Står du för vad du tycker, eller vänder du kappan efter vinden?
Jag står alltid för vad jag tycker , ni då?
Jag står alltid för vad jag tycker , ni då?
Annat: jag undviker att tycka saker som jag inte har kunskap om. är också ganska konflikträdd, men VET jag något så står jag för det.
Tala är silver, tiga är guld. Man måste inte alltid säga vad man tycker eftesrom det kan såra. Beror såklart påvad det gäller. Rasism skulle jag alltid stå för men mina åsikter om nåt mindre viktigt, som t ex antal sexpartners, tiger jag ibland för att inte hamna i "bråk".
Jag står för vad jag tycker, men är inte rädd att ta in nya fakta o omvärdera mitt ställningstagande..
ja jag står för jag tycker, men vill inte hamna i bråk
Jag står för vad jag tycker, och vet ju inombords hur jag känner inför saker och ting, men ibland håller jag hellre käft än att påbörja en diskussion jag inte riktigt är intresserad av.
Vill jag inte/orkar jag inte tjata, gnata, vrida och vända på alla fakta i all evighet är jag hellre tyst än att säga min åsikt...
Röstade på annat.Känner inget behov av att hävda mina åsikter i a l l a lägen. Beror på. Man får ju vara lite diplomatisk ibland också.
Kappvändare är det sista jag är. Jag står alltid för vad jag tycker. Men det finns situationer där jag inte o-ombett säger vad jag tycker utan hellre säger inget alls, av respekt och för att jag inte just då orkar ta diskussionen. Men jag står fortfarande för vad jag tycker.
Jag står för vad jag tycker , om ingen kan bevisa motsattsen
.
Väljer ibalnd att inte säga min åsikt för jag orkar inte argumentera.
Jag står alltid för vad jag tycker, oavsett hur opopulär det må göra mig
Jag står för vad jag tycker, men med åren har jag lärt mig att välja mina strider. Man behöver inte alltid hävda sin åsikt i varje småsak, det är bättre att lägga krutet där det verkligen betyder något.