• Anonym (Em)

En penna under tutten? Jag håller kvar ett äpple :-(

Fan säger jag bara när jag ser mig själv i spegeln. Ser ut som en gammal tant med mina hängtuttar. Läste i en tråd här att om man kan hålla kvar en penna under tutten så har man hängtuttar...jo tjena jag kan hålla kvar ett äpple...eller varför inte ett glas eller fjärrkontroll...(ja, jag har provat)

Hur som helst....jag skulle vilja göra ett bröstlyft. Är det någon annan här som gjort det? Var det lyckat? Pris?
    Kanske någon har tips om en bra plastikkirurg?

Vill bara ha tillbaka tuttarna i den höjd där dom var innan mina barn föddes...visst man kan inte se ung ut för evigt men jag är bara 24! Jag vill inte se ut som gamla farmor under tröjan. Har gått ned 30 kg i vikt och sånt sätter ju sina spår, plus ammat flera barn.

Visst att man ska vara nöjd med sig själv och allt det där, men tyvärr är inte självkänsla något man kan köpa. Jag vill också vara snygg nån gång

Vad tycker ni andra om hängtuttar generellt? Är det fult eller snyggt? Nyfiken bara....

• Svar på tråden En penna under tutten? Jag håller kvar ett äpple :-(
  • Teskedsmamman

Smidigt, skulle jag säga  *lite skämtsam* Det är bara att rulla ihop och stoppa i bh:n

Rent krasst brydde jag mig ett tag, tills jag insåg att jag också gått ner 30 kg i vikt och har fött upp mina2 barn på dem, självklart  får det synas!

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Anonym (ej häng)

Jag hade det innan, jag hatade dem och tyckte det var skitfult, så jag operarade mig. Det har gått jättebra.

• Anonym (Em)

TeaSpoon haha rulla ihop och stoppa i bh:n, ja det är ju det jag gör varje dag...kan ju vara bra om man har händerna fulla att kunna bära saker med tuttarna också ...nej, men helt allvarligt så avskyr jag mina tuttar. Visst att man kan vara stolt men jag skäms snarare...önskar att jag vore stolt istället!

Setta åh tack jag ska kolla in länkarna. Jag bor i Sthlm så det finns nog en del att välja bland, vill bara inte komma till någon oseriös.

Anonym (ej häng) Hur mycket kostade operationer? Blev ärren bra?

• JFL

"Vad tycker ni andra om hängtuttar generellt? Är det fult eller snyggt? Nyfiken bara.... "

Svårt att svar på för jag tycker att kvinnokroppen är fin som den är och att hängbrösten är ett tecken på att de har använts till rätt sak, amning . Men, när jag tittar på mina stackars hängbröst blir jag ledsen , jag visste att kroppen skulle förändras efter amningarna men samtidigt ser det inte ut som min kropp. Mina bröst var den kroppsdel jag var mest nöjd över och nu är jag inte det längre.
    Men jag vet att jag kommer vänja mig och jag kommer tycka om mina bröst igen och jag tänker inte operera mig.

Att brösten åldras och får en annan form är inte så konsigt efter flera barn och viktminskning, jag tycker att det är finare med en naturlig kropp än en opererad, så därför kommer jag aldrig operera mina bröst

ღMor Jennyღ
  • Anonym (ej häng)

JFL

Man kan ha hängbröst utan att ha ammat, har man gått ner mycket i vikt så kan man få hängbröst.

Min kropp är finare nu efter operationen:)

• Teskedsmamman

Jag glömde juh... om man inte är nöjd med sina tuttar och vill och kan åtgärda det så ska man göra det så klart!!

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Mamma på heltid

Man skulle kunna tro att det var jag som skrev inlägget
    Hade jag pengar skulle jag fixa både mage och tuttar efter att jag fått de barn vi vill ha.

• JFL

Anonym (ej häng) helt rätt, det kan man ha. Tänkte bara utifrån mig själv.

ღMor Jennyღ
  • adrenalin

Vad tråkigt att du mår dåligt TS... hoppas att en bröstlyftning ordnar dina problem !

Själv har jag hängpattar å kan lätt klämma fast en penna, är 21... fast jag tycker det är kvinnligt med hängbyst, det spelar ingen roll vad nån annan ev säger om att det är tantigt etc... däremot kan ja förstå att man kanske inte är så nöjd om man kan klämma fast barnens leksaker där ifall de behöver dom sen :/

Svar på tråden En penna under tutten? Jag håller kvar ett äpple :-(