• medow

okej tjejer spelar storleken någon roll ??????

Hej tjejer ......

Effter en lång och rolig diskution med några väninor så kom vi in på samtalet om män och storlekar på deras *****.

Vi kom fram till både ja och nej .

Älskar man mannen och han kan sina grejor så spelar det mindre roll, men om det rör sig om en flyktig förbindelse så vill vi inte ha förmatet av en topps...........

Vad anser ni stort och roligt eller litten och gullig..

Hoppas ingen tar illa upp över min fråga...... kramar på er

• Svar på tråden okej tjejer spelar storleken någon roll ??????
  • vadskajaghetadå

hellre kort & tjock än lång & smal...

visst att de kan ha teknik men jag tror storleken har betydelse...
    jag har visserligen bara haft 3 parners om man ska avslöja sig...de första var det inte så mkt sexuellt med, nu har jag vart ihop med min kille i 5 år& jag har inte klagat allafall

• tulipanrosen

Har alltid tyckt detsamma som ovanstående; hellre kort och tjock än lång och smal.

• Dragonia

Storleken har definitivt betydelse!!

• Aprilia

Nu vill jag inte göra någon ledsen eller så (men det är väl mest tjejer här, eller?) men det finns ju killar som har ca 9-10 cm i hårt tillstånd. Visst det är väl inte så många, men dom finns ju. Ärligt så skulle nog jag ha svårt då att låta bli att undra om det kanske var bättre att byta partner.....

• Spark

Helt klart har storleken betydelse...... Men det krävs även teknik till att kunna använda en sån där grej *flinar*.... Själv gillar jag stoora....

Kramar

• Aprilia

så med andra ord, storleken har betydelse!

• vadskajaghetadå

ja jag tror att det är skillnad..visst att de kan göra helikoptern i muttan...men om vi vli plaskvåta så tror jag de har svårt att göra så vi känner nåt

• Angel med Kevin

För stor är inte upphetsnade för min del...inte en för liten heller...lagom är bäst..hellre lite mer i omkrets än alltför låång och knappt någon omkrets..

man vill ju inte att det ska bli som nån står och viftar med en trumpinne i en gymnastiksal...

Svar på tråden okej tjejer spelar storleken någon roll ??????