Vi som får för lite sex
55437 visningar
37 svar

Presentation
Jag är en äldre man som är sambo och kvinnan har tappar intresse av att ha sex och bli knullad. Hon säger att hon behöver ingen kroppskontakt. Jag får inte ge henne några kramar för hon säger att det har jag kommit över. Jag brukar säga till min sambo att det måste bero på något när man inte vill ha kroppskontakt.För några veckor sedan så var vi på födelsekalas hos några vänner och de bjöd på mat och vin. Det blev mycket vin för min sambo och vi var 6 personer på kalaset. Vid midnatt kom vi in på att tala om när vi började med sexlivet i unga år. När min sambo skulle berätta så var hon så talför av vinet att hon berättade att hon måste vara tillgänglig för sin pappa redan när hon var 7 år på grund av att hennes mamma var sjuk i cancer och var alltid säng liggande i eget rum i hemmet. Mamman hade sagt till hennes enda dotter att hon måste hjälpa pappa med allt och även dela säng med honom. Mamman säger om pappa vill älska med dig flicka så låt honom få göra det för han behöver nu dig. Sambon säger att hon kommer ihåg det för jag blev mycket glad över att pappa behövde nu sin dotter. Jag fick växa upp och leva vuxen liv tidigt. Under några år i skola så tyckte jag att mina klasskamrater var så omogen. För min pappa hade en arbetskamrat som han bjöd hem och han fick knulla mig för jag ville att pappa skulle bestämma över mig. Min pappa berätta allt om hur en man och en kvinna lever tillsammans. Min mamma dog när jag var 9 år och då sade pappa till mig att vi skulle leva som ett par. Han fråga mig om jag villdet? Min sambo tycker att hon har fått knulla hela livet. Jag är 66 och min sambo 65 år. Min sambo säger att jag får träffa andra kvinnor som jag får knulla med. Min sambo har sagt till sin väninna att jag får nu träffa andra kvinnor eftersom vi lever nu i ett öppet förhållande. Min sambos väninna kontaktade mig sedan och vi har nu träffats i 3 månader och träffas regelbundet. Min sambo säger att hennes väninna har blivit mycket gladare sedan jag har börjat att knulla henne. Jag är glad att ha en förstående sambo. Min sambos väninna är 70 år och mycket kåt. Den 70 åriga kvinna som jag träffar har talat om att hon träffar även andra män för sexlivet är så skönt på äldre dagar. Det finns glädje i livet på äldre dagar.