• Utopia

Magdalena Graaf utser VM:s snyggaste och sexigaste spelare

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag läste det här i metro. Jag försökte ta det med humor, men jag tyckte faktiskt det var lite väl osmakligt för att vara ok eller kul.
    www.metro.se/se/article/2006/06/09/10/3504-23/

Kolla på hennes förklaringar till varför dessa ligger på topplistan. Den "stackars" sydkoreanen får tröstpris för ingen tycker han är snygg och hon är ju så snäll och generös (?). Och Ballack, att han är tysk är till hans nackdel... *öh* Och "italienare är alltid italienare". Och "nej, det ska vara ruffiga ishockespelare, det är ju så mycket mer manligt".

Nej det finns inga fördomar eller förutfattade meningar där inte... *ironi*

• Svar på tråden Magdalena Graaf utser VM:s snyggaste och sexigaste spelare
  • Mumin

Gud så fånigt...

After all... tomorrow is another day.
  • bigmacoco

Det var det töntigaste jag läst på länge...

• Setta

Jag håller med.. så meningslöst !!

// Behandla andra så som du själva vill bli behandlad !!
  • dessan59

bägge systrarna är väll inte sådär jättesmarta`?!

det kan komma nästan vad som helst ur munnen på dom, inget dom säger eller tycker tar jag på allvar.

detta får tolkas hur som helst

• Åke Vilse

Varför var det ingen som gjorde det under damernas fotbolls vm eller har jag missat det?
    Det är kanske inte ok att utse den sexigaste kvinnliga spelaren, men helt ok när det gäller män?

Skit samma hur de ser ut det är väl hur de spelar som är det viktiga eller?

Och jag gillar inte ens fotboll...

• Jennie med ie

För att vara lite smådiplomatisk så spär det på mina förutfattade meningar om henne..... Fast hon kanske får så bra betalt för det så även jag hade kunnat skriva så?

---- Skjut inte upp till morgondagen vad du kan göra i övermorgon ---
  • Snowgirl

Ni som har så mycket förutfattade meningar om Magdalena( inget illa ment, det hade jag tyvärr också förr) ...läs hennes bok, snälla gör det!

• Jennie med ie

Nej jag vill inte läsa en bok där enskilda personer hängs ut (hennes ex är ju i flera fall kända).

• Snowgirl

Jennie med ie
    Du har tydligen inte läst hennes bok, ingen blir uthängd!!!!

• Jennie med ie

Snowgirl, jag har läst utdrag ur boken, och även om inga namn nämns så vet man vem som inbegrips.

• Snowgirl

Jennie med ie
    Jasså, vilka då??

• Jennie med ie

Snowgirl, det är inte det som ska diskuteras här..... men det pratas bl a om samtliga av hennes ex, som grupp, och där inbegrips ju även de som är kända.
    Men, som sagt, det är inte det som ska diskuteras här. Och jag tänker som sagt inte läsa boken, det räcker med det jag redan vet om den för att jag inte ska vilja stödja det. Så är det bara.

• Danbala

Blä. :-P

[...nyfiken i en (dum)strut...]
  • Emin éMinÄlskling

Det mest irriterande med det hela är väl ung det som Åke Vilse skrev. Att hade det handlat om damfotboll så hade det nog blivit livat om en man skulle sitta och bedöma spelarna på samma sätt..
    Så meningslös artikel ....
    Men hennes bok ska jag verkligen läsa iafGlad

Svar på tråden Magdalena Graaf utser VM:s snyggaste och sexigaste spelare