• beach2006

MVC på Södertull i Lund

Hej

Jag har lite funderingar kring MVC på Södertull I Lund. Är det någon som har någon bra erfarenhet av en barnmorska där? Någon att rekommendera? Har hört lite blandat från vänner nämligen. Och jag minns inte riktigt vad, och eftersom jag inte vill avslöja i bekantskapskretsen så frågar jag hellre här! :)
    Tänkte ringa för att skriva in mig imorgon (är i 6:e veckan)...

Telefonnummer går inte att hitta på nätet, så finns det med så tar jag tacksamt emot! :)

Tack, tack!

• Svar på tråden MVC på Södertull i Lund
  • Zumna

Hej du!..

Kan tyvärr inte hjälpa dig med info om barnmorskorna på Södertull, men har hört från annat håll att det var supergulliga barnmorskor där.
    Det finns även en nystartad mödravårdsenhet på sjukhusområdet i Lund, men jag kan inte uttala mig om barnmorskorna där heller då jag inte själv går här. Däremot så kan jag hjälpa dig med telefonnummer. Gå in på denna sida:
    http://www.skane.se/templates/Page.aspx?id=107378
    och välj Verksamheter i Mellersta Skåne så hittar du numret till alla mödravårdsenheter under respektive vårdcentral.
    Lycka till....

One voice raised against the void celebrates it?s own existence
  • Carro

Jag går på Södertull, har Jenny

Har förvisso bara träffat henne en gång, men vilket intryck jag/vi fick!

Superrar och omtänksam, henne rekommenderar jag!

• dallring

tyvärr, jag har på st lars mvc, men min BM är toppen. eftersom du i praktiken får lov att välja vilken mvc du vill i din kommun, så blir det inte rätt, så kan du ju alltid leta vidare.

• beach2006

Tack så mycket! Jättebussigt med tips och länkar!

Det blev min man som fick ringa för att skriva in mig :) Jag har lite svårt att ringa från mitt jobb (där folk har stora öron!) så det fick bli hans uppgift. Dock mins jag inte vad hon heter som jag ska till, men vi fick tid redan nästa vecka! Jag blev riktigt förvånad.
    Dock så behöver man ju inte ha någon brådska egentligen. Det är egentligen en bekräftelse med vul jag önskade mig. Och faktiskt, jag kan knappast tro det, men imorgon har jag tid på Cura-kliniken i Mö. Jag läste en massa rekommendationer har på sajten, och min man lyckades fixa tid. Dock kan jag inte bli inskriven där, men vad gör det? :) Är nervös men också förväntansfull!!

tack än en gång!

Svar på tråden MVC på Södertull i Lund