• kaktusen04

Sött eller surt, har det stämt för er?

Har läst att om man är sugen på fet mat, sött och choklad väntar man en pojke. Är man sugen på salt och surt väntar man en flicka. Har detta stämt på er? Jag tänker främstpå er som vet vilket kön ni ska få eller som har barn sedan tidigare.

• Svar på tråden Sött eller surt, har det stämt för er?
  • Barbamama

Jag har vart sugen på fet mat, söta saker & sura saker!!! Väntar en liten jänta...

• Mamma Mysig

När jag väntade min pojke, älskade jag choklad, ville bara äta sött och fet mat

När jag väntade min dotter kunde jag inte äta godis, men citron var jätte gott dessutom fisk istället för kött mm

Nu kan jag inte heller äta söt, och vill bara ha fisk, klementiner och sur yughurt undar vad det blir denna gång,

• Kryztina

nja, jag fick en pojke men... större delen av graviditeten var jag sugen mest på surt och salt- det var bara på slutet jag föredrog fett, sött, choklad och sånt. de 2 sista veckorna.

• kaktusen04

Intressant att höra!!! Det är så kul att spekulera trots att man vet att det är skrock...

• klurifax

När jag väntade min son ville jag bara äta pizza, pommes och choklad, nu har jag intealss haft de bgären, utan det är mer gröna äpplen och fisk med citron, som lockar. Enl ul-syrran så ska detta vara en tös...

• Ålänning

När jag väntade sonen va jag sugen på sött och syrligt. Käkade massa citron, apelsiner, kiwi och vindruvor. Och HAMBURGARE!
    Nu, denna gång, älskar jag choklad, chips och chokladpudding och väntar en liten tös... Om d stämmer enligt UL. Vet inte, men e har känslan av att dom sett fel

• Minelly

Jag frossar i salt godis och gröna äpplen! Jag väntar en flicka.

• ullis79

När jag väntade dottern åt jag mängder av salt lakrits och fet mat... (som tyvärr visade sig på vågen )

Denna graviditet är jag bara sugen på frukt i massor!! Å salt lakrits men inte fet mat... Har Bf 27:e Juli.
    Ska bli spännande å se vad et kikar ut denna gången.

• SysterHedvig

jag käkar citroner i mängder och ska få en liten tjej ;) vill inte alls ha chocklad t.ex., däremot gärna salt lakrits. Hm.

• M26

Stämmer för mig:
    Mycket choklad med sonen!
    Surt och salt denna gången och väntar en flicka.

Svar på tråden Sött eller surt, har det stämt för er?