Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
69% på urvalsprovet, bra eller dåligt? av stell­a­mozza­r­ella Övrigt 59 0 Hej, jag håller på att söka till några distansutbildningar på yrkeshögskolan till medicins... Övrigt Obesvarade
0
59
Har vi för olika behov? av Anony­m (Förv­i­rrad) Relation­sproblem 61 0 Har träffat en tjej nu ett drygt år. Vi gick väldigt långsamt fram, främst pga henne och s... Relation­sproblem Obesvarade
0
61
Förhöjt S-FSH värde av Dammi­g­agata­n Fertilit­et & Kropp 33 0 Jag, 38 år, fick idag provsvar som jag lämnade efter att varit på vul där de såg äggblåsor... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
33
Planera? ☀️ av Jrrrr Resor: Resor 70 0 Hej!  Jag och min familj planerar att resa med tält utanför Sveriges gränser i sommar och... Resor: Resor Obesvarade
0
70
Tillväxtbehandling av Ansjo­v­is45 Åkomma/s­jukdom 66 0 Vår dotter som är 6år går på tillväxtbehandling sedan 2år tillbaka vilket innebär 1 spruta... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
66
Syster till Agnes? av Anony­m (Agne­t­a) Dop & Namn 86 0 Hej hej!Vilket namn passar bäst ihop med Agnes??? Vi kan inte bestämma oss...! Dop & Namn Obesvarade
0
86
Familjehem av Lemt7­7 Familjeh­em 67 0 Någon som har erfarenhet av att vara familjehem? Hur har det varit? Tog ni emot barnet som... Familjeh­em Obesvarade
0
67
AI foto app av Anony­m (Evas­M­an) Dator & Teknik 96 0 Hej Några tips på gratis Ali appar för foton och video?Ni som använder vad har ni flrvtips... Dator & Teknik Obesvarade
0
96
Gravid, tandläkare och Septocain Forte av Anony­m (Grav­i­d) Övrigt 62 0 Jag var hos tandläkaren idag och lagade en gammal fyllning som lossnat. Informade att jag... Övrigt Obesvarade
0
62
Tonårsförälder till dokumentär av Anony­m (Sofi­e­) Efterlys­ning - media 76 0 Är du tonårsförälder i Stockholmstrakten (gärna pappa) och vill berätta om dina erfarenhet... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
76
Är det foglossning? av juliz­a­lia Övrigt 54 0 Hallihallå!Är i vecka 16 snart och har börjat få rätt ont i ena benet till och från, smärt... Övrigt Obesvarade
0
54
Ensamhetsträning nästa steg? av Elsas­c­h Hundar 110 0 Hej!Vi har adopterat en 6 månader gammal valp från ett hundhem för 7 veckor sedan. Vi bodd... Hundar Obesvarade
0
110
Hjälp mig så jag kan hjälpa er – undersökning om vardagsstress och hjälp i hemmet av Anony­m (Unde­r­sökan­d­e stude­n­t) Efterlys­ning - media 94 0 Hej! Jag håller just nu på att undersöka vilken typ av hjälp i vardagen som verkligen efte... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
94
Enkätstudie till universitetsstudier! av emili­a­tuner Efterlys­ning - media 57 0 Hej! Vi är ett gäng studenter som studerar kreativa processer inom marknadskommunikation p... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
57
Förstoppning efter äggplock?! av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Provrörs­befr. / IVF 51 0 Hej! Gjorde idag mitt första äggplock, det blev 9 ägg. Imorgon eftermiddag ska jag få info... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
51
Lastbilschaufför av Anony­m (tårt­k­alas) Ekonomi 154 0 Hej! Frågar åt en vän:Vad ligger lönerna ungefär för en lastbilschaufför idag med följande... Ekonomi Obesvarade
0
154
Biverkningar SSRI / anti dep av Anony­m (Tröt­t­er) Psykisk ohälsa 75 0 Hej.Jag har varit med om en 'misstag' i vården. En läkare som inte visste så mycket om SSR... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
75
Hjälp med ägglossningstest av Ninja­2­022 Ägglossn­ing 107 0 Lång historia kort så blev jag gravid i höstas, det var planerat och vi var så glada. Fick... Ägglossn­ing Obesvarade
0
107
Är gender screen tillförlitligt av Anony­m (Moll­y­) Fosterdi­agnostik 181 0 Jag är gravid med mitt tredje barn och är så nyfiken på om det är en flicka eller pojke. O... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
181
Har missat ansöka föräldrapenning på röd dag ! Vad göra? av Anony­m (Mamm­a­) Föräldra­skap 58 0 Jag har missat att man ska ansöka om föräldrapenning på röda dagar o har därför inte ansök... Föräldra­skap Obesvarade
0
58