Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Nekad jobb pga attitydproblem av Anony­m (TS) Övrigt 6 0 Jag har nu fått reda på att jag har dåligt rykte och därför inte fått ett jobb som jag sök... Övrigt Obesvarade
0
6
Vad tycker era tonåringar om att äta? av Anony­m (pape­r­plane­) Tonåring 7 0 Tips och trixs kring tonårsmat, vad gillar era tonåringar? vad gillar dom inte? Letar nya... Tonåring Obesvarade
0
7
Fertilitet i 35-45-årsåldern, individuellt? av Anony­m (TS) Kroppsli­gt Anonym (TS)
Idag 16:42
38 4 Såg på nyhetsmorgon där en kvinna som jobbade på någon fertilitetsklinik pratade om fertil... Kroppsli­gt Anonym (TS) Idag 16:42
4
38
Märker du om någon.... av Anony­m (Nyfi­k­en) Sex & Sånt 18 0 Spanar in din partner när ni är på stan/ute bland folk? Blir du svartsjuk om någon spanar... Sex & Sånt Obesvarade
0
18
Märker du om någon.... av Anony­m (Nyfi­k­en) Sex & Sånt 13 0 Spanar in din partner när ni är på stan/ute bland folk? Blir du svartsjuk om någon spanar... Sex & Sånt Obesvarade
0
13
Dalarna Kristen av Anony­m (One way) Övrigt Anonym (A)
Idag 15:50
31 2 Hej. Tänkte höra om det är några kristna från Dalarna. I så fall vilken kyrka går du/ ni i... Övrigt Anonym (A) Idag 15:50
2
31
Svagt test, någon som ser ? av Anony­m (Jagv­e­t inte) Gravidit­et 26 0 Någon som ser något? Ser något ljust svagt men vet inte.. Ej testat med morgonurin, ska ta... Gravidit­et Obesvarade
0
26
Vill bara lätta mitt hjärtat av Anony­m (Leds­e­niStu­g­an) Övrigt Goneril
Idag 15:22
149 4 Hej alla, jag har ett ovanligt problem, jag och min sambo hyrde en liten stuga i somras nå... Övrigt Goner­i­l Idag 15:22
4
149
Retroaktiv lön av Anony­m (Plut­o­) Ekonomi Anonym (Mmm)
Idag 15:21
81 2 Hej, Behöver hjälp att räkna på detta av någon som har 100% koll. Den anställda börjar j... Ekonomi Anonym (Mmm) Idag 15:21
2
81
Hjälp med min idé! av Anony­m (Anon­y­m) Barnvagn­ar 56 0 Hej!    Jag är ny mamma och har under mammaledigheten funderat lite på att ta fram snyggar... Barnvagn­ar Obesvarade
0
56
Omöjlig kärlek av Anony­m (Läng­t­an) Relation­sproblem Anonym (Längtan)
Idag 15:19
157 5 Sitter i en sån knivig sits. Vet inte var jag ska ta vägen med känslorna.Har sambo men på... Relation­sproblem Anonym (Längtan) Idag 15:19
5
157
Nej....storleken har ingen betydelse av Anony­m (Kvin­n­a som vill lugna killa­r­na) Sex & Sånt Anonym (m)
Idag 16:22
324 12 Även om jag någonstans djupt inom mig kan förstå att denna ständiga fråga är ett orosmomen... Sex & Sånt Anonym (m) Idag 16:22
12
324
Kan en orgasm bli för kraftfull? av Anony­m (Det blåse­r­) Sex & Sånt 52 0 Är det något som du upplevt...att din orgasm blir för kraftig och tar andan ur dig. Att de... Sex & Sånt Obesvarade
0
52
Alla hjärtans dag som ÄR singlar. av Anony­m (14 febru­a­ri) Nöje Anonym (Inte mycket)
Idag 16:08
137 6 Ni som inte har en partner vad gör ni på alla hjärtans dag? Såg för några år sen en mamma... Nöje Anonym (Inte mycket) Idag 16:08
6
137
Extraslag av Anony­m (Lena­) Kroppsli­gt mellie
Idag 14:35
69 2 Har sedan över en vecka tillbaka extraslag på hjärtat. Känner det mest i vila och ibland f... Kroppsli­gt melli­e Idag 14:35
2
69
Hur kommer man igång igen? av Desca­r­tes Sex & Sånt Anonym (Niklas)
Idag 08:26
141 3 Singel sedan ett år tillbaka och dessförinnan var jag gift i 5 år. Så nu är det dags för a... Sex & Sånt Anonym (Niklas) Idag 08:26
3
141
Hur kommer man igång igen? av Desca­r­tes Sex & Sånt 52 0 Singel sedan ett år tillbaka och dessförinnan var jag gift i 5 år. Så nu är det dags för a... Sex & Sånt Obesvarade
0
52
Gravid?? av Anony­m (Hej) Övrigt Anonym (Spök)
Idag 14:26
129 5 Hej,    Jag tog ett clearblue testa tidigt test i morse, jag skulle haft min mens för 4 d... Övrigt Anonym (Spök) Idag 14:26
5
129
Hur kommer man igång igen? av Anony­m (Man 40) Sex & Sånt 102 0 Jag har varit singel sedan jag skilde mig, och efter det som var en tung relation som inte... Sex & Sånt Obesvarade
0
102
Obehaglig känsla vid insomnande av Anony­m (Får inte sova) Hälsa Anonym (Får inte sova)
Idag 01:52
109 2 Hej! Jag har svårt att förklara det här på ett sätt som låter rimligt, men jag ska försöka... Hälsa Anonym (Får inte sova) Idag 01:52
2
109