Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ilningar i tand! av Fampi Hälsa 48 0 Hej på er!  Jag har nu haft problem med munhålan i snart 8 månader. Har dragit ut ett fler... Hälsa Obesvarade
0
48
Tidig vattenavgång flera gånger? av Zaro Grav. komplika­tioner 43 0 Hej!Finns fler som haft tidig vattenavgång? Har det skett en gång eller flera gånger? Jag... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
43
Någon som besökt en naprapat? När sker förbättring av smärta? av Anony­m (Orol­i­g) Kroppsli­gt 35 0 Jag har en ordentlig revbenslåsning i flera veckor som jag var hos en naprapat för idag. M... Kroppsli­gt Obesvarade
0
35
Någon som vågar gissa kön av Anony­m (123g­r­avida­n­draba­r­net) Ultralju­d 27 0 Någon som vågar gissa vad det skulle kunna vara för kön på vår bebis? Bilderna är tagna på... Ultralju­d Obesvarade
0
27
Progesteron av Anony­m (T) Svårt att få barn 23 0 Vad hade ni för progesteron-värde, ni som testat er minst 7 dagar efter ÄL? Svårt att få barn Obesvarade
0
23
Eliva Clinic - 5 st blastocyster som inte klarat upptining av levan­d­echar­a­der1 Provrörs­befr. / IVF 22 0 Hej,    Jag skriver åt en väns räkning då jag själv (som också ha gjort ivf) går i taket a... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
22
Letrozol behandling 5mg, VUL nr 2? av Barnl­ä­ngtan­2­024 Behandli­ngar 14 0 Hej alla!Är inne på min andra omgång letrozol, dubbeldos denna gång (5mg). Jag va på VUL i... Behandli­ngar Obesvarade
0
14