• Annica71

Tipspromenad på 1-årskalas?

Min dotter fyller 1 år om ca 1 månad och jag tyckte en liten tipspromenad vore lite skoj med frågor som handlar om henne, typ "vilken tid föddes hon", vilken veckodag föddes hon", "När fick hon sin första tand" osv. Skulle ni tycka det var skoj om ni kom på ett 1-årskalas?

Annica med Tiffany 2005-07-10
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tipspromenad på 1-årskalas?
  • Tinka70

Jag röatade nej, inte för att det är trist direkt men jag tycker att det passar mycket bättre på en 30 årsfest, kommer bara allra närmaste släkten kan det kanske vara kul men inte annars tycker jag.

• gealach

Ja, varför inte? Det är kul med någon sorts aktivering av gästerna, oavsett typen av kalas. Tipspromenad är dessutom inget som ger gästerna prestationsångest, vilket en del typer av festlekar kan göra, utan det är lite kul och sedan ger det också samtalsämnen efteråt.

• Gonta

röstade nej... tycker inte att det passar på ett 1 års kalas...

• Hedvigs mamma

Jag tycker att det är en jättetrevlig idé!

• Svamp Bob Fyrkant

röstade nej...om tipsprolemaden inte är enbart för mormor/morfar/farmor/farfar i så fall...

• Monica S

Trist att säja men oftast är ju inte vänner o bekanta lika intresserade av födseltid odyl som man själv är...
    Kul på ett bröllop tex men 1-årskalas?
    Räcker oftast med glass och saft och mys.
    Men du känner ju dina vänner bäst...
    Lycka till och ha det så mysigt!!

• Dino78

Bra idé! Om det rör sig om att det bara är släkt som kommer. Lite annorlunda, jag skulle uppskatta det!

DIF i själ och hjärta
  • Jenny70

Det körde vi i somras, när jag fyllde 35 & dottern 15.

• qaz

inte på 1 års kalas väl.....det passar till större barn.kommer det mycket större barn går det ju an.

Svar på tråden Tipspromenad på 1-årskalas?