• Anonym

Pojkvännen som grattar exet på födelsedagen med ett "Grattis", vad skulle ni tycka?

Jag är kanske larvig?

I går fyllde min killes ex år, ojämnt, och han skrev då grattis till henne i ett sms.. Han berättade det när vi kom in på detta samtalsämne.
    Vad skulle ni säga om er partner grattade sitt ex på födelsedagen? (alltså inte med present)

Överregaerar jag som blir lite sur? Vill inte att han ska minnas hennes födelsedag när han inte ens kom ihåg min förra året....

• Svar på tråden Pojkvännen som grattar exet på födelsedagen med ett "Grattis", vad skulle ni tycka?
  • valkyrian

Beror ju på vad de har för relation ju, om de snackar och så i övrigt, om de har barn tillsammans osv.

Om min kille gjorde det med sitt ex skulle jag bli lite konfunderad då de inte haar ngn kontakt, men jag har la grattat mitt ex på msn ngn gå

• Puffis

nja, tror att du överreagerar lite Men visst, irriterande att han inte kom ihåg din...

• Dino78

MIndes han inte din skulle jag bli sårad.
    Men annars om dom är kompisar fortfarande och det bara rör sig om ett grattis är det väl helt ok. men att bli lite svartsjuk skulle jag nog bli ändå.

DIF i själ och hjärta
  • Anonym

De har inga barn tillsammans, men pratar ibland på msn.. aldrig i telefon. De träffas aldrig heller.

• Buggis

Spelar väl ingen roll? Eller har han glömt din födelsedag?

• Filippinan

Jag grattar mitt ex på hans födelsedag med ett SMS men jag skulle ALDRIG glömma min mans födelsedag. Riktigt jättekasst!

• Anonym

Hejsan!
    Var det verkligen något att bli sur över?
    Låter som du är väldigt svartsjuk? Tycker du ska ta & tänka över om det verkligen är nått att sura på. Däremot tär det på erat förhållande!

• Buggis

Läste lite ordentligare denna gång. Men det kvittar väl iaf?

• NoAngel

Sålänge det bara är ett sms eller ett telefonsamtal så skulle det inte göra något!
    Men jag kan förstå om det känns lite surt om han inte kom ihåg DIN födelsedag..

Jag brukar få sms från några av mina ex när jag fyller år, det tycker varken jag eller min kille är något konstigt.

• Sötling

Min pojkvän har kontakt med sitt ex genom emails och sms och jag tror han brukar skicka grattis emails till henne också. Men det gör mig inget alls, hon bor inte ens i samma land och de träffas aldrig.

Men om han glömde min och mindes hennes skulle jag nog bli sur. Men det skulle jag även ifall han glömde min och mindes en killkompis.

Svar på tråden Pojkvännen som grattar exet på födelsedagen med ett "Grattis", vad skulle ni tycka?