• Änglatuss

Hur gammalt va ditt barn första gången h*n bada utomhus?

Ja som frågar lyder, hur gammal var erat barn första gången h*n bada utomhus?

i tex pool!!

Säg gärna vars ni bada... man står ju inte ut i denna värme när den äntligen har kommit!

*S*

// STOLT MAMMA, till Fanny, född på BF, 31 mars 2006
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gammalt va ditt barn första gången h*n bada utomhus?
  • missteddy

pontus var 3,5 månad bade i en plast pool på gården

• Trossens mamma

Lova var vid havet då hon var 1 år. å lekete i vatten brynet. där var de grunt å varmt

*Stolt mamma och Ålänning*
  • Trossens mamma

eller nja 1 år va hon kanske inte direkt för då va de vinter men 1.5 år då.....

annars var de baljan...

*Stolt mamma och Ålänning*
  • HumDis

Jag hoppas verkligen ingen tar med sin 1 månader gamla bebis och badar utomhus...

Min son har inte badat ute än, han är 11 månader. Vi väntar nog med det tills nästa år då han är lite större.

/ HumDis
  • Prozac

Hon fick sitt första dopp i en uteminipool igår! Dryga 7,5mån är hon..Suveränt tyckte hon å plaksade hejvilt..Vi gjorde om det ida i hennes nya egna!

• Tillififf

Igår premiärbadade hon i poolen - 14 månader och överlycklig!

~ * Mamma till världens finaste Nea * ~
  • MillanB

Simon är 9 mån och 1 vecka i dag. Han badade i poolen för första gången i söndags. Idag var vi till sjön och badade för första gången och han älskar det. Han har alltid gillat och bada. Det är skönt nu när det är så varmt

• Frippa

Allt beror ju på när bebisen föddes, vilken årstid.

Hade jag haft ett yngre barn än Vincents 10 mån hade jag nog låtit den "bada" ute.

• Ankissen

I dag badade Elliot utomhus för första gången - i sin badbalja i skuggan på gården. 7 månader gammal.

• Anknys
    Anton fick bada första gången ute när han var två månader. Ställde en badbalja i skuggan av mormors stora, gamla Rhodedendron. Vi var i sommarstugan.
Svar på tråden Hur gammalt va ditt barn första gången h*n bada utomhus?