• Hemulen

Ökad sexlust...

Läser om alla som tappat sexlusten och männen som känner sig frustrerade. Finns det ingen som jag, som har fått en ökad sexlust och med en man som inte riktigt är på samma nivå så att säga. Har haft en ökad sexualdrift hela graviditeten utom nu på slutet (är i v.39+3). Finns det någon likasinnad där ute?

• Svar på tråden Ökad sexlust...
  • skidan

Jo Känner igen det helt Har nog aldrig varit så sugen och mannen tvärt om. Ja ibland är man lite i otakt Nu väntar vi 2an och det är samma sak

• Moja

En till som känner igen sig...

• ims8

jodå, precis så har jag det
    det har kännts väldigt jobbigt periodvis
    man vill ju känna sig åtrådd, särskilt när man själv har ökad lust....
    men vi har försökt att prata om det, även om det inte hjälpt så mycket, min sexlust har inte minskat
    och hans inte ökat nämnvärt- men han har ialla fall varit mer ömsint

• zandra20

ibörjan av min graviditet så ville jag jämt ha sex.....
    men sen ca 2-3 veckor tillbaka är det tvärtom....
    NU är det jämt han och jag vill knappt alls....

vecka 22

• Niquilota

Samma här, fast han var med på noterna hela tiden. Nu är det himla knepigt dock ...

Annika, bf+2

• MyFine

Jo, herregud vad jag vill! Men det känns inte som om jag har samma respons..

• LoM

Här är en till som också fått ökad sexlust :)
    Har haft det hela min graviditet :)

//Linda Bf+14 (Snart 15)

• vadskajaghetadå

jag med..mer lust

• FiaFågel

Jepp, mer lust, mer känsel i brösten också (på ett bra sätt). Lite svårt att ha sex dock. Ont gör det pga foglossningar och sen blir jag kissnödig om vi inte är snabba =)

• älskade kulan

japp!! count me in....
    Har aldrig haft så bra hormoner i kroppen som jag haft under min graviditet. Vill mest hela tiden.... Fast nu i slutet så är det jobbigare, känner mig inge smidig och lite olustig. Väntar mest på att min lilla bebbe ska komma till världen snart... (v35)

/Kulan

• zika

Ville hela tiden fram till v 27-28 ungefär. Jag vill ju nu oxå men det är ju lite svårare nu med magen och så....
    Sambon var lite frustrerad ett tag han hängde inte riktigt med ;)

Är i v 35 nu och vill ofta nu med men nu tar det lite mer tid att komma igång och man är ju lite klumpig ;)

• MLME

I början ville aldrig jag..nu är det precis tvärtom, fått en enorm sexlust och då hinner inte sambon med i svängarna så nu är det han som inte vill. antagligen hinner det sväga en gång till innan bebisen kommer.

/v 23

• gurlie

jepp. ja med...

;)

men det blir bökigare o bökigare....halsbrännan gör ju inte saken bättre....

• Sprattel

Skrev just på en annan sextråd, där jag läste att de flesta på tråden tappat lusten. Jag har alltid tyckt om att älska med min man, men hör nu till dem som vill ha mycket sex, känner mig som en sexmaniac. Sådan tur hänger mannen med på det, hihi, det verkar ha smittat av sig. Och jag hoppas att det håller i sig för oss båda och för er andra.
    /Sprattel

• Mamsen Mia

Vet inte riktigt om det har blivit mer nu men stor sexlust har jag Och visst tycker jag väl tyvärr att hans har slocknat lite Sen om det är jag som är överkänslig eller om det verkligen är så vet jag inte riktigt för minsta lilla motstånd märker man ju nu tycker jag o försöker analysera ihjäl det hihih

//mia

• Anderssonskan

Jo vid min förra grav. så var jag ständigt "glad o villig" och mådde oförskämt bra hela tiden, det ricktigt lös om mig.
    Denna gång så är allt annorlunda *ler*.

Svar på tråden Ökad sexlust...