Bikiniångest?
shiit... snart måste man visa sig i bikini.. någon som har tips på hur man får ner en svullen mage?
shiit... snart måste man visa sig i bikini.. någon som har tips på hur man får ner en svullen mage?
Inte måste man väl det....jag besparar alla genom att inte ha det... eller så får jag bada i vassen i år igen..
en del säger att en bekinitrosa som är "drapperad" fram
trollar bort magen!?
När jag provar bikini och badräkt i en affär brukar jag vråla till min man
-Hämta en badkappa i stället
Det är det enda jag kan visa mig i
Tyvärr blir den rätt tung vid bad ;)
jag sticker utomlands... där känns det inte lika jobbigt haha
nejdå... folk får väl glo om de vill..fast de får nog hellre avsmak....
Jag födde mitt sjätte barn i april,så jag har en rätt zebrarandig och slapp mage.
Jag håller mig till tantbaddräkten(rätt snygg iallafall),så slipper jag den ångesten,för inte måste man ha bikini.
En svart hög bikinitrosa borde dölja lite annars.
Är man svullen av vatten så finns det ju naturpreparat som Tonidraine tex,det tycker jag funkat på mig
Jag överlever nog stranden för jag kör självironi...
Vi skulle bada
jag har inte badkläder med mig
de andra säger bada i trosor
för folk här har väl sett bröst förr
Jag svarar
-Ja men inte både fram och bak ;)
Så rulltig é jag tyvärr
Ähh..man skall egentligen strunta i vad man tror att alla tänker....det är ju bara att titta på en badstrand så ser man ju att folk ser väldigt olika ut...Vissa super smala , andra inte...
Detta med baddräkt/ bikini är ganska lustigt, oavsett hur smal man är eller inte så gillar man det oftst inte..när jag var snal o vältränad i min ungdom ( )så gick jag modevisningar och då i bland i badkläder o usch vad hemskt det var...
TS ha det så skoj utomlands...och det är nog ingen som kommer att få avsmak.
Jag skiter faktiskt i hur jag ser ut. Är väl en fem kilo tyngre än vanligt men so what! Jag tänker inte låta bli att sola och bada för det. Alltså egentligen skiter jag inte i hur jag ser ut men nu är jag med barn o har mått kass länge och småätit och det tänker jag inte må dåligt över.
Äh... man kan ju välja på att må dåligt och en hemsk dag på stranden eller så kan man skita i allt och må bra! Så beachen here i come
JAA! Så beachen here we come!
Rullandes på stranden :)
Tycker inte det spelar nån roll hur man ser ut. När man är på stranden så tycker jag alla kroppar redan finns representerade...stora som små.
Folk ska absolut inte strunta i en härlig dag på stranden bara för man är lite rultig. Thats it!
Tycker det hade varit kanon om det fanns boxer och linne i badkvalite som man kunde bada i! ska åka till kreta i augusti när jag är i vecka 25 och vill inte visa bristningarna (ifall jag får sådana).. baddräkt verkar inget för mig..
Någon som vet om detta finns att handla?
Lindex tror jag !
Hmm jo! Har lindex en "MAMMA" avdelning?
Vissa Lindex har mammaavdelningar. De lite större butikerna främst. Men allahar mammabad. ( jag har jobbat på lindex )
Kanon =) får titta närmare där då =)
verkar som om det inte ens kommer någon sommar... inte när jag är ledig i alla fall... så då kanske man slipper? va tusan, man får ju aldrig någon bränna!
jag är rund och jag köper det jag trivs i, så det blir bikini med låga trosor som täcker lite av rumpan men gärna visar en del rumpa, villl inte att hela sidorna täcks, och om någon stör sig på mina lår, mage eller rumpa är det inte mitt problem