Fråga experten: Barnmorskan forum


Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Varför är alla trådar efter den 11/10 obesvarade? av nnnnn­n­nn Barnmors­kan Forumvärd
Äldre 1 Feb 15:29
312,6k 2 Har denna tjänsten lagt ner?Inser att ingen annan kan svara på den, eftersom den ligger i... Barnmors­kan Forum­v­ärd Äldre 1 Feb 15:29
2
312,6k
Alkohol och graviditet av Anony­m (Mile­a­) Barnmors­kan 186,1k 0 Hej! Om en vecka får jag mens...Eller kanske har jag råkat blivit gravid, känner mig lit... Barnmors­kan Obesvarade
0
186,1k
mår dåligt av Anony­m (grav­i­d4) Barnmors­kan 89,7k 0 Hej, Är gravid med mitt 4:e barn i v 15. Med mina andra graviditeter gick illamåendet öve... Barnmors­kan Obesvarade
0
89,7k
Sammandragningar av Jag87­1­0 Barnmors­kan 55,6k 0 Hej. Jag är lite nyfiken på en sak. Jag är i vecka 32 och har så mycket sammandragningar.... Barnmors­kan Obesvarade
0
55,6k
Norlevo av ludde o felic­i­a Barnmors­kan ludde o felicia
Äldre 26 Jan 12:55
32,2k 2 Hej! Jag tog ut min mirena den 29:e dec o fick min mens direkt. Jag o min sambo hade osky... Barnmors­kan ludde o felic­i­a Äldre 26 Jan 12:55
2
32,2k
Liten geléklump men inte ägglossning av Anony­m (Anon­y­m) Barnmors­kan 18,9k 0 Hej! Hoppas jag ställer frågan på rätt ställe. Jag har ganska oregelbunden mens, mensen s... Barnmors­kan Obesvarade
0
18,9k
Gravid utan symtom av Fröke­n W Barnmors­kan 14,4k 0 Hej! För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest, tog ett nytt i onsdags för... Barnmors­kan Obesvarade
0
14,4k
Plötsliga utslag av Tittt­u­t Barnmors­kan 11,2k 0 Någon som har någon koll vad detta skulle kunna vara för utslag? Vår tvåårige son fick de... Barnmors­kan Obesvarade
0
11,2k
Mellanblödningar av Bloms­t­err Barnmors­kan 8,3k 0 Hej! Min dotter föddes i oktober 2014 och i Januari 2015 började jag få extrema mellanblöd... Barnmors­kan Obesvarade
0
8,3k
Gynekologisk Cellprovtagning av Anony­m (nej tack) Barnmors­kan 7,3k 0 Eftersom jag aldrig går på de här besöken, så får jag brev om det varje år, och varje gång... Barnmors­kan Obesvarade
0
7,3k
Fråga vid mens. av Anony­m (Anon­y­m) Barnmors­kan Anonym (Anonym)
Äldre 21 Jan 17:57
8,4k 1 Hej! Jag och min man har varit ofrivilligt och oförklarligt barnlösa i över 3,5 år nu. Väl... Barnmors­kan Anonym (Anonym) Äldre 21 Jan 17:57
1
8,4k
Gravid eller galen? av Anony­m (Anon­y­m) Barnmors­kan 5,4k 0 I början av veckan, från ingenstans blev jag helt hysterisk. Jag gråter och skriker för in... Barnmors­kan Obesvarade
0
5,4k
Röd livmodertapp av Anony­m (Orol­i­g) Barnmors­kan 5,3k 0 Hej!Min livmordertapp är orange/röd runt öppningen. Mest på undersidan av ingången. Den kä... Barnmors­kan Obesvarade
0
5,3k
Ömt i underlivet första trimestern av Anony­m (ts) Barnmors­kan 4,3k 0 HejÄr det normalt att det känns som en molande känsla i underlivet tidigt i graviditeten?... Barnmors­kan Obesvarade
0
4,3k
Är jag gravid tro ändå? av Anony­m (Grav­i­d ändå?­) Barnmors­kan Anonym (Gravid ändå?)
Äldre 17 Jan 08:52
6,1k 2 Plussade svagt med cb äl+9 tror jag, sedan blev det knappt synbart streck någon dag senare... Barnmors­kan Anonym (Gravid ändå?) Äldre 17 Jan 08:52
2
6,1k
Tungt att andas och täpp i näsan av TypNa­t­taaa Barnmors­kan 4,7k 0 Jag är gravid i vecka 36 (35+5) Det är så här att jag har varit täpp i näsan sen septemb... Barnmors­kan Obesvarade
0
4,7k
Sex under första trimestern. av Anony­m (Bliv­a­nde mamma­) Barnmors­kan 4,4k 0 HejJag har lite frågor:1. Jag har gått in i vecka 5 (Är på 4+1 idag).Hade sex med min kill... Barnmors­kan Obesvarade
0
4,4k
P-piller, konstiga flytningar och utebliven mens av Anony­m (Fund­e­rsam) Barnmors­kan 4,3k 0 Hejsan! Jag är en tjej på 25 år i ett stadigt samboförhållande. Jag har ätit p-piller seda... Barnmors­kan Obesvarade
0
4,3k
Livmoderslemhinna av Sanna­s­990 Barnmors­kan Sannas990
Äldre 14 Jan 08:10
4,2k 1 Vet ju att livmoderslemhinnan ska ha en viss tjocklek för att ett ägg ska kunna fästa (min... Barnmors­kan Sanna­s­990 Äldre 14 Jan 08:10
1
4,2k
Gravid student - ersättning? av Anony­m (Grav­i­d stude­n­t) Barnmors­kan 2,3k 0 Hej!Jag undrar lite över föräldrapenningen på jag för tillfället är student. Jag arbetade... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,3k