Kan jag vara steril? Har haft klamydia!
Hej, hoppas någon kan stilla min oro!
Det är så att i juni förra året fick jag klamydia. Det upptäcktes dock väldigt tidigt, eftersom jag fick mycket ont och kissade blod. Eftersom man inte fick sola när man åt tabletterna, och jag skulle åka till Italien, tog det cirka 3 veckor efter smittotillfället innan jag påbörjade behandlingen.
Jag är så orolig att jag kan ha blivit steril! Detta gnager enormt inom mig, jag är så ledsen och rädd!
Slutade med p-piller ungefär i september-början av oktober förra året, har sedan dess haft samlag några gånger i veckan, men - ingenting!
Jag har varit gravid en gång innan, tyvärr var jag tvungen att göra abort (snälla, inga frågor om detta, är för jobbigt att prata om ), en medicinsk sådan. Det var i september 2004. Kan aborten ha gjort mig steril? Det graviditeten var med en annan kille än min nuvarande man.
Ska även tillägga att jag äter en del mediciner, dock åt jag dem redan då jag blev gravid "första gången". Min psykolog säger att stress kan påverka orsakerna att bli gravid, stämmer detta?
Snälla hjälp mig någon, jag vet inte vad jag skall göra!