• Spegel

Kan enbart de med extremt smala ben ha stuprörsJeans?

Alltså.. Kan enbart de tjejer som har lika stora (smala) lår som smalben ha stuprörsjeans? Eller kan man om man normalt klassas som "smal" fast med former oxå ha det??

• Svar på tråden Kan enbart de med extremt smala ben ha stuprörsJeans?
  • nitedrive

Ja,varför inte?Jag har Cheap Monday´s själv och jag har inte extremt smala ben(men platt rumpa tyvärr).

• johanna1976

Jag har oxå stuprör, 1.63 lång och väger 55kg, har dessutom spelat fotboll i 13år så min lår är långt ifrån smala!

• 201201232

Jag skulle säga att chansen är större att passa i det om man är smal, men det kanske beror på att jag inte är så förtjust i stuprör?

• Nika75

Jag är en 38, med rejäla lår och rumpa, och jag trivs utmärkt i mina stuprör.

Självklart kan man ha stuprör om man är lite kurvig. Däremot skulle jag ärligt talat inte rekommendera det till en person som är överviktig. Då passar ett par byxor med lite vidd i benen bättre enligt mig i alla fall.

• Karpet

De sitter ju snyggast på människor med smala ben. Annars blir benen så korta och de ser ännu större ut än vanligt dessutom. Har man smala ben så förkortar de inte lika mycket.

Svar på tråden Kan enbart de med extremt smala ben ha stuprörsJeans?