• heddaa
    Äldre 16 Sep 19:47
    1543 visningar
    8 svar
    8
    1543

    3 sena missfall på raken ...

    Jag undrar om det finns någon i detta avlånga land som kan hjälpa mig?Vi,jag och min man har 2 barn tillsammans och ville ha ett tredje,men det visar sig att det inte alls blir som vi tänkt oss! Fick en flicka-97 och en pojke-01,inget missfall varken före eller mellan barnen...Nu har jag haft 3 sena missfall,v16,v13,v15.De har tagit prover på både min man ,mig,och obducerat våra små,men ingenstans hittar de något fel.Vi vill så gärna prova en gång till men vi är livrädda.. Har fått föda fram barnen den"naturliga"vägen alla 3 gånger för att sedan akut sövas pga att moderkakan satt kvar.Har någon hört talas om detta,eller varit med om så många missfall så skriv och berätta,kanske finns det hjälp att få...

  • Svar på tråden 3 sena missfall på raken ...
  • Tin o Trolls mamma
    Äldre 16 Sep 19:49
    #0

    Jag har inte varit med om det själv men vill skicka tröstkramar! Starkt av er att orka! Jag vet att man måste, men ändå.

    Önskar er all lycka nästa gång!!! Kram, Ekorren.

  • Chva72
    Äldre 19 Sep 10:40
    #0

    Stackars er.. vi har haft två MA på raken nu.. och jag har svårt att bli gravid.. det känns hopplöst.. men vad kämpigt att ni hann gå så långt i grav..

  • miffol­ina
    Äldre 19 Sep 11:03
    #0

    Tyvärr, men jag lider vekligen med er...jag förstår att det måste vara oerhört svårt

    tröstkramar, och hoppas att det löser sig

  • Nelia
    Äldre 20 Sep 16:00
    #0

    Beklagar det djupaste till er olycka. Jag har läst något om att kvinnans immunförsvar reagerar mot fostret, det var någon tråd inne på upprepade missfall/missfall i känsliga rummet. Gå in där och ställ frågan. Lycka till!!!

  • Rebekk­a
    Äldre 20 Sep 16:19
    #0

    *kramar om* Vilken tragedi detta är, stackars er. Att ni bara orkar det förstår jag inte. Men en tanke slog mig, kan det vara så att din livmoderhals inte är stark nog? Du kanske behöver cerklage? Hur var din andra förlossning och hur långt har det varit emellan de sena missfallen?
    mvh
    Rebekka

  • Måsen
    Äldre 20 Sep 16:24
    #0

    Heddaa
    Har själv varit med om det en gång och beklagar verkligen. Vet inte hur man ska gå vidare när man inte vet vad som är fel. Vill bara önska dig all lycka i framtiden och hoppas att ni får ert efterlängtade barn!

  • Äldre 16 May 13:15
    #7

    Hej Hedda

    Är i samma sits. Blev det ett barn till för er till slut eller ej?

    Nilgon

  • Äldre 16 May 13:20
    #8

    Hej Hedda

    Är i samma sits. Blev det ett barn till för er till slut eller ej?

    Nilgon

Svar på tråden 3 sena missfall på raken ...