• Bandis

Träningskompis sökes

Är en tjej på 30+ med dålig rygg som måste gå ner minst 15 kg i vikt och detta tänkte jag göra genom att börja promenera och träna på gym på förmiddagarna efter semestern men eftersom jag tycker det är sååå tråkigt att göra det ensam så söker jag efter en "träningskompis". Vill du också gå ner i vikt men tycker att du behöver stöttning, hör av dig! Tillsammas kan vi fixa't!

• Svar på tråden Träningskompis sökes
  • sthi

VAr bor du, troligen bor vi inte nära varandra , men kanske?

• MysMellis

Det undrar jag med... var bor du??

• Bandis

Glömde skriva det!*hihi* Bor i Västerås! Var bor ni?

• mjukisvicki

jag bor med i v-ås!!! och jag har gymkort på n.... någonting.. ligger iaf mitt emot max på hälla och så på böckby

• sthi

Ja ha synd jag bor i Lerums kommun. JAg som hade tyckt det hade varit roligt med en promenadkommpis men lycka till i ditt sökande.

• Bandis

mjukisvicki

Jag tror jag vet vilken du menar. Det brukar väl vara ganska folktomt där, ser iallafall ut så när man kör förbi där. Har du tränat där tidigare?

Hade nog tänkt att köpa ett gymkort på Nautilus (Kristiansborg), men har man ett medlemskort på Nautilus så får man väl träna på Lögarängen också om man vill det, eller har jag fel? Måste gå ut och kika lite på Nautilus hemsida..

Efter semestern ska jag tassa iväg till nån sportbutik och inhandla ett par träningsbyxor. Undrar vad folk har på sig på gymet???

• mjukisvicki

japp jag har tränat på bäckby och tycker om det jätte mycket.

tyckte inte om nautilus för det är så mycket folk där. medans där jag tränar så är det ganska lite folk. och dom som är där är av alla kaliber inte som på nautilus där alla är jätte slima och jätte vältränade

• Bandis

mjukisvicki

Tränar du fortfarande? Har du många överviktskilon som måste bort? Själv har jag som sagt, 15 kg som måste och SKA vara borta till jul. Min dotter börjar i förskolan den 17 augusti och då kommer jag att sätta fart! På 4 månader SKA alla mina överviktskilon bort. *ser fram emot det*

• mjukisvicki

oja jag har massor som ska bort. nej tränar inte just nu. så tråkigt att träna själv

Svar på tråden Träningskompis sökes