jeeri74 skrev 2006-06-14 14:17:48 följande:
Who am I, då kan jag kanske förstå. Om du fått schema för ett visst företag eller..?! Men är det inte företaget då som har backat, känns konstigt om Adecco bestämmer...?!Jag har varit på ett par intervjure hos Adecco, även om det var ett tag sedan (olika kontor) och jag fick info om att det gick till så -att de kan ringa till och med samma dag, man ska vara anträffbar till om det var 12 osv..
Jag har kontrakt på FK fram till augusti. Har schema hos dem för den tiden också. Men helt plötsligt börjar adecco anställa fler än de klarar av till detta uppdrag och börjar krpngla med tider för att alla ska få tider!
Men va FAN! Det är självklart att vi TRE som aställdes FÖRST och som FÖRST fick scheman ska få behålla våra tider!
Jag hade accepterat detta beteende om jag hade jobbat som ren uthyrningspersonal, hoppat från jobb till jobb och inte haft ett fast schema. Men som det är nu accepterar jag det INTE!
Ska på intervju för annat jobb på måndag efter jobbet, håller tummarna för att jag ska få det.