• Anonym

Behöver muntras upp

Jag har nog ett ganska ovanligt problem. Jag kan inte tillfredsställa min kille. Varken genom smek, oralsex eller samlag.
    Han får stånd men inte utlösning. Jag har verkligen provat allt under lång tid, flera år faktiskt.
    Det har inte varit ett problem för honom med andra tjejer.
    Jag tror inte att det är ett problem för honom, men det är det för mig.
    Jag känner mig värdelös! Om jag försöker tillfredställa honom så slaknar han med jämna mellanrum.

Någon som har tips och råd eller som bara kan muntra upp mig?
    Kanske är det inte så viktigt för en kille att få utlösning?

• Svar på tråden Behöver muntras upp
  • Angelica

Äter han någon medicin eller något? En del mediciner påverkar utlösningen..

• Anonym

Nej, han äter ingen medicin.

• Mysanpysan

Har du frågat honom vad som tänder honom. Vad han skulle vilja göra under samlaget akten?
    Kanske du får fråga honom så ni kan mötas på halva vägen.
    Lycka till

• Anonym

Men klart påstår HAN att det inte varit ett problem med andra tjejer. Killar är så penisöverkänsliga....... ingen kille i hela världen vill erkänna sexuella problem. Macho-grej och sådant, ni vet.

• Anonym

Jo, jag frågar alltid men han vet inte hur han vill ha det. Så jag provar mig fram och det känns som om jag har provat ALLT.
    Nu finns det inget kvar att testa, det enda är att byta ut mig mot en annan.

• Caroline76

Men du hallåååå!!!!
    Förstår att det känns j**ligt tråkigt men jag tycker nog att HAN har ansvar för sin sexualitet!!! Vänd på problemet...om det var du som hade svårt att komma eller så av hans behandling, är det inte då upp till dig att tala om vad du vill att han ska göra annorlunda alt söka hjälp för det KAN ju faktiskt finnas en medcinsk orsak bakom detta.
    Håller med förgående talare som skrev att killar är penisöverkänsliga och inte vill erkänna sexuella problem. Klart det är enklare för honom att skylla på dig än att ta tag i / oroa sig för problemet och vad det kan bero på.

Sen är frågan, har det bara med sex att göra, dvs, har ni det bra annars?

Ganska elakt av honom att säga att "med andra tjejer har det aldrig varit problem" Jag menar, återigen, vänd på det... hur fan skulle han känna om det vore tvärtom?

Är han en sexgud som gör allting rätt? Jag antar att han måste vara det eftersom han skuldbelägger? *läs ironi*
    Eller gör han inte det, skuldbelägger alltså, utan det är din egen tolkning?

• Anonym (Mannen)

Först av allt,
    Du skall inte känna dig värdelös. Problemen ligger hos din kille och inte hos dig.
    Sedan tycker jag att man ska hålla isär brist på utlösning och brist på erektion. Det är två olika saker. Osakerna till problemen kan ju vara flera. Har det gått så lång tid som du beskriver, så har killen troligen en rejäl psykisk blockering, och den kan det ju vara tufft att bryta.

En grundläggande fråga:
    Vet du om han har problem med att få utlösning om han onanerar?

• mamma till Alexander

Har ni det bra annars, förutom sexet då?

• Anonym

Mannen - han säger att han inte behöver onanera numera men tidigare var det inga problem emd utlösning då.

• Anonym

Mamma till Alexander - Jodå, det är bra, men jag lägger ju all energi på att han ska ha det bra och skönt. Jag saknar uppvaktning!

• Anonym

Caroline76 - Det är nog jag som skuldbelägger mig. Det känns pest att bli jämförd med andra. Han säger iochförsig att han aldrig haft så bra sex som nu.

Svar på tråden Behöver muntras upp