v) Övrigt 32 0 Blev Så glad över ett starkt plus, men lyckan ersattes tre veckor senare av förtvivlan när... Övrigt Obesvarade
0
32
V.33 bebis i säte av Anony­m (Hej) Tredje trimeste­rn 66 0 Är gravid med fjärde barnet i v33 och idag hos barnmorskan sa hon att hon tyckte att barne... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
66
Tidigt UL - bred nackspalt 6mm av Anony­m (Lill­r­ömpa) Fosterdi­agnostik 64 0 Jag har läst & läst.. har nog snart läst igenom hela familjeliv, på vårat tidiga ultra... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
64
Ni som gjort bukplastik är ni nöjda? av Anony­m (Anon­y­m) Hälsa 108 0 Jag gjorde en bukplastik i somras, jag gjorde rektus diastas samt tog bort överflödig hud... Hälsa Obesvarade
0
108
Någon kunnig inom NUB?? av embr9­1 Ultralju­d 76 0 Jag håller på att dö av nyfikenhet efter tul (v13) på vår goding. Någon som behärskar NUB-... Ultralju­d Obesvarade
0
76
Olika illamående - olika partners? av Anony­m (Fund­e­rsam) Första trimeste­rn 133 0 Jag har varit gravid totalt fem gånger, och har på senare tiden börjat undra över detta me... Första trimeste­rn Obesvarade
0
133
Gravid i V.15 och ont i övre delen av magen av Aggie­6­897 Andra trimeste­rn 217 0 Hej alla,Jag är gravid i v. 15+3 och har de senaste tre dagarna haft väldigt ont i övre de... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
217
Socialpedagog arbeta som? av Anony­m (S123­4­) Övrigt 244 0 Hej! Ni som är socialpedagoger (OBS! läs socialpedagog inte specialpedagog) vad arbetar ni... Övrigt Obesvarade
0
244
Socialpedagog arbeta som? av Anony­m (S123­4­) Övrigt 94 0 Hej!  Ni som är socialpedagoger (OBS! läs socialpedagog inte specialpedagog) vad arbetar n... Övrigt Obesvarade
0
94
Tsh graviditet av Anony­m (G) Gravidit­et 175 0 Är gravid i vecka 24 och har lite förhöjt tsh. Har innan graviditeten haft normalt värde.... Gravidit­et Obesvarade
0
175
Kan en tand dö vid liten operation i munnen? av Anony­m (Orol­i­g) Kroppsli­gt 146 0 Jag hade en liten utväxt av tandköttet mellan två tänder, mindre än ett riskorn, som opere... Kroppsli­gt Obesvarade
0
146
Hur dejtar man som queer? av Queer­Q­ueen Minskad lust 157 0 Jag har ingen särskild stor erfarenhet när det kommer till att dejta icke-heterosexuella.... Minskad lust Obesvarade
0
157
Tåg till Göteborg av Pucci­n­i Resor: Resor 253 0 Någon Q som ska åk tåg till Götet i morgon från T centralen..? Resor: Resor Obesvarade
0
253
Otrolig barnlängtan av Solro­s­enH Barnläng­tan 175 0 Någon mer än jag som går i tankar om ett barn till.? Jag har en dotter och min man har tre... Barnläng­tan Obesvarade
0
175
P-spruta av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 267 0 Hej! Jag tog min första spruta för ca 2 veckor sen. Jag har märkt av humörsvängningar, smä... Övrigt Obesvarade
0
267
Dåligt resultat på KUB, behöver stöd av SK123 Fosterdi­agnostik 234 0 Hej! Idag var jag på KUB, är i v12+5. Jag fick ett nackmått på ca 2,5mm. Sannolikheten för... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
234
Är Juve.se en pålitlig källa? av user1­1­97 Nöje 73 0 Jag har precis beställt ett halsband från dem men när jag söker på deras hemsida för att f... Nöje Obesvarade
0
73
Gratis babyboxar? av Karin­4­14 Efter förlossn­ingen 328 0 Hej! Är det någon som testat någon av babyboxarna här https://familjebubblan.se/kopguider/... Efter förlossn­ingen Obesvarade
0
328