Fråga experten: Öron-näsa-hals- läkaren forum

Här kan du ställa dina frågor till vår öron-näsa-hals läkare!

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Lock för örat i 24 dagar. Läkarna vet inte varför. Vet någon här ? av Fishf­r­iend8­9 Öron-näs­a-hals- läkaren 3,2k 0 Tja. Jag har haft lock för mitt vänster-öra i 24 dagar nu. Det är extremt irriterande och... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,2k
Sårläkning av Anony­m (Anno­n­ym) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,6k 0 Hej !Förra året tog jag bort en leverfläck, allt var normalt men stygnen gick av ,jag märk... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,6k
Hål i öronen av Lovis­a­Bell Öron-näs­a-hals- läkaren 3,2k 0 När jag va yngre, kanske 6år, tog jag hål i öronen. När jag skulle ta ut dom plats örhänge... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,2k
Narkos under förkylning? av Aassn­6­1 Öron-näs­a-hals- läkaren 4,3k 0 Jag ska på en väldigt simpel gynekologisk operation imorgon, tar mindre än en timme, inga... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,3k
Tandvård och piercing i munnen av Anony­m (Bana­n­) Öron-näs­a-hals- läkaren 4,2k 0 Hej!  jag ska den kommande veckan pierca mig i munnen, ska göra en såkallad smileypiercin.... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,2k
Sprucken trumhinna av Lisa2­6­36 Öron-näs­a-hals- läkaren 4,6k 0 Hej jag tror att min trumhinna har spruckit men även att jag har öroninflammation. Jag åkt... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,6k
Pappa har en otäck massa på halsen av totte­1­015 Öron-näs­a-hals- läkaren totte1015
2021-11-30
5,7k 1 Jag tänkte göra det man inte ska göra, kolla mig för online vad det kan vara,   Det är näm... Öron-näs­a-hals- läkaren totte­1­015 2021-11-30
1
5,7k
Bifid uvula av Julia­8­00 Öron-näs­a-hals- läkaren 4,6k 0 Hejsan, Min 3årig son har fått rör i örat och läkaren som opererade honom skrev så: Obse... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,6k
Kort läppband o tungband av Anony­m (Abcd­) Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Abcd)
2021-09-06
5,8k 1 Hej. Undrar om min son på 2,5 månader kan ha kort läpp eller tungband och om det skulle be... Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Abcd) 2021-09-06
1
5,8k
Munsvamp som inte försvinner av Anony­m (LS) Öron-näs­a-hals- läkaren 4,6k 0 Hej! Jag har använt Nystimex i 6 veckor för munsvamp(Candida albicans), och ska fortsätta... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,6k
Med min lungkapacitet, bör jag ingå i Fas 3 av Anony­m (Dead soon?­) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,7k 0 Jag har en fråga till dig som arbetar på lungmottagning eller på annat sätt med sjukdomar... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,7k
Hjälp med läxa samhällskunskap av Anony­m (Paul­i­na.oh­) Öron-näs­a-hals- läkaren 4,7k 0 Hur påverkas minoritetsregeringens politik av att den måste söka stöd från andra partier?... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,7k
Till IVA personal av Anony­m (Orol­i­g) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,8k 0 Hej!Finns det någon som jobbar på IVA med covidpatienter här?Jag är så orolig och får ånge... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,8k
Kan någon hjälpa mig att tolka provsvar, har jag järnbrist? av Anony­m (Undr­a­nde) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,5k 0 Skulle vara väldigt tacksam om någon med medicinsk kunskap kan förklara hur mina järnvär... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,5k
Konstig smak o luktsinne av Anony­m (Hejj­1­23) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,6k 0 Är en 18 år gammal tjej Hej har en fråga som jag skulle vilja fråga er experter på. Jag h... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,6k
HJÄÄLP!! Nan 1 & nan 2 av Anony­m (Orol­i­g klant­i­g först­a­gångs mamma­) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,7k 0 er mig som världens sämsta mamma! Har gett min dotter på 4 månader nan sensetive 2 iställe... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,7k
Är min 10 mån bebis allergisk? av Anony­m (Lill­a­E) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,1k 0 Hej, Har en 10 mån gammal liten tjej som är en aktiv och framåt liten tös men sliter sna... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,1k
Har jag eller ssk rätt???? av Anony­m (IDA) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,1k 0 Hej! Jag har nyligen äntligen blivit gravid. I min förra graviditet så fick jag missfall s... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,1k
Har jag eller ssk rätt???? av Anony­m (IDA) Öron-näs­a-hals- läkaren 840 0 Hej! Jag har nyligen äntligen blivit gravid. I min förra graviditet så fick jag missfall s... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
840
Herpes utan symtom hos bebis? av eeemm­a­s Öron-näs­a-hals- läkaren 893 0 Hej. I samband med förlossningen fick jag utbrott av Herpes Simplex typ 1 i halva gommen.... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
893