• Marielle 84

Almondy Cheesecake. Fy farao!

Köpte Almondy cheesecake idag på affären, var så länge sen jag åt cheesecake och jag var riktigt sugen.(Dom gör reklam för lime och hallon)
    Men fy vad jag ångar mitt köp. Bottnen smakar klumpig papperspåse rent utsagt, vidrigt :(
    Och kvittot tog jag aldrig i kassan, men man får ju inte lämna tillbaka något som man ätit utav och tycker smakar illa heller förvisso.
    Har ni smakat?

• Svar på tråden Almondy Cheesecake. Fy farao!
  • Solan01

Jag åt den med hallon för ett tag sen. Tyckte inte att den var särskilt god. Dyr var den också vill jag minnas.

• Marielle 84

Mmmm, 35 kr kostar den.
    35 bortkastade kronor =(

• mamsen1981

Å nej vad säger ni!? Vi köpte en idag, som nu ligger o tinas för att ätas snart..... nu blie man ju skeptsikt ju!

• Solan01

Ät den med öppet sinne *flum flum*. Smaken är ju olka!

• Marielle 84

mamsen1981--> Ni kanske rentutav tycker om den?
    Jag vill ju ha digestivebotten...
    Och denna botten smakar, iaf enligt mig, klumpig papperspåse.

Skriv gärna sen och berätta vad du tyckte!

• Psychomantia

Åt den med citron i helgen. Tyckte att den var god om man tog bort bottnen. Håller med om att bottnen smakar papper.

• Chutzpah

Ännu en anledning att inte äta annan tårta än min egen!

Jag äter för övrigt aldrig tårta ute, jag är så pass yrkesskadad.

• mamsen1981

Den vi åt var den med citron/lime - smakade okej tycker jag, botten va inte så god, det var ju så MYCKET botten liksom! Fast sambon tyckte bottnen va jättegod, han tog min botten som jag skrapade bort!

• Marielle 84

Tur att det inte är bara jag som tycker så!

• Kanelflicka

Jag åt den med hallon och tyckte att den var god.

• Gloire de Dijon

Smakade ett gratisprov i affären. HUUUUR kan man lyckas göra cheesecake äcklig?!? Blev faktiskt chockad

• trollnatt

Åt hallon härom dagen tyckte den var jätte god

• Marielle 84
    Gloire de Dijon--> Jag håller med dig ja !
  • hillson

Vi köpte en med hallon och det var vidrigt.. Hur kan man få kalla det cheescake....vi slängde den...

• Laire

Ett tips kan vara att skicka ett klagobrev till företaget, många ger en pengarna tillbaka om man skickar med kvitto om man inte är nöjd.

Jag skulle ha blivit sångerska men människorna hade tyvärr fel på öronen!
  • malincha

Jag blev också grymt besviken! Älskar cheesecake men det här var ju skandal!

• hillson

Det fanns en cheescake på ica förut (fryst) som var jättegod,var har den tagit vägen??

• Marielle 84

hillson--> har ingen som helst aning....

När jag var på ICA igår så letade jag mig tokig efter någon annan cheesecake, men tillslut fick det bli Almondy eftersom jag inte hittade någon annan.
    För ca ett halvår sen så var jag lat och köpte en förpackning, som man vispade iordning och sådär själv, den var myket mycket godare, men den hittade jag inte, tror det var ekströms eller något sånt.
    Hädanefter kommer jag göra min cheesecake själv, jag gör ju trots allt tårtor och smörgåstårtor själv.

Svar på tråden Almondy Cheesecake. Fy farao!