Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Dåligt värde på nipt av Anony­m (Leds­e­n mamma­) Fosterdi­agnostik 13 0 Hej snälla kan nån komma med något positivt, Dom ringde i onsdags och sa att mitt niptest... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
13
Efter klimakteriet! Ska jag sluta tvärt med mini-p desogestrel? av S62An­n­C Hälsa 19 0 Vill så gärna höra era erfarenheter om det här! Har sedan många 10+ år tagit gestagenet de... Hälsa Obesvarade
0
19
Våld i nära relation - bidra till ökad kunskap av stell­a­c Efterlys­ning - media 30 0 Hej! Har du erfarenhet av våld i nära relation? Jag skriver min masteruppsats inom cybersä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
30
Enkät för dig med BF april–september 2026! (för masteruppsats) av miria­m­marot­t­a Första trimeste­rn 71 0 Hej! Jag heter Miriam och är masterstudent i psykologi vid Sapienza Università di Roma, oc... Första trimeste­rn Obesvarade
0
71
Mamma, din röst är värdefull! – Enkät för masterupp🤰sats av miria­m­marot­t­a Efterlys­ning - media 73 0 Hello! My name is Miriam and I am a master's student in psychology at Sapienza Università... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
73
Amning och oregelbunden mens av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 53 0 Ammar fortfarande min dotter som är 13 månader , ganska mycket faktiskt. Hon äter mat men... Kroppsli­gt Obesvarade
0
53
Poesi i sommarnatt av Maria­n­ne123­4­5 Nöje 65 0 Poesi i sommarnatt med Bröderna Glans Tycker ni att det är en fin låt om kärlek?https://op... Nöje Obesvarade
0
65
Söker bra medium eller spåtant av Mr Walke­r Övrigt 104 0 Hej!Hoppas att allt är bra med er ute i stugorna.Letar efter ett bra medium eller spåtant... Övrigt Obesvarade
0
104
LÖF av Patie­n­tAI Hälsa 157 0 Skapat en hemsida för oss som kämpar mot Löf. Steg-för-steg vad som behöver göras https://... Hälsa Obesvarade
0
157
Cosmic av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 102 0 Hej!Nån vårdpersonal här som jobbar för Region Dalarna och kan berätta mer om hur journalb... Övrigt Obesvarade
0
102
Journal Cosmic av Anony­m (Anon­y­m) Öron-näs­a-hals- läkaren 48 0 Hej!Nån vårdpersonal här som jobbar för Region Dalarna och kan berätta mer om hur journalb... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
48
IviMed i Polen av Anony­m (Barn­l­ös) Provrörs­befr. / IVF 101 0 Jag och min fru (47) år är barnlösa och funderar på IVF i Polen med InviMed (som tillåter... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
101
Analfissur efter förlossning av Anony­m (AK) Hälsa 123 0 Hej!Jag skriver detta till dig som kanske är i samma situation jag var i för några månader... Hälsa Obesvarade
0
123
Vad är ett bra VPN? Skrev en guide på svenska av JohnE­r­ik Dator & Teknik 86 0 Hej! Många i min omgivning har börjat fråga om VPN men tycker det är krångligt att förstå... Dator & Teknik Obesvarade
0
86
Märkliga symptom efter färsk återföring av 5-dagars blastosyst av Anony­m (Den ensam­s­tåend­e försö­k­aren) Gravidit­etssymto­m 183 0 Hej, jag gjorde en återföring av 5-dagars blastocyst för 8 dagar sedan. Igår blev jag snur... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
183
Könsbestämnings IVF på Cypern av clara­b­aba Barnläng­tan 141 0 Hej!Jag har två söner och drömmer nästa gång om en dotter. På ivfcypern kan man göra PGD/P... Barnläng­tan Obesvarade
0
141
Mammabyxor med långa ben av Malin­L­una Övrigt 117 0 Hej!  Gravid långis (183 cm) här och i behov av gravidbyxor med långa ben. Både vanliga by... Övrigt Obesvarade
0
117
Löpband tips av Orkid­e Sport & Fritid 187 0 Löpband Mitt löpband har gett upp. Livsviktigt i mitt familjeliv attJag har ett så jag ka... Sport & Fritid Obesvarade
0
187
Naken i naturen av Chris­t­oferD­ö­ss Övrigt 305 0 Som jag svarade nyss i en tråd, i ett annat forum här, som hette Naturist - varför? ("Har... Övrigt Obesvarade
0
305
Snälla föräldrar – kan ni hjälpa oss med vårt examensarbete? 🙏 av Emeli­e­98 Förälder 310 0 Hej! Jag läser sista terminen på det socialpsykologiska programmet vid Högskolan i Skövde... Förälder Obesvarade
0
310