• Kvinna74

Känner knappt inget i vecka 23 och moderkaka i framvägg.

Är det någon mer än jag som har moderkaka i framvägg? Jag är nu i vecka 23 och känner jag knappt inget. För en vecka sedan kunde jag känna mer men nu kan jag bara känna små pirrningar. Är detta normalt? Lite orolig..

• Svar på tråden Känner knappt inget i vecka 23 och moderkaka i framvägg.
  • Morsan33

Yep, helt normalt....

Har också moderkakan i framvägg, och det tog eeeevigheter innan jag kände nåt, tom nu så är det "bara" som småpuffar.
    Det kommer ska du se

Kram!

Morsan33 V.25
  • smurf tjejen

Jag hade min moderkaka i framvägg med min senaste, det är ju olika för alla hur man känner av bebisen, men prata med din bm om du är orolig!

• Maria Alle

Har oxå moderkakan i framvägg.
    Och det är nu jag tycker jag börjat kännt rörelser, är i v.23.
    Tycker oxå du ska prata med BM om du är orolig.

• Asrta1

Har moderkakan i framvägg och jag har knappt kännt ngt under hela graviditeten var säkert i v 27-28 som jag kände buffar dagligen.

Känner iofs inte mkt nu iheller men det är väl pga platsbrist

Asrta1 - Mamma till en underbar son på 3 år och gravid i v 35 (34+6) !
  • lilla anna 75

Är i v 22 och tror jag känt några få buffar men är inte säker, har nästan blivit lite orolig. Men jag har också moderkakan i fram vägg och var hos bm och lyssnade på hjärtat förra veckan så jag antar allt är ok

• Selma77

Jag väntar tvillingar och har en moderkaka i framvägg och en i bakvägg. Det är stor skillnad måste jag berätta!

• anja1661

har moderkakan i framvägg denna grav...har ifs kännt buffar och rörelser i ett par tre veckor nu tror jag...men det e ju mitt andra barn oxå så då e det kanske lättare att veta vad man "ska" känna efter... ring bm om du e osäker...kanske du kan få lyssna på hjärtljuden??fråga!

• iolanthe

Jag kände heller ingenting förrän i vecka 23 och har moderkakan i framvägg. Och maken fick inte känna sparkar förrän i vecka 31.

• nilam

Jag har moderkakan i framvägg och jag känner väldigt lite! Det är bara om han ligger väldigt långt ned som jag kan känna något! Då kan det sparka rejält, men det händer bara nån gång per vecka, annars är det lugnt!

• brunett32

Jag har också i framvägg men jag har känt barnet varje dag i lång tid nu men h*n håller ofta på utmed sidorna.

• blivande mor

Jag har också i framvägg men känner inte sparkar än heller bara små pirrningar.Är i v.21

• pemi

Tror säkert det är normalt! Jag är i v 22 och har också moderkakan i famvägg, har inte kännt tydliga sparkar förrän sista veckan.

pemi

• anni83

det är säkert lungt..har oxå moderkakan i framvägg å känner väldigt lite rörelser...är lite frustrerande för att jag vill att min pojkvän ska känna det jag känner=/

• Snorky

jag hade moderkakan i framvägg med ettan och jag började inte heller känna förns i vecka 23... jag var typ helt säker på att han var död! Men sen blev det mer o mer.

• Anirak

Jag har moderkakan i framvägg, men började känns småpirr och buffar i redan slutet av vecka 19. Nu i vecka 23+6 buffar det rejält emellanåt, och mannen både känner och ser magen gunga till. Men vissa dagar är det, som någon skrev, mer som elektriskt småpirr.

Säkert normalt bådadera!

• Jossi78

Jag är i v23 idag & känner inte alls speciellt mycket, har oxå moderkakan i framvägg!!

Johanna v23
  • wakkie

jag är i v 19 o har oxå jag moderkakan i framvägg, det dämpar rätt så rejält, de andra 3 grav har den suttit i bakvägg o det är stooor skillnad nu, oftast så känner jag bara rörelserna på sidan av magen o dem lngt ner, de mittpå känns knappt=/, men det KOMMER=))))

• mianf

Jag har oxå moderkakan i framvägg och fick vänta länge innan jag kände ngt, än idag vacka 31 så känner jag bara småpuffar. Inget att oroa sig över

Svar på tråden Känner knappt inget i vecka 23 och moderkaka i framvägg.