tror du att storsjöodjuret finns?
Storsjöodjuret lever som bekant i Storsjön i Jämtland tror du det finns eller?
Storsjöodjuret lever som bekant i Storsjön i Jämtland tror du det finns eller?
Absolut
Det är ju Storsjöodjuret oavsett om det är en stor mal, ett odjur eller ett fiskstim
Självklart så finns det nåt där nere i djupet!
Absolut den/det finns
ahh den sidan hade jag aldrig sett
Nej det tror jag inte .
Som äkta jämte säger jag: SJÄLVKLART!
Men nej, det är inget odjur uan en mal eller något.
Jag tror att det är en helt egen art och att det inte finns bara EN. Det finns nog ett gäng. Dessutom finns denna art inte bara i Storsjön utan i många sjöar. Hört halas om Nessie?
I botten av Storsjön finns djupa tunlar. I dessa finns bräckt vatten så det finns teorier om att dessa går ända ut till havet och jag tror det har ett samband med Storsjöodjuret.
Jo ,men visst!
Nja...
Sååklart att HON finns!
självklart (fast kan ju vart ngn som såg när jag bada oxå faaaaast yrkar på att det va odjuret)
nja... jag vill gärna tro att det finns!
blev så sugen på att kika på lite artiklar om det där nu
det här var ganska intressant. naturliga(?) förklaringar -> http://www.storsjoodjuret.com/forklaringar~19.php?refpage=12
neee ee giz, jag blir lika fnissig när jag ser din fotnot eller vad det nog kallas, det är så roligt skrivet men så känner du väl ändå inte?
Japp!
jag vet att den finns, min lärarae gjorde en dokumentär om den STORa gamla malen
Simmande rädd älgfamilj.
vad? kan älgar simma???
Självklart finns Storsjöodjuret! Folk har ju sett DET och jag väntar bara på att få se det en dag jag också (alltså när jag är i de trakterna...)
Sannisenpannisen: älgar är bra simmare, de "dyker" dessutom eftersom de gillar att käka "sjö"gräs
Läste i allas eller vart det var att det var en man som hade en cirkus eller något sådant. och när en av elefanterna badade så såg det ut som ett monster i sjön. om man kolla ordentligt så liknar med bilderna elefanter än "odjur" och "monstren"