• EldHav

svedala mvc

Hej!

Jag är i vecka 9 och ska på inskrivning nästa tisdag på Svedala MVC.

Nu tänkte jag höra om ngn här på FL har erfarenhet av Svedala MVC?
    Gärna bekantas erfarenheter också

Vad har de för rutiner vid inskrivningen t.ex?

Tacksam för ALLA svar

• Svar på tråden svedala mvc
  • Pluttesnuttan

Hej! jag har vatt på inskrivning för några veckor sedan i svedala... det tog ca 1,5 timme... Får välja om man vill komma på läkarbesök i v.12. sen e det ultraljud i v. 18... man får då välja om man vill göra det i malmö lund eller trelleborg... Jag har en BM som heter sírrku.. Hon e jättetrevlig!

• EldHav

Plutten:
    Åååå, så kul att det är fler som varit på Svedala MVC! Jag trodde verkligen inte det skulle va det

Är det läkarbesöket man får välja om man vill göra i Malmö, Lund eller Tbg?

Tror jag har samma BM som du, hon pratade med utländsk brytning i alla fall när jag ringde

Vart i Svedala bor du?

• Pluttesnuttan

då har vi säkert samma BM =) Nja hon sa att om man vill träffa läkare så kommer det en till barnmorskemottagningen en gång varannan vecka så kan man få träffa honom eller henne där...
    Jag bor vid sandvik ungefär.. vart bor du???

• EldHav

Ahaaa, trixigt, hoppas läkarens tider passar med vårt resande...

Jag bor på Roslätt, nästan vid skolan.

Längtar till på tisdag

• EldHav

Då är man inskriven

Allt gick bra förutom att jag inte kunde kissa... Fick med mig stickorna hem så jag kunde testa där

Järnvärdet var på 127, så det var bra.

Allt verkade bra

Nu är det UL vecka 18!!!

• Ocikatten

Hej på er!
    Ytterligare en här från Svedala. Skall få Carina som kontakt på MVC, har inskrivning 17/7.
    Hoppas att ni mår bra!

• EldHav

Hej!

Halsbrännan och gasig mage är mina största "problem" nu. Köpte Galviscon, underbart!

På lördag har 10 veckor gått, och om 8 veckor är det UL

Håller tummarna för er andra Svedalare

• EldHav

Pluttesnuttan; Går in i vecka 12 på lördag.
    Själv har man 6 veckor drygt till det är UL...

• Pluttesnuttan

Var på UL i trelleborg hos en BM som hette Eva pohl... Det gick jättebra och bebisen var så fin! Hur går det för er andra???????

• EldHav

Ska på UL den 23;e, om 2 veckor på UMAS i Malmö... LÄÄÄÄNTAR!
    Har nyss fått ett erbjudande om en gratis vagn! Ska hämta den på söndag

• Pluttesnuttan

Å va kul.... O vad bra med gratis vagn.. det e ju inte helt fel =) Har du mått bra nu hittills? Inga spyattacker o så?

• EldHav

Plutte: Jooo, en del, men mest i början, nu kommer de då och då, men det är mest när det är hett ute på morgonen. Alltid värre när jag inte vaknar av mig själv, utan blir väckt av klockan

Hur går det själv?

Svar på tråden svedala mvc