• My Baby

Vart har ni piercing???

~♥♥~♥Stolt ♥Mamma♥ Till ♥Världens♥Finaste♥ Felicia♥~♥♥~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-16 11:04:22:
    själv har jag i öronen, på över läppen på sidan, näsan, tungan och naveln!!!
  • Svar på tråden Vart har ni piercing???
  • Alexa

Man kunde ju inte klicka två utav alternativen så det fick bli flera..

• 82an

Jag har en i naveln. Jag var tvungen att ta ut den när jag var gravid för att jag fick en bristning mitt över själva piercingen (inte snyggt).

• Thezz mamma till två

Öronen, haft i näsa & navel

ღ 25/1-2006 kom min skatt Matteus! Mamma älskar dig! ღ
  • Marielle 84

Öronen(som är töjda till 10mm), läppen, tungan, näsan, bröstvårtan.

Har även haft en till i läppen (i sidan) samt två i ögonbrynet, och 7 hål i öronen. (hålen i öronen finns kvar, men används inte)

• Tjohalia

Enda som jag använder för tillfället är den i tungan så det röstade jag på men jag har även i läppen (under), den har jag inte använt på flera år men den har inte vuxit igen. Oxå har jag i näsan och i öronen. har även haft i ögonbrynet och i naveln.

~*Det enda sättet att övervinna en frestelse, är att ge efter för den*~
  • Träz

Jag har i öronen, har haft i naveln och i tungan också, men var tvungen att ta ur dom när jag var gravid... tungan svullnade upp, och den i naveln fick jag ta ur för jag fick en stor bristning där, och nu ser det ut som flera ärr där... INTE ALLS SNYGGT! Men men... vad gör man?!

• ixesiv

Naveln...som nu är borttagen för stunden. Kanske igen när bebbe är född & "mamsen" "normalhullad" igen :o)

• getingmidja

"Där nere", Tragus, tungan, på diverse ställen i öronen.

Svar på tråden Vart har ni piercing???