Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Goodiebox - omdömen? av Helen­a D Skönhet 12 0 Jag har tidigare prenumererat på Glossybox i ett par år innan de gick i konkurs. Tyckte de... Skönhet Obesvarade
0
12
Kö till Uppsala av Carro­2­032 Provrörs­befr. / IVF 6 0 Hej,Är det några som står i kö till att få göra IVF i Uppsala? Vi har planeringsmöte i mit... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
6
Kommer jag någonsin kunna bli kär/förälskad igen eller har jag gett upp kärleken? av Anony­m (Det var så länge sedan­) Sorg 14 0 Hej,man har ju hört förr om människor som gett upp kärleken. När jag hörde om: ''Gett upp... Sorg Obesvarade
0
14
Få pappan mer engagerad av Anony­m (Undr­a­r) Barn 0-12mån 28 0 Hej gott folk. Sedan jag och min sambo fick barn för tre månader sedan har jag kämpat i mo... Barn 0-12mån Obesvarade
0
28
När vet man att man ska söka psykvård? Vågar inte vara runt folkmassor av Anony­m (Psyk­o­log eller psyki­a­tri behöv­s­?) Övrigt 20 0 Jag funderar på att ta hjälp - Men man har ju hört om att man endast ska söka vård om någo... Övrigt Obesvarade
0
20
Fråga om ivf-behandling och migrän av LoDid Provrörs­befr. / IVF 28 0 Hej! Jag undrar om det är någon här som har gjort ivf med s.k. långt protokoll, och som h... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
28
Fråga om ivf-behandling och migrän av LoDid Övrigt 41 0 Hej!Jag undrar om det är någon här som har gjort ivf med s.k. långt protokoll, och som har... Övrigt Obesvarade
0
41
ENKÄTUNDERSÖKNING av Anony­m (LA) Efterlys­ning - media 56 0 Hej, Vi är två studenter från Södertörns Högskola som skriver examensarbete i Psykologi oc... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
56
Investering: Handla med utländska aktier/certifikat ”for dummies” 🤭 av Anony­m (Lill­a­ja) Ekonomi 48 0 Hejsan alla bättre vetande och mer erfarna människor.  Jag har försökt kika lite på detta... Ekonomi Obesvarade
0
48
Fetmaläkemedel någon som tagit? av Anony­m (Fet) Kroppsli­gt 51 0 Är aktuell för fetmaläkemedel (om jag vill) men efter att ha läst Fass blev jag mörkrädd.... Kroppsli­gt Obesvarade
0
51
Fertilwomen plus tabletter av Anony­m (Suni­i­ii) Ofrivill­ig barnlösh­et 66 0 Hej Allihopa!jag och min man har varit ofrivillig barnlösa sedan 6 år tillbaka nu. Vi har... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
66
Sköldkörtel hypotyreos - hjälp av Tj90 Hälsa 80 0 Hej, jag har nyss fått tillbaka mina sköldkörtel svar och skulle genast börja äta 50mg thy... Hälsa Obesvarade
0
80
KUB -cystor av Malll­i­n Fosterdi­agnostik 145 0 Hej alla. Idag v 12+4 gjorde vi kub och allt såg bra ut tills han hittade två cystor i nac... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
145
Vad hände med GTHotel och Habbo? av Anony­m (cake­) Dator & Teknik 187 0 Alltså helt ärligt, är det bara jag som minns GTHotel? Vad hände med det egentligen? Jag m... Dator & Teknik Obesvarade
0
187
Vagel eller chalazion? av Anony­m (Vage­l­s) Hälsa 52 0 Sen två månader tillbaka har jag en liten bula på ögonlocket, som antingen är en vagel på... Hälsa Obesvarade
0
52
Söker fotbollssupportrar till studie av Anony­m (Psyk­o­logis­t­udent­) Övrigt 38 0 Hej!Vi är två psykologistudenter på Högskolan Kristianstad som söker deltagare till en und... Övrigt Obesvarade
0
38
Bugaboo donkey mono eller fox av Nagel­s­axen Barnvagn­ar 166 0 Jag är gravid och funderar på vagn. Har haft en fox tidigare som jag varit nöjd med men nu... Barnvagn­ar Obesvarade
0
166
Never happent av Anony­m (Du vet) Sorg 70 0 Finns du där? Sorg Obesvarade
0
70
Äggplock privat- insättning landsting? av Carro­2­032 Behandli­ngar 90 0 Hej,Jag och min sambo har ett misslyckat ivf i bagaget. jag blev gravid men missfall i v15... Behandli­ngar Obesvarade
0
90
Fråga av Anony­m (Mio) Hälsa 68 0 Hej !Någon med hypothyeros som tar ashwagandakapslar ? Läst att det inte ska vara en bra k... Hälsa Obesvarade
0
68