• Chiba

Sagan om Isfolket?

Jag älskar Isfolket och skulle nu vilja köpa hela den inbunda serien, har kollat på blocket o tradera men det e en för stor engång summa för mig.

Så jag undrar om ngn vet om det finns ngn bok-klubb som man kan köpa Isfolketböckerna från? Typ 2-6 böcker i månaden lr nåt.

• Svar på tråden Sagan om Isfolket?
  • Violerna

Åh, jag har hela serien hemma - inbunden!! Sitter dock på jobbet nu och vet inte vilket förlag... Om du inte fått veta - tills nästa gång vi "ses" här på FL - så skriver jag igen!!! /viola.

• Chiba

Va bra, tack så jättemycket.

• Tottling

Jag gick med i Bokklubben Boknöje och fick 1 inbunden sagan om isfolket bok, 1 Raija bok (av Bente Pedersen) och 1 fristående novellbok av Margit Sandemo, varje månad för bara 149 kronor!!

• Chiba

Tottling: Har du ngn länk till deras sida?

• mamma legolina

www.boknoje.se

Jag älskar också Isfolket, har läst serien 2 eller 3 gånger nu.
    Enda sättet att få en vän är att vara en
  • Aeny

Chiba, här är Boknöjes hemsida: www.boknoje.se/ har inte hunnit kolla om dom har erbjudandet där. Men annars så får du hålla koll i sverigehäften och andra reklamutskick, det var där jag började min prenumeration.

• Chiba

Tack för tipsen!
    Har nu började bjuda hej vilt på tradera där dom flesta böckerna finns. Dock inte inbunda men men, isfolket e ju alltid isfolket.

• dio

Oooo det här var ingen bra tråd Nu har jag ju klickat och beställt sagan om isfolket Har tänkt läsa den jättelänge, så nu är det väl dags då verkar det som hihihi

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

Chiba: Det tror jag knappast. Har läst hennes serie De svarta riddarna
    Har tänkt läsa Sagan om isfolket i flera år, min mamm har serien, men har tappat bort några böcker här och där i flyttar osv genom åren och jag har aldrig börjat eftersom jag vill ha den komplett innan jag läser, men nu får jag ju den hemskickad hihi

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
Svar på tråden Sagan om Isfolket?