Klicka här för att läsa mer om push-notifikationer på Familjeliv.se
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Familjer Glasspreferenser av Raben­4 Efterlys­ning - media 129 0 Kära familjer, Vi är en grupp masterstudenter från Uppsala Universitet som forskar om dess... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
129
Sökes: deltagare till forskningsstudie om delad vårdnad i hemmet av Anna Walla­y­s Efterlys­ning - media 288 0 Hej allaJag heter Anna Wallays och är doktorand vid universitetet i Antwerpen i Belgien dä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
288
Har du någonsin slagit din flickvän/fru? av rebec­k­abeck­i­s Efterlys­ning - media kalmarpiraten
2022-11-14
403 3 Jag är journaliststudent och skriver en examineringsuppgift om våld i nära relationer. Til... Efterlys­ning - media kalma­r­pirat­e­n 2022-11-14
3
403
Undersökning: Föräldrar och kreativitet av Kandi­d­atupp­s­ats20­2­2 Efterlys­ning - media EnAnonumius
2022-11-13
322 1 Hej!Jag och min kamrat skriver nu vår kandidatuppsats i psykologi och har fokuserat på kre... Efterlys­ning - media EnAno­n­umius 2022-11-13
1
322
Vad gör du med dina kläder? Undersökning av cirku­l­erand­e­stude­n­t Efterlys­ning - media GrönJAX
2022-11-03
2,2k 14 UNDERSÖKNING/DISKUSSION OM CIRKULÄR EKONOMI AV KLÄDERHej, Mitt namn är Markus. Jag är stud... Efterlys­ning - media GrönJ­A­X 2022-11-03
14
2,2k
Borttappade ringar av Bortt­a­ppade­s­aker Efterlys­ning - media Hope12
2022-10-21
501 1 Hej!undrar om någon skulle kunna hjälpa mig? Har tappat bort min förlovningsring och vigse... Efterlys­ning - media Hope1­2 2022-10-21
1
501
Julfirande med knytis? av brita­7­2 Efterlys­ning - media 589 0 Hemmets Journal söker en familj som, på grund av de tuffa ekonomiska tiderna, väljer att f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
589