Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
eklundmerve3 av eklun­d­merve­3 Sex & gravidit­et Anonym (Günther)
Igår 14:19
59 1 den Seintkub der Ejakulation bis zu einem gewissen Grad zu kontrollieren. Das Oral Jelly i... Sex & gravidit­et Anonym (Günther) Igår 14:19
1
59
Era tankar kring spelbolags marknadsföring av säkert spelande av Anton Henne­s­sy Spel Fjäril kär
Igår 12:08
47 1 Hej igen! Vi heter Anton Hennessy och Leonard Kimby och vi skriver vår kandidatuppsats vid... Spel Fjäri­l kär Igår 12:08
1
47
On/off-blödning sedan bim-4 av Sååfö­r­virra­d Gravidit­etssymto­m Sååförvirrad
Igår 23:33
43 1 Hej! Har sedan bim-4 haft spottings. Ibland riktigt rött, ibland knappt synbart ljusrosa/a... Gravidit­etssymto­m Sååfö­r­virra­d Igår 23:33
1
43
LÖN 2024 - Personlig assistent av Pippi­L­ongst­o­cking Arbete 50 0 Du som jobbar som PA (personlig assistent):   - Vad har du för lön? - Har du timlön eller... Arbete Obesvarade
0
50
Mobbning och skolfrånvaro bland skolelever av SpaKi­n­o Skola 49 0 Vi är två socionomstudenter från Lunds universitet som heter Linn och Kyriaki. Just nu ar... Skola Obesvarade
0
49
Barn blodprov blodvärde av The moon Familjel­iv - sajten 45 0 Hej mitt barn 1,5 år  har haft eksem i ansiktet i nästan ett år . efter mycket tjat... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
45
Mobbning och skolfrånvaro bland skolelever av SpaKi­n­o Tonåring 41 0 Vi är två socionomstudenter från Lunds universitet som heter Linn och Kyriaki. Just nu arb... Tonåring Obesvarade
0
41
Sociala mediers roll när det kommer till spelreklam av Anton Henne­s­sy Spel 40 0 Hej igen!   Vi heter Anton Hennessy och Leonard Kimby och vi skriver vår kandidatuppsats v... Spel Obesvarade
0
40
Skuggor när jag flyttar blicken av Anony­m (Vad är detta­) Kroppsli­gt 38 0 Undrar om någon känner igen detta. På sista tiden när jag flyttar blicken dyker det upp sk... Kroppsli­gt Obesvarade
0
38
Bajsnödig/kissnödig vid nervositet. av Anony­m (Ll) Kroppsli­gt 35 0 Nån mer som har de problemet. Varför är det så? Kroppsli­gt Obesvarade
0
35
Mobbning och skolfrånvaro bland skolelever av SpaKi­n­o Ungdomar 33 0 Vi är två socionomstudenter från Lunds universitet som heter Linn och Kyriaki. Just nu arb... Ungdomar Obesvarade
0
33
V.5 gravid, vaknade med starka smärtor av Tiniw­i­ni90 Grav. komplika­tioner 33 0 Fick starka smärtor I magen, typ äggstock, blev typ svimfärdig och varade i några minuter... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
33
Mobbning och skolfrånvaro bland skolelever av SpaKi­n­o Mobbning 30 0 Vi är två socionomstudenter från Lunds universitet som heter Linn och Kyriaki. Just nu arb... Mobbning Obesvarade
0
30
V.5 gravid, vaknade med starka smärtor av Tiniw­i­ni90 Ultralju­d 29 0 Fick starka smärtor I magen, typ äggstock, blev typ svimfärdig och varade i några minuter... Ultralju­d Obesvarade
0
29
Barn blodprov blodvärde av The moon Familjel­iv - sajten 26 0 Hej mitt har haft eksem i ansiktet i nästan ett år . efter mycket tjat fick vi en re... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
26
Kris i förhållandet av Gurk1­1 Relation­er 7 0 Jag och min man har varit tillsammans i många, många år, har ett barn tillsammans som såkl... Relation­er Obesvarade
0
7