Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Polyp i livmoder av Anony­m (Poly­p­) Upprepad­e missfall 7 0 Så, efter tre sena missfall konstaterades flertalet polyper i livmodern (precis i livmoder... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
7
Osäker angående jobb/utbildning av Anony­m (W) Ekonomi 12 0 Jag jobbar bara extra just nu... och söker andra jobb samtidigt.Jag har funderingar på vad... Ekonomi Obesvarade
0
12
Har fått Alimemazin, någon här som testat? av Anony­m (A) Psykisk ohälsa 20 0 Jag har rätt extrema sömnsvårigheter av olika skäl. Jag har använt Propavan  under en tid... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
20
Anhörig till en med höftledsoperation av Lyser­i­fönst­r­et Hälsa 73 0 Hej!Min mamma har opererat båda sina höfter inom senaste året. Hon är 69 år. Operationerna... Hälsa Obesvarade
0
73
Gravid eller inte? av Johan­n­a2233­4­4 Övrigt 38 0 Hej! Behöver er hjälp!jag fick missfall start dag 29/10och sluta blöda 6/11 och då visade... Övrigt Obesvarade
0
38
Är du anhörig till någon med depression? av pepsi­m­ax89 Psykisk ohälsa 74 0 Hej! Jag heter Gabriella och är 18 år gammal. Jag går tredje året på gymnasiet där vi nu s... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
74
Gravid symtom av Anony­m (Anno­n­ymtje­j­) Oro för missfall 64 0 Ni som haft Gravid symtom som plötsligt försvann, i v 5-6  kom de tillbaka? Eller var det... Oro för missfall Obesvarade
0
64
Hur är det att bo i Hässelby Gård? av Anony­m (Natt­u­gglan­) Övrigt 78 0 Känner inte till norrort så bra men ska titta på lgh i området. Är Hässelby Gård och centr... Övrigt Obesvarade
0
78
Har ni fått svamp efter cytotec av Liind­z­or Missfall 68 0 försröjt missfall i 4e månaden. Blev inlagd på förlossningen för cytotec behandling som sl... Missfall Obesvarade
0
68
Uppvarvad pga GAD? av Anony­m (Jess­i­e) Psykisk ohälsa 58 0 Ni mer GAD. Har ni varit med om att känna er speedade/hypomana i ett skov? Psykisk ohälsa Obesvarade
0
58
Inga symtom längre? av Anony­m (Anno­n­ym123­4­) Oro för missfall 75 0 Är i gravid v 6 förmodligen. Hade gravid symtom fram tills igår, men känner nu ingenting a... Oro för missfall Obesvarade
0
75
Plana/platta kondylom av Anony­m (TS) Övrigt 106 0 Hej, Jag undrar om någon haft plana kondylom? Och om ja, vart satt dem? Sågs dem med blott... Övrigt Obesvarade
0
106
Utebliven mens trots kopparspiral och neg gravtest av Vikto­r­ias Övrigt 104 0 Hej! Har haft kopparspiral i över ett halvår utan komplikationer. Mensen har kommit varje... Övrigt Obesvarade
0
104
Spottings när ni plussade av Anony­m (Blöd­n­ingar­) Övrigt 73 0 Hej alla!Jag har spottings varje månad mellan ägglossning och mens. Vi försöker få till en... Övrigt Obesvarade
0
73
Blödning av Goose­0­1 Oro för missfall 123 0 Jag känner mig helt förstörd. Vi försöker få barn nr2.  gjort två ivf som slutade i två ke... Oro för missfall Obesvarade
0
123
Dela fantasier med främling när man är i förhållande av Mrday­l­ight Sex & Sånt 122 0 Jag är en kille som lever i förhållande. Superbra sex och väldigt regelbundet. Väldigt öpp... Sex & Sånt Obesvarade
0
122
Läkare av Anony­m (Tom) Övrigt 238 0 Viste inte vad ja skulle ta för kategori på det här,,Min flickvän och jag har flyttat,,Hon... Övrigt Obesvarade
0
238
Världens bästa tips för hosta av Anony­m (Hiia­) Förälder 144 0 Måste bara dela med mig av världens bästa tips för hosta på nätterna hos barn. Min dotter... Förälder Obesvarade
0
144
Föräldrapenning 1 lägstanivå!hjälp av Ellip­e­llipa­n­g Ekonomi 127 0 Om jag jobbar 85 procent o kortare dagar så har jag tagit 1/8 D-dagen varje dag 7 dagar me... Ekonomi Obesvarade
0
127
Ta ut spiral eller inte som gravid - erfarenheter? av Sinik Grav. komplika­tioner 221 0 Hej!Jag har fått reda på att jag är gravid trots hormonspiral, är chockad!  (Är 40 + dessu... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
221