• Anonym (normalt?)

Blodblandad flytning vid ägglossning? Vanligt eller något konstigt?

Jag har sedan 3 dagar blodblandade flytningar, inte så mycket att det kommer i trosan men röda strimmor alt. lite rosaaktigt på papperet när jag torkar mig. Borde ha ÄL nu i dagarna enligt uträkningar. Är det vanligt att man har så omkring ÄL? Eller kan det vara nån hormonbrist eller någon infektion? Jag har inte haft så här tidigare (fick barn för 1 år sedan, fick mens igen i slutet av februari och den har varit regelbunden sedan dess).

(Jag vet att jag borde fråga gyn men det känns lite löjligt om det är något som är alldeles vanligt, så jag tänkte avvakta ett tag)

• Svar på tråden Blodblandad flytning vid ägglossning? Vanligt eller något konstigt?
  • Anonym (normalt?)

Ingen som vet????

• Jonna S

Men du - grattis! Det är en extra stark ÄL med stora chanser att bli gravid när man får blod i samband med ÄL. Så det är bara att mysa till fotbollen!

• Anonym (normalt?)

Åh fan det vore ju trevligt! Som tur var kollar han inte på fotboll, maken så då kommer jag inte ens och stör

• Anonym (normalt?)

Fast det förstås - kan man bara få "extra stark ÄL" sådär hux flux? Nån gång då och då sådär? Hmm.

• Anonym (normalt?)

Hihihi det visade sig att du hade rätt! Jag är gravid! Inte i juni men samma sak hände i juli och vips

Svar på tråden Blodblandad flytning vid ägglossning? Vanligt eller något konstigt?