Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Sova med sina barn? av Anony­m (Exet­) Föräldra­skap 54 0 Har jag rätt att reagera och agera(?) på att en vuxen person sover med sitt snart vuxna ba... Föräldra­skap Obesvarade
0
54
Smärta efter brutet ben, hur länge? av Isoli­d­eln Åkomma/s­jukdom 43 0 Min son bröt underbenet för tre dagar sedan. gipsad från lår till fot. Han har extremt ont... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
43
+15 kg sedan medicineringens början av Anony­m (pust­) Övrigt 66 0 Ok, jag var inte smal från början, och viktnedgången innan berodde på sjukdomen, men ändå!... Övrigt Obesvarade
0
66
Någon som har fått i en lägenhet via homeq av Anony­m (ts) Övrigt 45 0 HejJa, någonUndrar också via slummässiga guf funktionen, dvs ibland rangordnas sökande via... Övrigt Obesvarade
0
45
Frågetecken i texten av Louic­e­12 Familjel­iv - sajten 42 0 Ibland blir det frågetecken istället för tecken för citat. Kopierar man blir det frågeteck... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
42
Barn som är svårt att söva av Anony­m (Lina­) Barn 0-12mån 64 0 Mitt barn är 11 månader och har alltid varit svår att söva. Han har aldrig somnat på egen... Barn 0-12mån Obesvarade
0
64
Hindersprövning - hur lång tid tog den för er? av Anony­m (O8O) Anonyma diskussi­oner 61 0 Har fått information om att handläggningen tar ca 4 veckor men hört att det kan gå snabbar... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
61
Stora bebisar av Anony­m (Orol­i­gmamm­a­) Övrigt 85 0 Hej,Jag är gravid med mitt fjärde barn,  och undrar om någon annan har fått stora barn och... Övrigt Obesvarade
0
85
Jag vet inte vad eller hur jag ska göra med henne. av Anony­m (Våra­t somma­r­hus har bara tre sovru­m­) Otrohet 379 0 Förra helgen bjöd vi ut min familj till vårat sommarhus för att grilla och ha trevligt. Ja... Otrohet Obesvarade
0
379
Fler gravida som är sjuka just nu? av timel­e­ss Andra trimeste­rn 162 0 Gravid i v 23 och dottern insjukna i något kortvarigt i onsdags (feber, kroppsvärk, huvudv... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
162
Ni som tar minipiller desogestrel av Saman­t­a245 Hälsa 49 0 Funkar den bra? Har du blivit mensfri eller har mensen minskat? Hälsa Obesvarade
0
49
Ärrvävnad/sammanväxning av SagaN­9­0 Ofrivill­ig barnlösh­et 139 0 Hej! Jag måste bara få skriva av mig och fråga om någon befinner sig i en liknande situati... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
139
X-konto borttaget utan anledning av Anony­m (Allt­s­å) Övrigt 94 0 Någon annan som varit med om det? Jag överklagade, men blev nekad och meddelad att kontot... Övrigt Obesvarade
0
94
3 täta stimuleringar i rad? av EJT Provrörs­befr. / IVF 98 0 Vi har köpt 3-paket privat för att försöka få syskon. Vi körde första stimuleringen i apri... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
98
Lilo & Stitch 2025 är..... av Aniie­e Övrigt 110 0 En smärre katastrof. Ytterligare ett bevis för att hela Disneykoncernen lider av miss-the-... Övrigt Obesvarade
0
110
Omöjlig relation av Anony­m (Anon­y­m tjej) Ny på Familjel­iv 354 0 Hej hej. Jag är rätt ny här. Eller har läst här inne då o då i några år, men har aldrig sk... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
354
Göra slut som 35 åring av Anony­m (Give­m­esuns­h­ine1) Sorg 320 0 Efter 1.5 år var det dags att lämna. Blev gravid halvt oplanerat, gick väldigt fort, och j... Sorg Obesvarade
0
320
Modulskola under renovering av skola av Anony­m (mamm­a­) Skola 289 0 Hej, jag undrar vad ni har för erfarenhet av modulskolor under renovering av skolbyggnaden... Skola Obesvarade
0
289
Bästa gynekologen i Stockholm? av Anony­m (E) Sex & Sånt 317 0 Har ni några tips/råd på bra, duktiga, erfarna gynekologer i Stockholm som hjälpt er? Har... Sex & Sånt Obesvarade
0
317
Någon med inflammatorisk tarmsjukdom som kan beskriva hur det är?! Och vad era symtom var/är? av Anony­m (Nerv­ö­s) Hälsa 160 0 Hej! Jag undrar om det är någon som vill berätta sina symtom (IBD) och chrons. Hur mår ni?... Hälsa Obesvarade
0
160