Vart har ni piercing???
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-16 11:04:22:själv har jag i öronen, på över läppen på sidan, näsan, tungan och naveln!!!
Man kunde ju inte klicka två utav alternativen så det fick bli flera..
Jag har en i naveln. Jag var tvungen att ta ut den när jag var gravid för att jag fick en bristning mitt över själva piercingen (inte snyggt).
Tungan!
Öronen, haft i näsa & navel
Öronen(som är töjda till 10mm), läppen, tungan, näsan, bröstvårtan.
Har även haft en till i läppen (i sidan) samt två i ögonbrynet, och 7 hål i öronen. (hålen i öronen finns kvar, men används inte)
Enda som jag använder för tillfället är den i tungan så det röstade jag på men jag har även i läppen (under), den har jag inte använt på flera år men den har inte vuxit igen. Oxå har jag i näsan och i öronen. har även haft i ögonbrynet och i naveln.
Öronen och näsan.
Jag har i öronen, har haft i naveln och i tungan också, men var tvungen att ta ur dom när jag var gravid... tungan svullnade upp, och den i naveln fick jag ta ur för jag fick en stor bristning där, och nu ser det ut som flera ärr där... INTE ALLS SNYGGT! Men men... vad gör man?!
Naveln...som nu är borttagen för stunden. Kanske igen när bebbe är född & "mamsen" "normalhullad" igen :o)
"Där nere", Tragus, tungan, på diverse ställen i öronen.