Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Negativt test ivf ruvardag 14 av Tyko8­8 Fertilit­et & Kropp 51 0 Hej, är det någon som haft negativi graviditest på planerad testdag efter IVF men ändå bli... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
51
Haft problem med tonsillstenar och hittat något som hjälper? av Journ­a­list söker Hälsa 86 0 Hej! Jag ska skriva om tonsillstenar för en tidnings hälsosidor och söker en kvinna som ha... Hälsa Obesvarade
0
86
Ligga på golvet och leka med 9 månaders av Anony­m (Golv­1­) Lekar och aktivite­ter 109 0 Vår 9 månaders älskar att leka på golvet och extra mycket tycker han om när jag ligger ner... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
109
Hittade svartmögel i sonens eltandsbortshuvud av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Hälsa 131 0 Som rubriken lyder. hålet under själva borsten var det svart såg jag idag, såg ut som svar... Hälsa Obesvarade
0
131
Tidig krystkänsla av yny Efter förlossn­ingen 99 0 Födde mitt första barn för snart två år sedan och det är en del i förlossningen som jag sk... Efter förlossn­ingen Obesvarade
0
99
subkorioniskt hematom av Anony­m (Anto­n­ym199­9­7) Grav. komplika­tioner 89 0 Hej! Någon som har erfarenhet av detta? Är i v 12+ 6 och har haft problem med stora blödni... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
89
Social ångest av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Psykisk ohälsa 129 0 Tonåring med social ångest. Jag har kontaktat BUPMen hur fick Ni hjälp? Berätta gärna Psykisk ohälsa Obesvarade
0
129
25 år och försöker bli gravid av glada­t­jejen­0­0 Ofrivill­ig barnlösh­et 92 0 Hej! Som titeln lyder är jag 25 år och gör allt för att bli gravid. I tonåren hade jag spi... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
92
Nystart from imorgon 8/9. av Anony­m (Fs) Hälsa 99 0 Nu när semester är slut och vardagen är tillbaka så tänkte jag från imorgon ta tag i träni... Hälsa Obesvarade
0
99
Hjälp!! av anony­m­mamma­n Övrigt 348 0 Hej! Jag har en son på 2 år, som är mitt allt och som jag vill skydda såklart. Jag skriver... Övrigt Obesvarade
0
348
Folsyra =illamående? av Anony­m (Läng­t­areft­e­rsysk­o­n) Första trimeste­rn 252 0 Hej!  jag har under flera års tid fått folsyra utskrivet då jag haft brist. Ätit dessa tab... Första trimeste­rn Obesvarade
0
252
Återföring dag sex av en femdagars blasto, jag förstår ej? av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Provrörs­befr. / IVF 94 0 Jag ska göra en frysåterföring med en femdagars blastocyst. Enligt mina ägglossningstester... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
94
Privat Assistans av EnEns­a­m Övrigt 124 0 Vilka privata assistans företag har kontor   i Luleå?Jag har kommunal assistans idag och b... Övrigt Obesvarade
0
124
Fredag av Anony­m (Vad) Nöje 112 0 Vad gör ni en fredag som denna?  Nöje Obesvarade
0
112
Utredning för barnlöshet med diagnoser av Grädd­t­årtan Ofrivill­ig barnlösh­et 193 0 Hej!Som rubriken lyder: Är det någon som blivit nekad utredning för ofrivillig barnlöshet... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
193
Nekad/godkänd barnlöshetsutredning med diagnoser? av Grädd­t­årtan Utrednin­g 146 0 Hej!Som rubriken lyder: Är det någon som blivit nekad utredning för barnlöshet (via landst... Utrednin­g Obesvarade
0
146
Bipolär och ADD av Anony­m (Tess­) Psykolog­i 157 0 För 2 år sedan fick jag diagnosen bipolär typ 2 och nu även en ADD-diagnos.Jag äter Lamict... Psykolog­i Obesvarade
0
157
Hur många mvc-besök var er partner med på? av Anony­m (Olik­a­) Övrigt 93 0 Som rubriken säger, hur många besök var /är er partner med på hos barnmorskan?Jag har ett... Övrigt Obesvarade
0
93
Clearblue ägglossningstest av Snöfl­i­nga19­9­5 Övrigt 59 0 Hej!  har gjort Clearblue ägglossningstest samt rfsu ägglossningstest.  cb visar maximal f... Övrigt Obesvarade
0
59
Det är två streck men t-strecket är på "fel plats"? Hjälp!! av Anony­m (Okla­r­t) Barnläng­tan 79 0 Gjorde precis ett testa tidigt graviditets test från Rfsu och inom 3 minuter så dök det up... Barnläng­tan Obesvarade
0
79