Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Tonårsförälder till dokumentär av Anony­m (Sofi­e­) Efterlys­ning - media 72 0 Är du tonårsförälder i Stockholmstrakten (gärna pappa) och vill berätta om dina erfarenhet... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
72
Hjälp mig så jag kan hjälpa er – undersökning om vardagsstress och hjälp i hemmet av Anony­m (Unde­r­sökan­d­e stude­n­t) Efterlys­ning - media 91 0 Hej! Jag håller just nu på att undersöka vilken typ av hjälp i vardagen som verkligen efte... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
91
Vad är viktigt för er för att räknas som "svensk"? av User3 Efterlys­ning - media ragnvaldigur
2025-05-12
215 7 Jag och min klasskompis ska skriva en B-uppsats om normativ svenskhet. Som en av utgångspu... Efterlys­ning - media ragnv­a­ldigu­r 2025-05-12
7
215
Enkätstudie till universitetsstudier! av emili­a­tuner Efterlys­ning - media 57 0 Hej! Vi är ett gäng studenter som studerar kreativa processer inom marknadskommunikation p... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
57
ENKÄTUNDERSÖKNING av Anony­m (LA) Efterlys­ning - media Anonym (Vem?)
2025-05-02
143 1 Hej!Vi är två studenter från Södertörns Högskola som skriver examensarbete i Psykologi och... Efterlys­ning - media Anonym (Vem?) 2025-05-02
1
143
Enkät av Erik1­2­3237 Efterlys­ning - media Anonym (Igen)
2025-04-30
145 2 Hej allihopa!  Vi är två studenter som läser beteendevetenskap och just nu skriver vårt e... Efterlys­ning - media Anonym (Igen) 2025-04-30
2
145
ENKÄTUNDERSÖKNING av Anony­m (LA) Efterlys­ning - media 117 0 Hej, Vi är två studenter från Södertörns Högskola som skriver examensarbete i Psykologi oc... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
117
Dejta en skandinav som Turk av Anony­m (Anon­) Efterlys­ning - media Tow2Mater
2025-04-22
241 4 Hej. Jag måste rådfråga dig idag och få din åsikt. Jag är en 18-årig turk. Jag har många p... Efterlys­ning - media Tow2M­a­ter 2025-04-22
4
241
Söker hjälp med en undersökning! av Anony­m (kålr­o­tskev­i­n) Efterlys­ning - media 164 0 Hej gott folk! Vi är två psykologistudenter från Lund som för närvarande skriver en kandid... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
164
Enkät om upprörande yttranden på internet av exarb­e­te25 Efterlys­ning - media ClumsySmurf
2025-04-10
299 6 Hej! Snälla svara på vår enkät! Vi vill undersöka hur upprörande olika yttranden på intern... Efterlys­ning - media Clums­y­Smurf 2025-04-10
6
299
Narcissistisk förälder av JoKL Efterlys­ning - media 305 0 Hej! Vi är två psykologstudenter som söker intervjupersoner till vårt examensarbete. Vi le... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
305
Delta i en studie om jämställdhet och ledarskap! av Anony­m (Alex­a­ndra) Efterlys­ning - media 352 0 Hjälp mig att komma i mål med min masteruppsats! 🎓 Hej! Jag är i slutskedet av min... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
352
SURVEY: How do stay in touch with your children when they're commuting on their own? av Henry­A­costa­K­TH Efterlys­ning - media 343 0 Hello parents! I'm a KTH student researching families' communications and consumption patt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
343
Intervjupersoner till examensarbete sökes av JoKL Efterlys­ning - media 241 0 Hej! Vi är två psykologstudenter vid Göteborgs universitet som skriver vår examensuppsats... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
241
Hur ofta köper du snittblommor ? av Anony­m (Ebba­) Efterlys­ning - media Anonym (Vem)
2025-02-27
251 1 Hej! 👋   Vi är två studenter från KTH  som undersöker hur människor använder snitt... Efterlys­ning - media Anonym (Vem) 2025-02-27
1
251
Testfamiljer sökes! av slej Efterlys­ning - media felix le chat
2025-02-19
498 15 Hej!  Jag heter Sara och pysslar lite med en ny tjänst (självklart gratis) som jag vill te... Efterlys­ning - media felix le chat 2025-02-19
15
498
Åsikter om offentligfinansierad specialkost av Skolu­n­dersö­k­ningm­b Efterlys­ning - media 245 0 Hej!Vi har ett skolprojekt där vi ska göra en offentlig undersökning och sammanställa svar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
245
Ensamstående/separerade föräldrar sökes till intervjustudie av lovis­a­backm­a­n Efterlys­ning - media lovisabackman
2025-02-14
234 1 Jag letar efter ensamstående/separerade pappor och mammor till en intervjustudie vid Stock... Efterlys­ning - media lovis­a­backm­a­n 2025-02-14
1
234
Delta i formgivandet av en ny produkt för småbarn! av Stude­n­t Hedda Efterlys­ning - media 168 0 Hej, jag heter Hedda och studerar industridesign vid Lunds universitet. Som en del av mi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
168
Undersökning Föräldrar Fritidshemmet av Anony­m (stef­a­n) Efterlys­ning - media 225 0 Hej! Jag är en student på Stockholms universitet och jag och min skrivpartner håller nu på... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
225