Klicka här för att läsa mer om push-notifikationer på Familjeliv.se
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Familjer Glasspreferenser av Raben­4 Efterlys­ning - media 129 0 Kära familjer, Vi är en grupp masterstudenter från Uppsala Universitet som forskar om dess... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
129
Sökes: deltagare till forskningsstudie om delad vårdnad i hemmet av Anna Walla­y­s Efterlys­ning - media 288 0 Hej allaJag heter Anna Wallays och är doktorand vid universitetet i Antwerpen i Belgien dä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
288
Har du någonsin slagit din flickvän/fru? av rebec­k­abeck­i­s Efterlys­ning - media kalmarpiraten
2022-11-14
403 3 Jag är journaliststudent och skriver en examineringsuppgift om våld i nära relationer. Til... Efterlys­ning - media kalma­r­pirat­e­n 2022-11-14
3
403
Undersökning: Föräldrar och kreativitet av Kandi­d­atupp­s­ats20­2­2 Efterlys­ning - media EnAnonumius
2022-11-13
322 1 Hej!Jag och min kamrat skriver nu vår kandidatuppsats i psykologi och har fokuserat på kre... Efterlys­ning - media EnAno­n­umius 2022-11-13
1
322
Vad gör du med dina kläder? Undersökning av cirku­l­erand­e­stude­n­t Efterlys­ning - media GrönJAX
2022-11-03
2,2k 14 UNDERSÖKNING/DISKUSSION OM CIRKULÄR EKONOMI AV KLÄDERHej, Mitt namn är Markus. Jag är stud... Efterlys­ning - media GrönJ­A­X 2022-11-03
14
2,2k
Borttappade ringar av Bortt­a­ppade­s­aker Efterlys­ning - media Hope12
2022-10-21
501 1 Hej!undrar om någon skulle kunna hjälpa mig? Har tappat bort min förlovningsring och vigse... Efterlys­ning - media Hope1­2 2022-10-21
1
501
Julfirande med knytis? av brita­7­2 Efterlys­ning - media 589 0 Hemmets Journal söker en familj som, på grund av de tuffa ekonomiska tiderna, väljer att f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
589
Dina tankar och upplevelser av fosterdiagnostik – bidra till forskning! av Forsk­n­ing om foste­r­diagn­o­stik Efterlys­ning - media 454 0 Väntar du barn och planerar att göra fosterdiagnostik? Har du kanske redan gjort det, ell... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
454
Spädbarnsobservationer Stockholm / Solna av joelt­o­nnber­g Efterlys­ning - media 753 0 Hej,   Jag utbildar mig till Psykoanalytiker vid Svenska Psykoanalytiska föreningens utbil... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
753
kvinnor 30-49 år. Svara på vår enkät - Vaginal hälsa. 100% anonymt. av Filip­h­01 Efterlys­ning - media Anonym (Bluff?)
2022-05-02
1,8k 1 Hej alla! Jag är ny här så hoppas detta är okej.Alla kvinnor 30-49 år, se hit! Vi är en g... Efterlys­ning - media Anonym (Bluff?) 2022-05-02
1
1,8k
Efterlysning: Par 40 + som valt skilda sovrum av Tuva5 Efterlys­ning - media 855 0 Har ni valt att sova i varsitt sovrum - och tycker det funkar bra, både för var och en av... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
855
Bidra till vårt examensarbete av exjob­b Efterlys­ning - media 705 0 Hej kära småbarnsföräldrar!Vi är två studenter från Chalmers i Göteborg som hade uppskatta... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
705
SVARA PÅ MIN ENKÄTUNDERSÖKNING OM NÄTDEJTING av Kommu­n­ikatö­r­stude­n­t Efterlys­ning - media 557 0 Hej alla!Jag är en kommunikationsstudent som skriver mitt examensarbete om nätdejting. Nu... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
557
Akne i samband med solkräm? av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 645 0 Hej, jag är journalist och skriver en artikel om solkräm kopplat till akne. Har du haft lä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
645
Mindfulnessträning gratis! av Stell­a­Mira Efterlys­ning - media 439 0 Mindfulnessträning gratis! Hej!Jag är magisterstudent i avdelningen för psykologi vid Li... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
439
Blivande/nyblivna pappor sökes till forskningsprojekt! av Barnm­o­rskan­2­022 Efterlys­ning - media 377 0 Är du en blivande/nybliven förälder och pappa? Då vill vi veta vad du tycker! Vi utvecklar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
377
Deltagare sökes till testning av klimat-app (betalt) av nilsu­x­resea­r­ch Efterlys­ning - media 437 0 Alla våra köp har ett klimatavtryck – och nu kan du få en unik inblick i ditt egna fotavtr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
437
Det här med varumärken som tar ställning... av denko­v­ich Efterlys­ning - media 451 0 Vad tycker ni om det? Snälla hjälp oss att svara på vår enkätundersökning till examensarbe... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
451
Vårdnadshavare sökes till forskningsprojekt om föräldrasamverkan i förskolan av Tuula Vuori­n­en Efterlys­ning - media 369 0 Har du som vårdnadshavare erfarenhet att samarbeta med förskolans personal både före och u... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
369
Vi behöver din hjälp! av denko­v­ich Efterlys­ning - media 324 0 Två studenter som skriver sitt examensarbete om varumärkesaktivism söker personer födda me... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
324