Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Dejta en skandinav som Turk av Anony­m (Anon­) Efterlys­ning - media Tow2Mater
2025-04-22
157 4 Hej. Jag måste rådfråga dig idag och få din åsikt. Jag är en 18-årig turk. Jag har många p... Efterlys­ning - media Tow2M­a­ter 2025-04-22
4
157
Söker hjälp med en undersökning! av Anony­m (kålr­o­tskev­i­n) Efterlys­ning - media 130 0 Hej gott folk! Vi är två psykologistudenter från Lund som för närvarande skriver en kandid... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
130
Enkät om upprörande yttranden på internet av exarb­e­te25 Efterlys­ning - media ClumsySmurf
2025-04-10
260 6 Hej! Snälla svara på vår enkät! Vi vill undersöka hur upprörande olika yttranden på intern... Efterlys­ning - media Clums­y­Smurf 2025-04-10
6
260
Narcissistisk förälder av JoKL Efterlys­ning - media 289 0 Hej! Vi är två psykologstudenter som söker intervjupersoner till vårt examensarbete. Vi le... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
289
Delta i en studie om jämställdhet och ledarskap! av Anony­m (Alex­a­ndra) Efterlys­ning - media 339 0 Hjälp mig att komma i mål med min masteruppsats! 🎓 Hej! Jag är i slutskedet av min... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
339
SURVEY: How do stay in touch with your children when they're commuting on their own? av Henry­A­costa­K­TH Efterlys­ning - media 325 0 Hello parents! I'm a KTH student researching families' communications and consumption patt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
325
Intervjupersoner till examensarbete sökes av JoKL Efterlys­ning - media 221 0 Hej! Vi är två psykologstudenter vid Göteborgs universitet som skriver vår examensuppsats... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
221
Hur ofta köper du snittblommor ? av Anony­m (Ebba­) Efterlys­ning - media Anonym (Vem)
2025-02-27
227 1 Hej! 👋   Vi är två studenter från KTH  som undersöker hur människor använder snitt... Efterlys­ning - media Anonym (Vem) 2025-02-27
1
227
Testfamiljer sökes! av slej Efterlys­ning - media felix le chat
2025-02-19
480 15 Hej!  Jag heter Sara och pysslar lite med en ny tjänst (självklart gratis) som jag vill te... Efterlys­ning - media felix le chat 2025-02-19
15
480
Åsikter om offentligfinansierad specialkost av Skolu­n­dersö­k­ningm­b Efterlys­ning - media 231 0 Hej!Vi har ett skolprojekt där vi ska göra en offentlig undersökning och sammanställa svar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
231
Ensamstående/separerade föräldrar sökes till intervjustudie av lovis­a­backm­a­n Efterlys­ning - media lovisabackman
2025-02-14
222 1 Jag letar efter ensamstående/separerade pappor och mammor till en intervjustudie vid Stock... Efterlys­ning - media lovis­a­backm­a­n 2025-02-14
1
222
Delta i formgivandet av en ny produkt för småbarn! av Stude­n­t Hedda Efterlys­ning - media 159 0 Hej, jag heter Hedda och studerar industridesign vid Lunds universitet. Som en del av mi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
159
Undersökning Föräldrar Fritidshemmet av Anony­m (stef­a­n) Efterlys­ning - media 219 0 Hej! Jag är en student på Stockholms universitet och jag och min skrivpartner håller nu på... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
219
Enkät om skilsmässor och separation av Boklä­s­are Efterlys­ning - media Bokläsare
2024-12-03
977 3 Hej! Jag är en gymnasieelev som gör ett sociologiarbete kring skilsmässor och separation.... Efterlys­ning - media Boklä­s­are 2024-12-03
3
977
Går dina barn ensamma på gatorna? Jag har några frågor av Henry Acost­a Efterlys­ning - media 584 0 Hello all parents! 👋   We at Your Way Home, a KTH project, are developing a new te... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
584
Enkät för Föräldrar av Claud­i­o Efterlys­ning - media Claudio
2024-11-05
568 1 Hej!Vi arbetar på att skapa en interaktiv och rolig lärplattform för barn i åldrarna 4-8 å... Efterlys­ning - media Claud­i­o 2024-11-05
1
568
Delta i undersökning om barns lärandeverktyg och få möjlighet att påverka framtida plattformar! av Anony­m (UX Stude­n­t) Efterlys­ning - media 444 0 Hej alla föräldrar och lärare! 👋 Jag är en förstaårsstudent i UX-design och jo... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
444
Frågeformulär om klimakteriet av natha­l­iehej­h­ej Efterlys­ning - media 407 0 Hej på er! Vi studerar till apotekstekniker på  Yrgo Yrkeshögskola i Göteborg där vi nu i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
407
Var med i vår undersökning om kreativitet och psykedelika! av Anony­m (Krea­t­ivite­t och psyke­d­elika­) Efterlys­ning - media 402 0 Var med i vår undersökning om kreativitet! Vi är två studenter som går termin 10 på psykol... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
402
Deltagare sökes till studie om AI partners av tskog­l­und Efterlys­ning - media 451 0 Är du man och använder någon AI-tjänst som partner eller socialt stöd? Deltagare sökes til... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
451